Onko se muka itsekästä, jos ei halua lapsia ollenkaan?
Ettekös te äiditkin tee lapset kuitenkin " itsellenne" ? Miten se olisi sen itsekkäämpää jäädä lapsettomaksi? En oikein ymmärrä ajatteluanne....
Kommentit (17)
Ihan rauhassa saa olla hankkimatta lapsia minun puolestani, EVVK!!!. Joskus vain toivon näiden ihmisten puolesta, ettei heitä vain itseään kaduttaisi myöhemmin.
Toisaalta, ihmiset näkee asiat eri tavalla.
loton? Hei aivan sama!! :D tehköön jokainen niin kun haluaa!!
Itsekkäämpää olisi " hankkia" lapsia vain siksi, että niin " kuuluu" tehdä.
Itsekästä koska ei esim. ajatella miten paljon suurin osa ainoista lapsista kuitenkin kaipaa sisarusta, ei hommata toista lapselle kaveriksi, vaan tämä yksi prinssi/prinsessa on vain minua varten.
Jos ei niitä ole koskaan halunnut, miksi niitä pitäisikään tehdä???
t. ap
Minulla ja miehelläni lapsensaanti ollut vaikeaa ja veljeni tietää sen ettei lapsia niin vain tule kun niitä joskus sitten ehkä voisi haluta. Mutta siltikin hän on ihan yhtä arvokas ihminen vaikka ei sukua jatka.
Kyllä lapsia pitää HALUTA SAADA. Ja jos ihminen ei halua saada lapsia niin eihän se itsekkyyttä ole. Mutta tyhmyyttä on se että lapsia tulee perheeseen jossa niistä ei välitetä eikä niitä oikein olla haluttukaan.
Sinä et sitten malttanut pysyä ystävällisellä linjalla?
Ja kaikille:
Jos ei lapsia halua, niitä ei pidä tehdä. Näissä asioissa jokaisen PITÄÄ olla itsekäs ja tehdä niinkuin haluaa. Eiköhän se ole myös lasten etu.
Ap vain yrittää, ja silti keskustelu pysyy asiallisena, musta se on koomista.
18
Oikeasti a) haluan seuraa ja ihmisiä ympärilleni b) haluan jatkaa MINUN MINUN geenejäni :) !