Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin toimii hellarinuori: " saa nähdä rupeanko taktikoimaan ja latistamaan Katrin itsetuntoa" , Ilkka pohtii

Vierailija
12.12.2005 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammat taas riehuu =D

Ihan selkeästi se Ilkka on huumorimielessä tuon tokaissut. Eikä sillä ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Jos kukaan ei tietäisi että Ilkka on helluntalainen, niin tuosta lauseesta ei olisi aloitettu täällä mitään keskustelua.

Se että on helluntalainen ei tarkoita ettei ole tavallinen ihminen.

Ja myös tuo luterilaisuuden ylistäminen ja helluntalaisuuden mollaaminen on todellakin ala-arvoista. Moniko teistäkään käy kirkossa sitä vertaa että tietää mistä luterilaisuudessa on kysymys? Tapakristittyjä koko porukka. Mietityttää minkäverran on ikää av-mammoilla? tämmöisiä keskusteluja käytiin kun olin yläasteella =D

Vierailija
22/23 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko

Henkilökohtaisesti en pidä helluntailaisuuteen liittyvästä naisten alistamisesta (kyllä, esim. naispappeuden kieltäminen on mielestäni sellaista), oudoista säännöistä (vanhan testamentin puolelta otettu veren juomisen ja syömisen kielto, miksi se eikä mitään muuta niistä sadoista säännöistä - ja uusi testamenttihan kumosi vanhat säännöt), enkä muutenkaan tietyissä asioissa suvaitsemattomuudesta.

Perustan mielipiteeni siihen, että osa sukulaisistani on hellareita. He ovat ihmisinä muuten oikein hyviä, mutta en voi sietää joitain asioita ja mielipiteitä. Olen hyvin, hyvin tyytyväinen että omat vanhempani ovat ev.lut. kirkon jäseniä ja olen saanut perustavallisen kristillisen kasvatuksen. Sukulaisista löytyy myös lestoja ja jopa he ovat omalla tavallaan miellyttävämpiä kuin hellarit.

Tosin itse olen ajatunut uskomusmaailmaltani uuspakanaksi. Mutta se ei taida liittyä itse asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kovat sponsorit jäbällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi