Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF vko 49 - PIINAPINO -

10.12.2005 |

Tässäpä piinapinoa. Luvut nimen perässä suluissa: Munasolut, hedelmöittyneet, pakastetut.

[color=fuchsia]Amalia1976: Punktio 2.12 Diacor, (34/20/5), 1 alkio siirretty 5.12[/color]

[color=blue]Patience: Punktio 4.12, (6/4/?)[/color]

[color=fuchsia]Figlio: Punktio 5.12 Felicitas, (8/5/0), 2 alkiota siirretty 8.12[/color]

[color=blue]Dreammom: Punktio 7.12 TYKS (9/5/4), 1 alkio siirretty 9.12[/color]

[color=fuchsia]Toivo76: Punktio 7.12 (10/?/?), 2alkiota siirretty 9.12[/color]

[color=blue]Waimo: Punktio 7.12 VL/Oulu (18/13/11), 1 alkio siirretty 9.12, virallinen testipäivä 25.12, todennäköinen testipäivä 24.12[/color]

Saa nähdä onnistuko, eka kerran kokeilen värejä.... iik... toivotaan parasta! Ja sitten tuntemuksia naiset! Sana on vapaa=D

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jännityksellä! Tule jo kertomaan ja päästä meidät piinasta=)

Oma olo on figlion tavoin tyhjä=( Joulusiivoukset meneillään, keskitynpä nyt tähän. Oireita ei ole. Peukutukset muille! bdbdbd

Waimo

Vierailija
22/49 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että eihän figlio tällä kerralla ole VIELÄ plussannut, mutta pidetään nyt nuo onnittelut takataskussa, että on helppo sitten heittää kun tilanne oikeasti tulee.

Tämä pikaluku ei taida olla ihan mun alaa ;-)

Sitten taas omia: Mullakin aika lailla tyhjä olo. Joka yö vain näen untakin negoista ja menkoista ja pettymyksistä. Ihan kuin keho tietäisi jotain, ja yrittää viestittää, ettei kannata innostua turhaan. :/

Tein tässä viikkosiivousta ja kantelin mattoja pihalle ja ravasin ympäri kämppää imurin ja rätin ja luudan kanssa. Mies kun on töissä, niin sain tehdä jotain " vastapalvelukseksi" . Kun hän sitten kuuli, että olin mattoja kannellut, tuli kommentti: " Et sä saa mitään kantaa!!"

Mutta kun on vain sellainen olo, ettei ole mitään mitä suojella...

Plääh! Menen kai sitten laittamaan jouluvaloja, ja yritän luoda vähän joulutunnelmaa. Jos se nyt on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hcg=0. Tämä tarkoittanee etteivät alkiot edes kiinnittyneet. Sattuu. Tiedätte miltä tuntuu. En vielä jaksa ajatella seuraavia yrityksiä...

Tsemppiä muille, toivottavasti teitä onnistaa. Kiitos piinaseurasta.

t. Patience, kyyneleet silmissä

Vierailija
24/49 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patience74: Voi kurjuus!!!!!!!!!!!!!!! Otan osaa=(

Lohtuhalaus täältä ((((((((((((((((patience))))))))))))))))

Koita jaksaa!

Vierailija
25/49 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patience74 ja Amalia1976 otan osaa, olen hirvittävän pahoillani. Jaksamisvoimahaleja teille molemmille!!!!!!!!!!!!!

Ja omaa oloa, tänään siis pp 8. Alkuviikosta nipistely alavatsalla oli voimakasta, enkä vastaavaa ole aiemmissa hoidoissa kokenut. Toivotaan siis sen olevan hyvä merkki eikä pelkästään tuskan maksimointia... Muuten oireilu on mitätöntä. Olo on kuin muutonkin. Tosin en kyllä sillionkaan kun raskaana olin, muista mitään sen suurempia tuntemuksia huomanneeni. Joten täällä yritetään sinnikkäästi pitää lippua korkealla ja kestää nämä viisi päivää vielä mikäli menkat ei yllätä sitä ennen. Ja niinhän ei tällä kertaa käy, piru ei! Malttia teille, yritän itsekin olla kärsivällinen :-D

Vierailija
26/49 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että sitten jos jotain oiretta on mistä voisi kuvitella olevansa raskaana tai sitten 24.12 tai sitten en ollenkaan. Millonkahan ne menkat alkaa jos ei ole raskaana ja alkaako ne kun lugeja käyttää? Voi pöh, eipähän tämä piinailu koskaan ennen näin tuskaa ole ollut! Mutta eipähän sitä ennen " todistettavasti" ole oltu raskaanakaan tässä vaiheessa, siis en ole tiennyt. Ymmärsittekö;)

Jos oikein kuvittelee niin tänään on ollut vähän ällöttävä olo;) Jos jotain oiretta pitää kehitellä... mutta niin se on mulla ollut muissakin kierroissa kun munasolu on irronnut eli pms oiretta luultavasti. Toivoko se sanoi että alkuviikosta nipisteli mahaa, mulla jotenkin särki alamahaa ke iltana ja munasarjoissa nipistelee välillä toisella puolen, välillä toisella mutta oletan sen olevan kyllä täysin normaalia tämän hormonimyllytyksen jälkeen.

Waimo ja " Haave" pp9

Vierailija
27/49 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patience! Olen tosi pahoillani teidän puolesta! Toivottavasti joulu tuo lohtua pahaan oloon :/

Omaa napaa: Eilen illalla ja viime yönä oli aika kuvottava olo. Närästi tai jotain sellaista. Ei oikein koskaan närästä. Tänään aamulla mieskin sanoi, kun puin päälleni, että kyllä sun tisut taitaa olla kasvaneet... En tiedä, taitaa olla jotain molempien toiveajattelua. Menkkakivutkin on jatkunut taas sykäyksittäin. Ei siis mitenkään jatkuvaa, mutta aika kivuliasta.

Waimo: Ekalla kerralla kun käytin lugeja, lääkäri sanoi, että saattaa pidentää kiertoa, mutta toisella kerralla sanoi, että menkkojen pitäisi alkaa ajallaan, jos tulos ei ole toivottu.

Kuten Toivo sanoi: Pidetään lippu korkealla! Ei tässä oikein muukaan auta!

Dreammom, pp9

Vierailija
28/49 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lugeista: mulla ne ei IVF hoitojen aikana pidä menkkoja poissa jos ei ole tärpännyt. Yleensä menkata alkaneet 1-3 pävää ennen testipäivää. IUI:n aikoina menkat ei tuleet ennen lugejen lopetusta vaan vasta sitten 2-3 päivää niiden lopettamisesta alkoi vuoto. Tiedä miksi sitten eri hoidoissa näin. Ilmeisesti juuri hormonimäärät vaikuttavat jotenkin...

Vierailija
29/49 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waimo, dreammom ja toivo lohdutuksista. Tuntuu pikkaisen paremmalta. Pahoitteluni myös kohtalontoveri Amalialle. Tätä tunnetta ei haluaisi kenenkään kokevan.

Tulemme jouluksi kotiin ja se toivottavasti tuo vähän valoa elämään. Juuri nyt vaan tuntuu siltä, etten edes uskalla yrittää uutta hoitoa. Tää toivon ja epätoivon vuoristorata on niin rankka. Jos seuraavakin hoito epäonnistuu, en tiedä jaksanko läpikäydä tätä surua uudestaan...

Olin eilen joululounaalla, jossa oli pieni vauva. Vauva on hyvän ystäväni, joka tietää mitä meille on tapahtunut ja jonka kanssa olen puhunut näistä asioista. En onneksi kokenut vauvan kohtaamista mitenkään vaikeana. Mutta tottakai siellä lounaalla oli yksi hyvää tahtova mutta ajattelematon henkilö joka tokaisi minulle " eikö seuraavaksi ole sitten teidän vuoro?" . No, olisipa vaan.

Lugeista: mulla ei kuukautiset ole edelleenkään alkaneet. Nyt kp29, normaalikierto on 27 päivää, joten luget ovat nähtävästi pidentäneet kiertoa.

Tsemppiä muille, toivon koko sydämestäni että tietä onnistaa! Jään itse nyt palstatauolle vähän miettimään näitä asioita. Hyvää joulua - kaikesta huolimatta.

Vierailija
30/49 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on mennyt nettipimennossa, mutta nyt palaillaan asiaan.

Patience: Olipa kurja kuulla negastasi :-( Lohtuhaleja sinne oikein roppakaupalla.

Täällä alkoi eilen alavatsan nippailu oikein kunnolla. Täsmälleen sellainen olo, kuin menkat olisivat alkamassa. En oikein tiedä, mitä ajatella. Toisaalta olen toiveikas (oliko se tällaista viimeksikin ja silloin tuli plussa) ja toisaalta epätoivoinen ja jo melkein suunnittelemassa uutta hoitoa. Näin viime yönä unta, että soitin hoitavalle lääkärillemme, ja pyysin uutta reseptiä, jotta saan uudet lääkkeet ostettua vielä tämän vuoden puolella... Joopa joo!

Välillä on vähän etova olo, rinnat on ehkä hieman turvoksissa, mutta näistä oireista nyt ei osaa sanoa mitään suuntaan eikä toiseen. Tämä on todellista piinaa! Tekisi mieli jo testata (pp11 menossa), mutta kai pitäisi malttaa odottaa keskiviikkoiltaan. Parempi ehkä että en vielä testaa, sillä olen mestari spekuloimaan noita testien tuloksia ;-)

Jokainen vessassa käynti aiheuttaa pientä paniikkia. Toisaalta luget on aikaisemmin pitäneet menkat poissa, vaikka raskaus ei olisi alkanutkaan.

Mites te muut? Maltatteko olla testailematta? Itse olen aina aikaisemmilla kerroilla jaksanut odottaa kiltisti pp14 asti, mutta nyt en tiedä!

Vierailija
31/49 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen alkoi pään jomotus ja sehän on tietysti jatkunut tänäänkin. mulla se yleensä tulee pari pävää ennen menkkoja joten nyt olen TODELLA peloissani, että näinkö tässä käy TAAS. voi luoja, toivottavasti menkat ei ala, toivottavasti. aika hirveä olo henkisesti kun pelkää koko ajan, että no nytkö lorahti... pakko yrittää jaksaa, mutta todella vaikeata se nyt näiden tuntemusten kanssa on. nyyyh!!!!

Vierailija
32/49 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjottelin pitkän viestin mutta kämmäsin sen johonkin enkä enää jaksanut uudestaan aloittaa. Tänään onkin sitten vain huonoja uutisia. Kopsailen tähän osaksi samaa viestiä mitä kirjoitin tuonne toiseen pinoon.

Eilen nousi kuume illalla ja yöllä sitä oli jo 38,5 mä olin hermona että mitä tämä nyt on flunssaako (kurkku on kyllä kipeä) vai jotain muuta??? Aikaisemmat infektiot takaraivossa soittelin väestöliittoon että mitä teen. Hän neuvoi menemään napolle käymään (asutaan eri paikkakunnalla, väestöliitossa tehdään vain punktio ja siirto). Noh, siellä sitten otettiin verikokeita, pissanäyte ja HCG. Tulehdusarvot koholla ja HCG alle 1. (pp11) Muuten onneksi alakerrassa kaikki ok eli vika ilmeisesti yläpäässä. Lääkäri ei luvannut lopettaa lugeja mutta sanoi vain että kyllä tämän pitäis kohta alkaa näyttämään. Lohduttavaa... Noh, negastahan olen ollut varma jo viikon päivät, kroppa vain heittelee välillä näitä huijausiskujaan=( ei ne ainakaan raskaushormonista johdu kun sitä ei kerran ole veressä. Jouluvalmistelut on puissa kun en voi muuta ko maata sohvalla ja potea. Ab-kuuri päällä ja panadoliakin olen uskaltautunut ottamaan että vähän helpottaisi oloa. Että semmosta tälle joululle!

Waimo ja " Menetetty Haave? pp 11"

Vierailija
33/49 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on viimeiset piinapäivät menossa, ja nyt viimeistään tuntuu, etten jaksa enää mitään! Kaikki asiat kaatuvat päälle. Ongelmia toistensa perään. En viitsi eritellä, mutta pirun paha olla. Nyt taas tuntuukin, että päivät katoavat johonkin mustaan aukkoon, ja aika kuluu tosi nopeasti. En tiedä haluanko edes tietää HCG-arvoa perjantaina. Tai kai haluan, mutta pelottaa, että se kaataa loputkin joulutunnelmat, joita ehkä saattaa kyteä jossain piilossa. Sitä ihan totta ajattelee vain negatiivisesti, kun positivista tulosta ei osaa ottaa vastaan, kun en tiedä sellaisesta mitään. Pahin olisi varmaan se, että sanoisivat HCG:n olevan alhainen, mutta varmaa tietoa ei olisi. Silloin ei voisi edes lohduttautua yhdentoista ladon juomalla (kossu).

Tekisi vain mieli itkeä ja itkeä ja itkeä. Ehkä huutaa tyhjään metsään tuskaa.

En muista kenen uusi laulu on, mutta osuu sopivasti:

" Polvistukaa! Ei armoa jaa, kun se kaataa sun päälle kuumaa tuskaa. Polvistukaa! Ei sairaampaa oo voimaa. Mua rakkaus kiduttaa!"

Että näillä fiiliksillä loppupiinailut.

Waimo: Miten tuo HCG:n nousu. Onko tuo nollan yli tulos nousua vai laskua?.. TOIVOTAAN NYT NOUSUA!!! Kun muuten tää pino on pirun masentavaa luettavaa!

Vierailija
34/49 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

dreammom: mulla on ollu tuollanen olo jo viikon, nyt jo oikeastaan aika luovuttanut. Olin henkisesti tosi tiukoilla viime viikolla sen jälkeen kun mieleen tuli että tämä ei ole onnistunut ja tässä onkin tulos kun en silloin pystynyt hakemaan sairaslomaa kun ei ollut " oikeaa sairautta" . No nyt on. Voimia viimeisiin piinapäiviin!

Tuosta hcg:stä, ymmärtääkseni tuo on laskua tai siis ei ole noussut. Viitearvo alle 5.3 on vielä normaali eli ei raskaana. Lääkäri tosin sanoi että tämä voi muuttua, ei ole vielä varmaa koska päiviä niin vähän mutta pitää muuttua lähipäivinä jos on muuttuakseen. Nyt olen todella kiitollinen siitä että pakastimessa on niinkin paljon alkioita.

Just tuli katottua teemasta toiveena lapsi ja pitihän sitä itkeä, toisaalta olisi parempi ettei katsoisi koko ohjelmaa mutta itsekidutusta.... Ja kuumetta tällä hetkellä 38.9=(

Tilastojen valossa ainakin jonkun pitää plussata!!! Ilmoittautukaa naiset!

Vierailija
35/49 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja kuulla että muitakin masentaa. Nyt on neljä päivää kulunut negasta ja on pikkaisen parempi olo. Olen täysillä mukana peukuttamassa teidän loppukiriä! Toisaalta tiedän täsmälleen miltä tuntuu. Sitä tietää 95% todennäköisyydellä ettei hoito ole onnistunut, mutta toivo kytee kuitenkin. Samalla sitä yrittää valmistautua pahimpaan. Mutta kun se pahin sitten toteutuu, siihen ei kuitenkaan ole osannut valmistautua täysin... Itkekää ja huutakaa ja surekaa, tää paha olo ei katoa itsestään, vaan se on pakko surra ulos (oli sitten jouluaatto tai ei!). Kuten dreammom jo tietää, nyrkkeilysäkin hakkaaminen auttaa mua ;) (muistakaa vaan pitää ranteet suorassa ettei tule loukkaantumisia!) Me kerroimme muuten eilen lapsettomuudesta ja hoidoista anopille. Kävi ilmi että hän ja appi-ukko itsekin kokivat lapsettomuutta aikoinaan. Tuntuu että osa taakasta putosi sydämeltä sillä hän osasi suhtautua tosi hyvin. Ihanaa tulla kotiin jouluksi - vihdoin saadaan puhua jonkun läheisen kanssa tästä. (Pitää vaan toivoa, ettei niitä vauva-uutisia sitten tulvi sukulaisten ja tuttavien suunnalta...)

Waimo, pikaisia paranemisia! Tsemppiä teille kaikille loppumetreille ja paljon, paljon voimia jos se pahin toteutuu. Meitä surullisia joulunviettäjiä on täällä jo muita mutta yritetään ajatella toisiamme ja tukea toisiamme surun keskellä! Jouluhalein,

Patience

Vierailija
36/49 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai se nyt on niin että ei sitä raskaana olla. Toistaiseksi jatkan kuitenkin vielä lugeja siihen asti että vuodan kunnolla. Kuume on laskenut romahtamalla 35.7 tänäaamuna lämpö, aste vähemmän ko muina aamuina normaalisti. Sekin tukee " ei raskaana" teemaa.

Mutta mitenkäs muut? Toivo, Figlio, Dreammom, Maylee. Ilmoittakaa nyt jotain itsestänne, ette te voi olla kokonaan lukematta palstaa, ettehän???

Mulla on nyt oikeestaan ihan hyvä mieli. Parempi reilusti nega ko viikkojen epätietoisuus tai km. Ajatukset suuntaa jo pas:a kohtia...

Vierailija
37/49 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkö tässä sitten käy, taas. Olen aivan päästäni sekaisin. Olen itkenyt niin paljon, että melkein oksennan. Olo on tyhjääkin tyhjempi. Ilmeisesti aika moni meistä jää nytkin vaille toivottua joululahjaa...

Vierailija
38/49 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei mitään ihmeellistä. Ei vuotoa ei muuta kuin jatkuva hiki. Ei voi tietää hyvää. Mutta en ehdi kirjoittaa lisää!

Waimo: Älä vielä luovuta! Ethän...

Tää on tuskaa!

-Dreammom pp12-

Vierailija
39/49 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänään illalla HAALEAAKIN HAALEAMMAN PLUSSAN!! Vähän on epätodellinen ja varovainen olo... en oikein tiedä, uskaltaako vielä uskoa täysillä tähän joululahjaan. Kävin heti hakemassa apteekista lisää testejä (jäi aconit nimittäin netistä tilaamatta). Huomenna uusi testaus ja erimerkkinen testi; katsotaan mitä tuleman pitää!

Mulla on ollut sunnuntaista lähtien TODELLA vahvoja menkkamaisia tuntemuksia. Eilen oli vatsa kipeänä välillä oikein kunnolla, ja olin jo valmis jättämään leikin kesken. Rinnat eivät ole arat, ehkä hieman pulleammat kuin normaalisti. Mitään muita oireita mahdollisesta raskaudesta ei ole. Suklaata ei kyllä tee mieli niin kuin normaalisti tässä vaiheessa kiertoa.

Tämä ketju on ollut tähän asti aika mollivoittoinen, joten plussasäteitä nyt mahdollisimman monelle. Ja vielä lohtuhalit kaikille negan testanneille ((((()))))

figlio pp13

Vierailija
40/49 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA FIGLIO!!!!! Mahtava juttu! Kyllä se plussa on kun illalla näyttää, aamulla jo vahvemmasti=) Ihana joululahja teille!

Toivo: Mikäs tilanne? Vuotaako? Toivottavasti ei..... Miten muuten teidän pakkasjutut, saitteko alkioita pakkaseen? Mulla on mennyt ohi semmonen juttu enkä ole mihinkään listoillekaan laittanut. Kerroit joskus että tämä 3.IVF, montako alkiota on kaikkiaan siirretty?

Dreammom: En ole ihan 100% vielä luovuttanut=) Vuotoa tulee hiljalleen tippa kerrallaa ja välillä nipistää mahasta. Ei kuitenkaan normaalilla tavalla että ensin tulee kivut ja sitten vuoto. Alkoikin tuhru niin yllättäen että yllätyin kun siteessä oli vaaleanpunaista. Että kyllä tässä vielä taistellaan, hyvällä mielellä tosin. Se kamala epätoivo on poissa.

Ja peukutukset kaikille piinailijoille vielä tasapuolisesti bdbdbdbdbd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi