IVF vko 49 - PIINAPINO -
Tässäpä piinapinoa. Luvut nimen perässä suluissa: Munasolut, hedelmöittyneet, pakastetut.
[color=fuchsia]Amalia1976: Punktio 2.12 Diacor, (34/20/5), 1 alkio siirretty 5.12[/color]
[color=blue]Patience: Punktio 4.12, (6/4/?)[/color]
[color=fuchsia]Figlio: Punktio 5.12 Felicitas, (8/5/0), 2 alkiota siirretty 8.12[/color]
[color=blue]Dreammom: Punktio 7.12 TYKS (9/5/4), 1 alkio siirretty 9.12[/color]
[color=fuchsia]Toivo76: Punktio 7.12 (10/?/?), 2alkiota siirretty 9.12[/color]
[color=blue]Waimo: Punktio 7.12 VL/Oulu (18/13/11), 1 alkio siirretty 9.12, virallinen testipäivä 25.12, todennäköinen testipäivä 24.12[/color]
Saa nähdä onnistuko, eka kerran kokeilen värejä.... iik... toivotaan parasta! Ja sitten tuntemuksia naiset! Sana on vapaa=D
Kommentit (49)
Kiitos onnitteluista! Kyllä se iltainen plussa vahvistui aamuksi. Nyt tuloksena ihan selkeä viiva, ei tarvinut suurennuslasin kanssa tihrailla...
Olo on ihana ja outo samaan aikaan. Vaikea uskoa, että on raskaana, kun kroppa on ns. normaali. Siis niin normaali kuin tällaisten hormoniviikkojen jälkeen voi olla. Mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole, mutta kai sitä testiä on uskominen. Meillä ei ole veritestiä käytössä, sillä asumme sen verran kaukana klinikalta. Varasin ajan tammikuulle ultraan, jossa pitäisi sitten näkyä jo sydämenlyönnitkin :-) Meillä siirrettiin kaksi alkiota (pakkaseen ei saatu yhtään), joten vähän jännittää...
Täällä toivotaan kovasti seuraa plussajunaan, Waimo, Dreammon ja muutkin!!! Voimia piinistelyyn!
Onnellinen ja kiitollinen
figlio ja " pikkukakkonen/-kakkoset" rv. 4+3 (tai ainakin lähellä)
Ensiksi isot onnittelut Figliolle! Lohdutus halit Patience!!! Muille viela tsemppia piinailuun!!!
Eilen tultiin myohaan reissusta niin en ole paassyt kuulumisiani kertomaan.
Tanaan aamulla pp11 selkea plussa tuli tikkuun heti kun vaan kastui. Ihan saman variset ja vahvat viivat molemmat. En vaan osaa viela uskoa kun monta vuotta odotettu ja tama on elamani ensimmainen plussa. Voisiko viela nakya irrotuspiikin jaamia vaikka se pistetty (10 000 IU) 4.12. Toinen on kun mulla on toi progestroni oil-pistos 50mg/pva eli sehan on siis kai luget niin eihan se voi nakya raskaustestissa.
Huomenna meilla on kylla aika klinikalle veritestiin kun se kuuluu taalla hoitoon. Nyt vaan jannittaa sita tulosta kun mulla on ollut koko viikon ihan menkkamaisia kipuja,kokoajan kaynyt tarkastamassa. Tiistaina itkin koko paivan kun oli niin menkkakivut ja olin varma et alkaa ja rupesin jo suunnitteleen uutta hoitoa. Olin niin varma negasta,etta en tieda mita tassa nyt ajatella.
Onko sulla Figlio viela menkkamaisia kipuja? Onko ne siis normaalia,kenties kohdun kasvusta johtuvaa? Ehka naa on vahan erilaisia kun ei tarvi kipulaaketta,enemman sellaisia nopeita viiltelyita siella taalla.
Ei näy pregnylit enää eli kyllä se ihan oikea plussa on. Jännä nähdä onko molemmat tarranneet kiinni=) Ihana joululahja teille, onnea vielä kerran! Ja menkkakivut kuuluu asiaan, mulla molemmissa raskauksissa oireet alkaneet nimenomaan lievähköillä menkkakivuilla eli älä hermoile.
(.) Vuoto vähän runsastunut, kipuja ei ole vieläkään. Luget pitänee supistelut poissa. Kidutaan kuitenkin vielä piinaajissa.......
Toivo: ilmoittauduhan;)
Ja Figliollekin vielä uudet onnittelut! Kiva kun täällä näkyy plussia.
Nyt jännittää jo vähän, kun tässä on pp14 käsillä, ja ihan kohta otetaan verikoe, jonka vastauksen saan kahden aikoihin...
Kaikki mahdolliset kivut katosivat pari päivää sitten, eikä mitään vuotoja näy, mutta eipä tässä raskaanakaan varmaan olla. Ihan on tyhjä olo edelleen.
Mutta pitäkäähän peukkuja kanssasisaret...Niitä todella tarvittaisiin.
Ja Waimo: Hyvä, ettet ole vielä luovuttanut. Noista vuodoistakaan, kun ei välttämättä voi päätellä mitään, kun näitä palstoja lukee.
TSEMPPIÄ!!
Ja sitten täytyykin hipsiä tökittäväksi ;-)
Kirjoittelen lisää iltapäivällä...
:-(
menkat on runsaat. testasin nyt ihan vielä varmuuden vuoksi aamulla negan, vaikka tiesinhän sen. olen aivan loppu, ei toivon hiventä. jotenkin aikasemmin tää on ollu helpompaa, mutta nyt hoitoja on jo niiin paljon takana, että eihän meille sitä lasta sitten ilmeisesti ole tarkoitettu. kun ei niin ei. ei lohduta yhtään ne se, että muutama alkio on pakkasessa. en enää jaksa uskoa niihin, enkä jaksa kyllä näitä hoitoja nyt enää yhtään.
:-(
Liityn tähän surukaartiin. Mekin menetimme pikku Tahvomme. Soitin tänään tulokset, ja täti vain sanoi, että " valitettavasti et ole raskaana" . Sitten se puhui jotain uudesta ajasta, joka on joskus helmikuun puolessa välissä. En mäkään jaksa!! En yhtään. Täällä on itketty ja korkattu jo viinapullo, että jotain saisi turtumaan. Joululahja jäi sitten saamatta. Nyt vain leikkimaan joulua iki-ihanan anopin ja miehen veljen perheen kanssa. Ihan kuin P*****E yhtään kiinnostaisi.
No mutta ehkä taas joku lapsen TEKIJÄ saa tänään kuulla olevansa raskaana (sopivasti aikataulun mukaisesti).
En ihan rehellisesti sanottuna voinut kuvitella miten paljon tämä kolmen kuukauden odottamisen ja tuskailun jälkeinen pettymys voi sattua. Ottaa aivan sielun perukoilta asti.
Toivon kuitenkin teille jotka vielä piinailevat:??? Waimo,??? että todella saisitte toivomanne plussan. Tätä tunnetta en halua enää kenenkään tuntevan.
" Polvistukaa! Ei armoa jaa. Kun se kaataa sun päälle kuumaa tuskaa! Polvistukaa! Ei sairaanpaa oo voimaa. Mua rakkaus kiduttaa"
Ehkä joskus on meidän vuoro. Ehkä ei. Ollaan kyllä mietitty jo elämää ilman lasta. Matkustelua ja sellaista. Ehkä se on meidän elämän tarkoitus.
Tämä on vasta ensimmäinen IVF, mutta jotenkin tuntuu niin loputtomalta. 3,5 vuotta lapsettomuutta takana.
-Dreammom ja tyhjä haave- :´(
.....oon vain niin tohinalla tehny joulujärjestelyitä etten oo ehtiny koneelle. Haave on menetetty, testasin aamulla odotetun negan kun vuotoa tuli kolmatta päivää. Testasin kuitenkin etten turhaa kuvittele olemattomia ja että mieskin sen näki. Itketty on.
Olipa vähän heikko saalis meidän pinossa??? Mistähän moinen....
Kovasti paljon jaksamista teille Toivo ja Dreammom, pidetäänhän yhteyttä vielä tästä eteenkinpäin???
Tässä teille ja muille neganneille:
Toivon sinulle, Ystäväni,
että elää taas uskaltaisit,
että surujen suurten jälkeenkin
ilon siiville nousta saisit.
ettet lakkaisi luottamasta,
vaikka vielä on aivan hämärää
kevään pelto on roudassa vasta.
taivaan raikkaat ja lempeät tuulet,
että kaikkina elinpäivinä
levon löydät ja lohdun kuulet.
mikä kauneinta on elämässä:
että rakkaus puhdas, ikuinen,
sinut ympäröi juuri tässä.
-Tuntematon-
Waimo kp3? *ja minähän en vielä luovuta!*
Maylee: Hurjasti onnea plussasta!!! Toivottavasti menkkamaiset kivut ovat hellittäneet, vaikka ne mun mielestä kyllä kuuluvatkin asiaan. Itselläni kivut ovat melkein lakanneet, ainoastaan alaselkää nippailee silloin tällöin.
Waimo, Dreammon ja Toivo: Olen niin pahoillani teidän puolesta :-( Negat on aina ikäviä, eritoten nämä IVF:n jälkeiset, kun hoitoihin lataa niin paljon odotuksia. Hieman poden huonoa omaatuntoa omasta plussasta, kun niin moni testasi negaa. Toivotaan, että tavataan pian ensi vuoden puolella tuolla plussanneiden palstalla, jookos? Lohtuhalit teille kaikille ((((())))))
figlio
ONNEA FIGLIO!!!!!!!!!!!!!!!!! Olen Ihan soikeana täällä teidän puolestanne! Vetelehän sitä plussajunaa meidän muidenkin asemille.
Hienoa Waimo, että olet päässyt siitä pahasta mielestä. Kivampi piinaillakin! Toivottavasti vuoto on vain hyvä merkki!
).( Huomenna sitten verikokeisiin! En osaa ajatella mitään. Ei oikeastaan mitään raskausoireisiin viittaavaa (vaikka en kyllä tiedä, kun en ole koskaan ollut raskaana). Kauheasti tekisi mieli testata jo, mutta en viitsi, kun ei onneksi ole testiäkään valmiina kaapissa (sitte en kyllä pystyisi odottamaan). Täytyy vain toivoa, että huomenna iltapäivällä pääsee puhelimella läpi, ettei käy niinkuin punktion jälkeen, kun menin " sokkona" siirtoon.
Mies kertoi tulevansa kotiin ennen soittoajan alkua, jotta voidaan tukea toisiamme, oli tilanne mikä hyvänsä. Nyt on kai mullakin jo vähän parempi mieli. Jotenkin tässä on yrittänyt käsitellä sitä mahdollista negaa, mut nyt ei voi kuin odottaa.
Pitäisi varmaan tästä siirtyä laittamaan kalaa graavaantumaan. NAM!!
Kertokaa tapahtumista! En malta odottaa päivän testejä.
Ja Figlio: Onko iltaplussa vahvistunut??? ;-))
-Malttamaton Dreammom pp13-