Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

halkeilevat kantapäät

11.12.2005 |

siis äidillä ei vauvalla. Imetys vie elinvoiman kehostani. Tarkoitan tällä tukka lähtee tuppoina, kaljuus uhkaa ja ne kauhean kipeät kantapäät.( Ja jenkkakahvat vyötäröllä.) Syön terveellisesti ja käytän kalanmaksaöljyä. Täysimetystä on takana 5 kk:tta.

No rinnat ovat tällä hetkellä kunnossa, maitoa riittää ja henkisesti imetys on antoisaa, mutta antakaa neuvoja tähän ulkonäköfixaukseen. Eniten niitä kaipaavat halkeivat kantapäät. Talvellahan voi käyttää pipoa.

p.s.katoavatko ne rasvat vyötäröltä imetyksen myötä vai onko se jokin neuvolalegenda?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantapäissä..ollut jo vuosia. Kokeile Bepanthenea hieroa niihin. MullA se auttaa aika hyvin...

Vierailija
2/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut ainakin mulla paras voide tosi kuiviin kantapäihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on halkeileviin kantapäihin auttanut sinnikäs rasvaus. Illalla jotain " paksua" rasvaa (Ambilan, Helosan, purkissa oleva Erisan käsivoide tms.) kantapäihin ja puuvillasukat jalkaan. Auttaa muutamassa päivässä. Ja mitä siihen ylimääräiseen rasvaan (ei kantapäissä, vaan vähän ylempänä :) ) tulee, niin ainakin minulla imetys (7,5 kk) on purrut: raskausaikana tuli painoa varmaan 20 kg lisää ja kaikki on hävinnyt ja mennyt vielä lisäksi osa entisistäkin kiloista. No, muutama jouti mennäkin, vaikka normaalipainoisen raameihin sovin ennen odotustakin. Ajattelinkin jatkaa imetystä ainakin joulun yli. Saa sitten napsia vähän suklaatia. Paljon ei tosin kärsi herkutella, ettei tule pikkuiselle ilmavaivoja.

Vierailija
4/4 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa voidetta jalkojenhoitoon, jossa on ureaa....ihan mieletön teho. Sorry, etten muista sitä merkkiä..mutta kyllä se löytyy. Sivele säännöllisesti ja kantapäät ovat kuin silkkiä vaan. Tää on periytyvä ominaisuus...alkaa aikuisiässä...konstit kun oppii, ei oo paha. Ja pedikyyriä vaan pyytämään joulupukilta. :)