Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: tulkaa kaikki vastaamaan

10.12.2005 |

Kysymys kuuluu: Kuinka monta lasta haluat, ja montako sinulla jo on. Onko puolisosi samaa mieltä asiasta?

Meillä on kaksi poikaa, ja minä haluaisin vielä yhden. Mies haluaisi ehkä jättää tähän, mutta kyllä minä hänet saan suostuteltua vielä yhden tekemään... :D

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jotenkin ajattelin haluavani kolme lasta, olisin tyytynyt kahteen, kuten mieskin, mutta kolmas teki kuitenkin tuloaan. Meillä on siis lapsia kolme ja eiköhän meille nämä riitä.

Vierailija
42/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta olis vielä haaveissa (sitten joskus), mutta katsotaan nyt miten käy. Molemmat haluaisivat 4 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi lasta perheessä, neljä yhteistä. Vanhin on 14 vuotias (miehen poika) ja sit on 11 ja 8 v tytöt ja poika 2½v ja kuopus on pian 7 kk, tyttö hänkin =)

Lisää lapsia voisin halutakin, mutta kyllä näissä viidessä on siunausta tarpeeksi!! Miehen kanssa on yhteisesti haluttu suuri perhe, ja mies kyllä vieläkin sanoo että " sitten seuraava lapsi..." mutta luulenpa sanoo leikkimielellä..vai?? =) =)

Vierailija
44/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haaveillaan suurperheestä,mutta aika näyttää suodaanko meille lisää.Molempaa sukupuolta löytyy,poika 4v ja tyttö 2kk.

Vierailija
45/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on, poika ja toisen vielä haluaisin ennenkuin olen liian vanha. Mies ei vielä ole asiasta innostunut, mutta lienee hyväksynyt sen tosiasian, että jotain käyttöä tälle kaikelle kertyneelle vauvatavaralle pitää vielä keksiä. Vaimo kun ei anna niitä myydäkään... :)

Vierailija
46/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, olenpa harvinaisuus. Meillä siis saattaa jäädä yhteenkin, poika liki vuosikas, ja toista ei tuu ennenkuin olen saanut nukkua kunnolla öitäni! Tuntuisi siltä, että toista lasta haluaisin yrittää vasta muutaman vuoden päästä. Musta tää on ollut aika ankea tämä vauvavuosi, vaikka lapsi ihana onkin. En tahdo kokea sitä kumminkaan ihan just uudestaan. Ikääkin on jo 33.

Mies on vaan yhden kannalla.

Eikä sen toisen saaminenkaan mikään itsestäänselvyys meille ole, ensimmäisenkin tekemiseen meni niin kauan...

Vierailija
47/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haaveiltiin kahdesta tai kolmesta lapsesta. Mutta toi joulun alla 3kk täyttävä poika jää ainoax :(. Kun isänsä kuoli ennen synnytystä :(.

Vierailija
48/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa menetyksenne johdosta *halaus*

Voi miten surullista :´(

Emppu

Vierailija
49/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ajattelen, että haluan antaa Prinsessalleni (5kk) kaiken, enkä siksi tekisi enempää lapsia, mutta toisinaan taas haaveilen suur-perheestä, eli noin 5 lasta. Lapsena ajattelin aina että kolem lasta olisi kiva...se olisi kyllä nytkin semmonen realistinen tavoite. Ja mies on varmaan kanssa tuon kolmen kannalla.

Vierailija
50/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitty ja poju 2.5vk

Vierailija
51/55 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy poika (10/03) ja tyttö (10/05). Sekä minun että miehen unelmien täyttymys :) Joten meidän perhe mitä todennäköisimmin on nyt tässä.

Vierailija
52/55 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Emppu:

Otan osaa menetyksenne johdosta *halaus*

Voi miten surullista :´(

Emppu

Kiitti kovasti. Kyllä tää tästä päivä kerrallaan menee eteenpäin. Meille ei vaan ollu tarkotettu enempää yhteisiä päiviä :(. onnex sentään on toi poika, ja niin isänsä näkönen jo nyt vaikka ikää vajaat 3kk...

Vierailija
53/55 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi poika ja minä haaveilen suurperheestä..siis vähintään 4 lasta. Mutta mies ei ole oikein innostunut. Mutta luulen että saan puhuttua ympäri vielä tulevaisuudessa! = )

Vierailija
54/55 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta on eikä enempää tule, se asia on jo lopullisesti " piuhat poikki" laitettu.

Lapset ovat 10, 6, 2 ja vajaa 2kk. Just eilen todettiin miehen kanssa, että vaikka meillä ikää on " vasta" kolmenkymmenen kieppeillä, nämä kaksi vuotta ovat meitä vanhentaneet niin paljon, että yövalvomiset väsyttävät ihan erilailla nyt kun vaikka 2, saatikka 6 vuotta sitten eli tää on hyvä ratkaisu meille.

Kolmen jälkeen kuviteltiin (lue huijattiin itseämme=)) että lapset ovat tässä, mutta niinhän se kuopus vielä tuli=)

Vierailija
55/55 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös osanotot, ja suuren suuri halaus!