Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joiden 1 vuotias ei vielä ymmärrä nokkamukista oikeen mitään....?

Vierailija
11.12.2005 |

meillä himpun verran päälle 1v tyttö jolle koko nokkamuki on kuin jotain hepreaa...aika kauan (n. 6kk asti) ollaan yritetty harjoitella ja " opettaa" siitä juomaan mutta tyttö ei vaan tunnu tajuavan mitä sillä pitäisi tehdä! tavallisesta lasista tai mukista sitten hörppäilee (ei itse) maitonsa, vetensä tai mehunsa... pullostakin (aivan oikein!) vielä pari kertaa päivässä... olisko vinkkejä miten siirtyä tuohon nokkikseen vai eikö kaikki vaan sitä opi käyttämään...?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hörppiminen sujuu, niin lapsi voi itse opetella juomista. Ei mene paria viikkoa kauempaa, kun oppii juomaan kaatamatta kaikkea päälleen. Hyvä harjoittelupaikka ja -aika on kylvyssä. Ei muuta kun vesimuki käteen ja opettelemaan. Ei haittaa vaikka kaatuu päälle, mutta kun mukissa on selvästi kylpyvettä viileämpää vettä, niin ei montaa kertaa viitsi kaataa päälleen.

Meillä kaksi nuorinta oppi näillä konsteilla juomaan n. vuoden ikäisenä itse mukista. Vanhin oli noin puolitoista vuotias, mutta kosntit samat hänelläkin. Kannattaa ainakin kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla