Mieheni äiti kaipaa mieheni exää!
Niin se anoppi mulle tänään sanoi ja nyt vi...taa.
Kommentit (9)
Mä hirttäisin miehen justiin kun menis niin sanomaan.. ja anoppia en suostuisi tapaamaan enää ikinä..
Tosin anopeilla on siinä tilanteessa tapana lisätä panoksia, mutta täysi välinpitämättömyys kaikissa tilanteissa saa ne kihisemään rasvoissaan ja se on paras voittosi.
Anoppisi tunteet voivat olla aitoja, mutta on todella tahditonta sanoa niitä uudelle miniälle. Moukka mikä moukka, älä itse alennu samalle tasolle.
että sä kaipaat ex:si äitiä eli entistä anoppia ja kehu maasta taivaaseen se. Vihjaile vielä, että oot ajatellut kutsua sen esim. jouluksi teille.
Miehelläsi on menneisyys ilman muuta, niin kuin sinullakin on ollut. Ja varmasti arvotat ex-miehiäsi eri tavoin. " Jorma oli niiiin hyvä pussaaja, Tenho taas huomioi mut älyhyvin" . Samoin tekee miehesi. Ja hänen anoppinsa on saattanut tykätä jostain tytystä IHMISENÄ, joka on hienoa. Harva ihminen on nykyään hieno kenenkään mielestä.
Ei ole sulta mitenkään pois. Turhaan myrkytät mieltäsi ja elämääsi.
nuoruudesta asti miten ihania kaikki oli, on niiiiiin ikävä!!! On siis suoraa v....ua. Olen aina kun en kuulisikaan... Onneksi ei olla missään tekemisissä enään. Anoppi narsistinen käytöshäiriöinen pilleristi-hienostojuoppo.
Kyllä exien muisteleminen on aina tietoinen teko anopeilta. Varmasti monikin muistelee ja kaipaa, mutta eihän sitä ääneen tarvitse sanoa.
P-kele, pitäköön. Mä oon mitä oon.. Ihan yhtä hyvä, mutta jos ei sitä tunnusta, niin olkoon. Raivostuttaa vaan, kun ihan oikeasti yrittää, mutta tunnustusta ei koskaan saa.
Mulla on muuten ihan tuollainen pomo kuin ap:n anoppi. Kehua retostelee kaikkia muita (lähes), mutta sivulauseessa moittii minua. Ilman syytä. Nainen muuten ja miesvaltainen työpaikka. Itseään kehuu kuitenkin kaikkein eniten. Olen päätellyt: huono itsetunto, jota sitten yrittää pönkittää näin toimien. Ratkaisu: olen hiljaa enkä loukkaannu (tekee se sitä muillekin).
Vierailija:
Ja mies vielä sanoi perään, että olihan se hieno nainen. T:ap
Se ex on kuitenkin hyvällä syyllä entinen, ja ethän sinä sen anopin kans ole!