Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaksi aiempaa synnytystä rv:lla 38, voisiko suunnitellun sektion tehdä jo rv37?

Vierailija
10.12.2005 |

Vauva asennossa, jossa alatiesynnytys ei mahdollinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. suunniteltu sektio sovitaan 38-39 viikolle ja jos synnytys käynnistyy aikaisemmin tehdään kiireellinen sektio.

Vierailija
2/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei suostuttu leikkaamaan rv37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odotellaan, että vauva kääntyy ja sitten kun synnytys alkaa niin tehdään sektio, jos asento ei ole turvallinen synnytyksen kannalta.

Vierailija
4/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 37-viikkoinen ei enää keskonen olisikaan, ongelmia voi olla enemmän kuin viikon tai pari " varttuneemmilla" vastasyntyneillä. Noin pieni esimerkiksi kellastuu helpommin tai saattaa olla aluksi liian väsynyt syömään. Sitten saakin tuskailla sitä, että vauva päätyy vastasyntyneiden osastolle valohoitoon ja nenämahaletkuun.

Vierailija
5/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen lääkäri sanoi, että jos asento ei muutu -> leikataan. Kääntää eivät voi.

ap (rv36)

Vierailija
6/6 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän, että saa sektion jos vauva perätilassa tai muuten huonossa asenossa, mutta ei kai sitä etukäteen päätetä? Vauvahan voi kääntyä vielä viikolle 38 asti ja kuulemma myöhemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän