Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yllätti eilen ihanasti!

Vierailija
10.12.2005 |

Oli tosi rankka ja pitkä viikko. Käyn työssä ja opiskelen samalla ja välillä se on melkein ylivoimaista kun yrittää vielä löytää aikaa lapselle, parisuhteelle ja kodinhoidolle. Nyt jo parin viikon ajan olen elänyt jaksamiseni äärirjoilla tyyliin: kello puoli kuudelta soimaan, pari tuntia tenttiin lukemista, töihin, kodin- ja lapsenhoitoa, lapsi nukkumaan ja vielä pari tuntia tenttiin lukemista. En ole vilkaissutkaan tv:tä, lukenut päivän lehteä moneen aikaan ja kahvitauolla töissä kaivan koulukirjan esiin...Eilen illalla oli iltatentti laitoksella ja kun raahauduin sieltä kotiin olin aivan puhki.

Mies oli lähettänyt tentin aikana viestin, että soitathan kulta kun lähdet tentistä. Ihmettelin vähän, että miksi sen täytyy tietää koska minä lähden sieltä tentistä tulemaan kotiin päin...No, kotonapa odotti siivottu asunto, kynttilöitä pöydällä, viikatut pyykit, gourmet-ruoka, jota mies ja poika olivat valmistaneet kaksi tuntia (!), kylmää valkkaria ja lempi erikoisoluitani jääkaapissa. Mies oli lähtenyt vartavasten ajoissa töistä ja käynyt stockan herkussa hakemassa ruokaan tarvittavia vähän erikoisempia aineksia. Hän oli jopa käynyt kirjastossa palauttamassa minun erääntyneet koulukirjani ja lainannut uusia tarvitsemiani kirjoja (ettei minun tarvitse lauantaina juosta kirjojen kanssa). Poika oli keksinyt harjoitella lauluesityksen ja rakentanut makkariin " esiintymislavan" (=kantanut tuoleja katsomoksi ja suunnannut spottivalot " lavalle" eli sängylle). Herkullisen kynttiläillallisen jälkeen siemailimme valkkaria ja katselimme lapsen " talviesitykseksi" ristimää laulushowta.

Aivan ihania nämä minun kaksi rakasta miestäni! Arvatkaapa miltä tuntui tuollainen raskaan viikon päälle...Ja arvatkaapa annoinko miehelle vähän hyvää seksiä illan päätteeksi ;-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat miehet sinulla =)

Onnea vaan opiskeluihin ja jaksamista, rakkautta lienee turha toivotella, sitähän teillä tuntuu piisaavan ;)

Vierailija
2/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana mies. Mikä, ettei pieni " palkinto" tällaisesta ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun kannattaa olla ylpeä miehestäsi (tai oikeastaan niistä molemmista) kun ovat tuollaisen vaivan jaksaneet sinun eteesi nähdä!

Piristi kyllä varmasti väsynyttä mieltä ja katkaisi hetkeksi sen stressiputken =)

Vierailija
4/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tään ehtojakin...Tapoihini ei kuulu pihtailla, sillä rakastan seksiä mieheni kanssa. Mutta sanotaan nyt näin, että kun on vetänyt sellaista päivää kuin minä viime viikot, on seksihalutkin pakosti vähän kärsineet; kun ei vaan jaksa päivän päätteeksi mitään muuta kun nukahtaa. Eilisen kaltainen ihana ja rentouttava ilta sai ne kyllä viriämään huippuunsa taas, ja myös se kun pysähdyin huomaamaan miten paljon miestäni rakastan!

Ja kun taustalla ennen tätä suhdetta on ollut monen vuoden huono ja itsetuntoa alistava (olin nuori ja tyhmä) ihmissuhde, osaan arvostaa nykyistä perhettäni entistä enemmän. Kaikille ikävissä suhteissa takkuaville haluaisinkin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että uskaltakaa lähteä lätkimään; hyvä mies ja ihana suhde voi odottaa kulman takana!

Kiitokset teille kivasti vastanneille ja ihanaa joulunodotusta kaikille!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi