Raskaus ja paleleminen?
Viikolla 18 ollaan menossa. mua on viluttanut usein iltaisin ja on sellanen olo, että on kipeäksi tulossa. Kaipa nämä on niitä normaaleja oireita? Luin vaan jostain, että se ruumiinlämmön nouseminen on enemmän alkuraskauden juttuja. Mutta ollaanhan tässä vieläkin aika alussa....
esmaralda rv 17+4
Kommentit (4)
rv 29 aluillaan, ja aina loikin t-paita päällä ja töissä pidän ikkunaa auki. välillä pitää mennä vähissä vaatteissa ulos pomppimaan, kun on niin hiki
Minulla sama vika ja samat viikot eli 18+3 tänään. Noin viikon verran olen palellut enempi ja kotona laitan termaria koko ajan kuumemmalle, muut hikoilee vieressä. Nytkin töissä hytisen huulet sinisenä vaikka villatakki päällä. Ei mitään havaintoa mistä johtuu, mutta uskoisin, että ihan normaalia.
Alkuraskaudessa paleli (siis viime kesänä/syksynä), sitten alkoi " kuumat yöt" , joita on edelleen... mies aina peittelee mut öisin, ku sitä itseä palelee ;)
Ja kun mies ja pioka sai flunssan ja kuumetta oli noin 40 astetta, minä olin 36 asteessa ja välillä jopa alle samaisen flunssan ajan. (Viime viikolla sairastettiin.)
Tänään mua onkin sitten palellut aamusta asti ja supistuksia oon tässä laskeskellut jo pari tuntia...
t. punkeli 39+2
Tietääkseni palelu johtuu osittain ainakin raskaudessa siitä, kun verenkierto keskittyy kohdun seudulle. Siksi esim. yläkroppaa palelee. Mulla ainaki palelu oli ensioireita, mutta nyt kylläkin jo vähentynyt vaikka viikkoja vasta 9+0