Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudenkeskeytys, mitä mukaan sairaalaan?

Vierailija
11.12.2005 |

Tehdään lääkkeellisenä ja pitää neljä tuntia olla siellä. Pitääkö ottaa siteitä tms.? Entä syömistä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotain syömistä ja lukemista. Siteet on siellä.

Vierailija
2/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä vuoto ei ole kovin runsasta. Ottaisin myös jotain syötävää, mukavaa lukemista ja musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa 5-6 muun naisen kanssa. No tietty jos sulla mp3 soitin niin sitten, mutta älä kovalla soittele. Hiljasta sakkia siellä... kipulääkkeet talon puolesta. mutta vuoto voi myös olla todella runsasta ja vaatteet voi tarvita vaihtaa.

Vierailija
4/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nälkä.

Vierailija
5/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään keskeytys koska mulla on keskeytynyt keskenmeno, kaikki ei ole tullut ulos :(( Ja tätä vauvaa yritettiin toista vuotta. t. ap

Vierailija
6/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran tehnyt, koska parisuhteemme ei ollut tasapainoinen ja minulla opiskelut silloin kesken...mutta abortin jälkeen n.vuosi päätimme mieheni kanssa tehdä lapsen...vuosi ja 4 kk kesti ennen kuin tulin raskaaksi ja sekin päättyi keskenmenoon =( Kyllä on harmittanut tuo abortin tekeminen! Mielestäni ihmisillä ei pitäisi olla oikeutta päättää milloin on sopiva aika saada lapsi.

Vierailija
7/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, olen pahoillani kurjan tilanteesi vuoksi

Vierailija
8/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle ystävällisyydestäsi! Hyvää joulua sinullekin! T: 14

Vierailija
9/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luulisi, että kaavittaisiin, jos kerran keskenmeno on jo kerran keskeytynyt.

Vierailija
10/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotenkin luulisi, että kaavittaisiin, jos kerran keskenmeno on jo kerran keskeytynyt.

t. ap

Ja anteeksi jos käytin väärää nimitystä, en tienny että on noin tarkkaa..

Vierailija
11/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tehdään keskeytys koska mulla on keskeytynyt keskenmeno, kaikki ei ole tullut ulos :(( Ja tätä vauvaa yritettiin toista vuotta. t. ap

Otan osaa, tämä olisi ehkä kannattanut mainita heti alkuunsa. Voimia ja jaksamista ja toivottavasti uusi raskaus alkaa mahdollisimman pian ja päättyy onnellisesti.

Vierailija
12/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 20

Älkää tuomitko, ettei teitäkin tuomittaisi?

Vierailija
13/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet ole. Minäkään en ole. Mutta mistä SINÄ voit tietää onko ap viesti totta vai ei? Et mistään, tämä on totuus. Ja vaikka ei olisikaan, emme me voi ketään ihmistä tuomita, siinä asettuu Jumalan asemaan jos niin tekee. Ja ei, en hyväksy aborttia, mutta siitähän tässä ei käsittääkseni ole kyse. En kuitenkaan tuomitse/hylkää ketään abortin tehnyttä.

Vierailija
14/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin VAIN ja ainoastaan kysyä, mitä sinne sairaalaan pitää ottaa mukaan. Henkisesti tätä täytyy sulatella myöhemmin ja se prosessi on pitkä :(

t. ap

Vierailija
15/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vaikka jotain luettavaa, joku käsityö tai vaikka kirjoitusvälineet (kirje/päiväkirja), sekä jotain syötävää, jotta aika kuluu.

Vierailija
16/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VINKKINÄ: älä lähde sieltä liian nopeasti kotiin! Minulla alkoi kamala verenvuoto ja jouduin sinne takaisin kaavintaan ja verensiirtoon (tehtiin myös lääkkeellinen keskeytys koska oli keskeytynyt keskenmeno).

Vierailija
17/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teidän fanatismianne vastaan on Suomen laki, enemmistön mielipide ja usein myös lääketieteelliset faktat? Ette koskaan tule estämään yhtään aborttia rräkymällä täällä jotakin fanatismi-iskulauseita. Te ette voi päättää kenenkään puolesta eikä ainakaan Suomessa tulla koskaan kieltämään aborttia hurahtaneen ääriryhmän takia.

Vierailija
18/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että teidän fanatismianne vastaan on Suomen laki, enemmistön mielipide ja usein myös lääketieteelliset faktat? Ette koskaan tule estämään yhtään aborttia rräkymällä täällä jotakin fanatismi-iskulauseita. Te ette voi päättää kenenkään puolesta eikä ainakaan Suomessa tulla koskaan kieltämään aborttia hurahtaneen ääriryhmän takia.

Vierailija
19/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saat samat laakkeet, kuin abortissakin.

Kannatttaa ottaa siaraalaan tosiaan mukaan vaihtovaatteet, ja varaudu todella runsaaseen verenvuotoon.

Ota joku kirja luettavaksi, saatttaa kestaa kauan, laakkeita annetaan about 2 tunnin valein, kunnes vauva on kokonaan tullutulos. Itsellani kaikki tapahtui tosi nopeasti, ja yllatyin kovasta verenvuodosta.

Ja hanki itsellesi saattaja kotiin, ja vaikka apuakin vahasen, jos mahdollista, itse menin yllattavan heikoksi toimenpiteen jalkeen.

Jaksamaisia!

Vierailija
20/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sikiö vastas rv16 ja oli kuollut...

Ei sinne tartte mukaan mitään oikeestaan.. Ellet hygieniatarvikkeita halua ottaa, dödö ja jotain sellasta ehkä. Mulla oli kirja, mut sanaakaan en saanu luettua..

Ja mekin yritettiin sitä lasta 2v...

Toivotan sulle ap voimia!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän