Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita sellaista joku tuntemasi henkilo ei voi muka tehda, vaikka sinusta se on aivan normaalia? Eli siis on liian hienohelma tehdakseen sita?

Vierailija
10.12.2005 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
22/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne farkut haisee jo kilometrien päähän jos niitä ei tuon tiheämpään pese, yök :X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä linkki.

Vierailija
24/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule. Sovitaanko niin, että tuuleta sä niitä sun paskasia farkkujasi niin mä pesen omani kerran viikossa. Ollaan sit molemmat onnellisia näin. Sinä tuon yleisen tietosi kanssa ja minä tiedottomuuteni kanssa. ;)

Vierailija
25/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siivottomuus ja hajuhaitat on trendikästä, niin olen mielummin epämuodikas juntti!

Vierailija
26/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Poopiepants

Vierailija
27/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Omo

Vierailija
28/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se muoto enää viidennen pesun jälkeen näy muuttuvan!

T: Ei kumpikaan noista kinastelijoista

Vierailija
29/45 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkuja ostaessa kannattaa ottaa sovittaessa numeroa liian pienet housut. Siis vähän liian tiukat ja silleen, nimittäin ne venyy just käytössä. Ne muuttuu sit eka pesun jälkeen sopiviksi...

Vierailija
30/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani ei voi laittaa ruokaa raa' asta kalasta tai lihasta. Siis sillain, että sitä esim. kalaa pitäisi itse jotenkin käsitellä, ennenkuin sen voi vaikka paistaa. Heillä syödäänkin paljon eineksiä :D

Vierailija
31/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltaiset keittiökumikäsineet.

Sitten tiedän tyypin, joka on merkinnyt pyyhkeidensä päät klemmarilla, että tietää kumpaan päähän pyyhkii naaman ja kumpaan varpaansa.

Mies ei halua laittaa mun rintsikoita samaan pesuun muiden vaatteiden kanssa. Pinkkarit kyllä laittaa. Tätä olen vähän kummastellut.

Sitten tiedän tyypin joka ei siivoa sunnuntaisin. Aina menee koko lauantaipäivä siivoamiseen, vaikka joskus voisi siirtää sen sunnuntaille jonkin kivan tapahtuman vuoksi vaikka, mutta ei.

Yksi työkaveri vessassakäydessä pesee aina lavuaarin kokonaan. Luulen, että pesee pöntönkin, mutta sitä ei pääse näkemään, märkä se vessa on hänen käyntinsä jälkeen kuitenkin. Pelkää varmaan pöpöjä.

Yksi äiti ei pese lastensa käyttämiä astioita astianpesukoneessa. Niihen kuulemma jää myrkkyjämiä. Kauhea urakka aina pestä kaikki käsin isossa perheessä.

Vierailija
32/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nimittäin sellasia aio hankkia! Enkä kyllä halua olla lähelläkään sellasta spurgua, joka ei pese housujaan vuoteen. Piste. Ja huutomerkki.

Vierailija
33/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tiedän tyypin joka ei siivoa sunnuntaisin.

-Jotkut haluaa kunnioittaa kolmatta käskyä ja pitää sunnuntain lepopäivänä. Vaikkeivät sohvalla makaisikaan, niin eivät ainakaan siivoa.

Vierailija
34/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät siis asu kerrostalossa :)

Vierailija
35/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mun kaverini ei voi kuvitellakkaan eetä kukaan muu käyttää niiden saunaa kuin oma perhe...

Eivät siis asu kerrostalossa :)"

Me asutaan kerrostalossa ja on oma sauna.

Vierailija
36/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän saunaan voi kavereita päästää, ettei se kulu..? ;)

Vierailija
37/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiltakin voi mönkiä sinne lauteidenrakosiin ties minkälaisia matoja ja pöpöjä. Kerran päästin serkkuni saunaan, ja seuraavan aamun tarkastuksessa meinasin oksentaa, ties mitä finninkuoria lattiakaivossa, yöks!!!

Vierailija
38/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä ne vaan kannattaa pestä. Laitappa googleen hakusanaksi Formaldehydi, niin saat tietoa tuostakin myrkystä. Ja valitettavasti moni moni muu uusi tuote sisältää tuota myrkkyä ennen pesua.

Ja sit ap:n kysymykseen...

Entinen kaverini oli (ja kait on vieläkin) kova tupakoimaan, mutta ei vaan voinut polttaa ihmisten ilmoilla vaikka kaikki tiesi hänen polttavan. Ja sitten vielä oli kova moralisoimaan muiden tupakointia.

Ärsytti älyttömästi kun yhdessä mentiin tupakalle ja koko ajan toinen kyttäs, ettei vaan kukaan nää. Sittemmin itse olen lopettanut vaikka joskus harmittaa tosissaan...

Vierailija
39/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis koskaan voi käydä vessassa ovi auki, vaikka ollaankin miehen kanssa oltu yhdessä about 6 vuotta...

Saunaan en voi mennä ilman pyyhettä perseen alla, vaikka olisikin oma sauna. Pelkään bakteerien tarttumista.

Vierailija
40/45 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla pitää aina päästä vaikka joskus pääsisi jopa nopeammin ja edullisemmin linja-autolla. Itse koen linja-autolla kulkemisen niin helpoksi ja vaivattomaksi etten voi kuin ihmetellä että siitä tehdään vaikea asia =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi