Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**MAANANTAITA JOULUISET**

12.12.2005 |

Minä täällä taas pinoudun heti näin vuorokauden vaihduttua! :D

TYTÖT, mistä lyödään vetoa että mä olen jouluisten viimeinen joka saa nyyttinsä?!? Yritän ottaa tässä sen asenteen että meillä ei nyyttiä näy kun vasta tammikuun 12. päivän jälkeen. Nyt kun se sais tulla pois, niin ei sitten millään tule! :/ Kehtasivat neuvolassa jo viikoilta 32 ruveta pelottelemaan että nyt rauhassa ettei se sieltä vielä tulis..ja sanoivat niin varmoina ettei se sielä riittävän kauan pysy! Ja ny kun se sais tulla niin mitään ei tapahdu! Ei supistuksen supistusta, ei mitään!

Kaiken hyvän lisäksi, en saa aikaani mitenkään kulumaan päivisin. Himassa pitää istua kun ei varaa lähteä mihinkään kun autokin hajos ja on jo romuttamolla :/ Ja kaikki kaverit on töissä päivisin..YHYY on tää elämä NIIN epäreilua!

Nyt ryhdistäydyn..antakaapa vinkkejä miten saisin ajan kulumaan?!? Siivonnut olen, kirjoja lukenut ja leffoja kattonut..niin ja kävelemässäkin olen käynyt, mut silti tuntuu ettei aika kulu sitten millään..

Miten muut voitte? Montakohan kääröä on viikonloppuna tullut?!? :)

Mun valituksista huolimatta, oikein HYVÄÄ viikon alkua!! :D

t: Tellukka& Jäppinen, jolla ei ole kiire mihinkään (rv37+4) :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä saunotaan, huomenna ois sit SE kontrolli päivä ja toivon et en huomenna kotiin enää tulis;)

Mitään kummallista ei oo tapahtunut, taidan mennä rasvailemaan jättimasua:)

Pikaisesti

Rölli-peikko ja tylpykät 37+2

P.s pistän miehen ilmoittamaan heti kun tytöt on maailmassa;) Mut jos tuun huomenna viel kotiin niin tuun ainakin poli kuulumiset kirjottaan!

Vierailija
22/23 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa, että mennään samoissa lukemissa! Siis onko sullakin la 27.12 vai poikkeavatko nuo käynnistyskäytännöt?

r-p, mäkin täällä saunoin. Meinaan tehdä kaikkeni välttääkseni käynnistyksen. Mulla tulee parin tunnin kuluttua se 38+0 täyteen ja meinaan nyt sitten saunoa ihan säännöllisesti. Viikon päästä (39+0) on lääkärineuvola, joten sitten näkee, onko tuosta saunasta mitään hyötyä paikkojen pehmittelyssä, toki niitä muitakaan ässiä unohtamatta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rölli-peikolle vielä tsemppiä, kunpa saisit nähdä vauvat jo huomenna!