Jess!! Joulusiivo aloitettu tänään ja keittiön kaapit nyt valmiit!
Aina ennen olen jättänyt KAIKEN viimeiseen hetkeen, mutta päätin olla vihdoin hieman viisaampi.. Niin helpottunut olo!=)
Kommentit (9)
Mä siivoan keittiön kaapit joka kerta kun teen suursiivouksen, eli joka viikonloppu. Näin välttyy joulunkin alla siivous stressiltä.
kuivauskaapin järjestin ja yhden kaapin paperit. Muuten pyyhin ovet ulkoa ja sisältä ja muutaman hyllyn. Eli en tehnyt mitään perusteellista vaan sellasen yleisilmeen siistinnän..
ap
taidan siivota keskimäärin 1-2 kertaa vuodessa. Tän viikonlopun urakkana olisi toinen kylpyhuone, peilikaappi vielä siivoamatta ja siellä purtilo, jos toinenkin...
Mut sit kelpaa jouluvieraiden kurkistella kylppärikaappeihin, tältä palstalta joskus luin, että niin on tapana tehdä!! ;)
Eli säästyy siltä siivoamiselta!
ap
Silloin kun muutan asuntoon ja silloin kun muutan asunnosta pois. Pian on taas muutto edessä, kolme vuotta ehdittiin asua.
Vierailija:
Eli säästyy siltä siivoamiselta!ap
Minä en ole oikein koskaan ollut joulusiivoihminen. Meillä käy ostopalveluina siivooja, joka tekee normaalit viikkosiivot. Nyt ajattelin, että keittiön kaapit siivoaisin jouluksi. Piti tänä vuonna siivota vaikka mitä muuta, mutta jäi tekemättä ja näin lähellä joulua en enää ala stressaamaan.
Mielummin leivon, askartelen ja koristelen kotia lasten kanssa :)
Ehtii ne kaapit sitten pääsiäiseksikin...tai juhannukseksi siivota.
Jää todellakin kaapit tonkimatta...