~Lauantaihin KesäKertut~
Kommentit (22)
Keksin taas tän raskauden pahimman asian... oon viettänyt tunnin tuota pönttöä halaillen:-( Luulin taas et oli jo helpottanut, tää on uskomatonta... Se aina lupaa ja sitten koittaa arki.
No kallupppiin, lähikuntina koko Päijät-Häme eli Lahtea asustellaan. Meillä toi joulu aiheuttaa sen, et pinna kiristyy joulukierroksen kohalla. Sukulaisissa pitäis kiertää ja aattoon pitäis mahtua 6 eri etappia kaikki tässä lähellä. Aikataulutus tuottaa suurta päänvaivaa:-)
Kotona olemisesta on ollut täällä puhetta. Voi tää vapaa viikko on ollut ihana. Ei oo yhtään ikävä töihin eli kyllä vaan niin pitkään ollaan kotona kuin suinkin päästään ja hullua, mutta totta tuo kolmonenkin on jo haaveissa... Katsellan nyt kesän jälkeen.
Ai niin, Marieela, en saanut niitä käskyjä kopioitua suoraan, taisin sitten kikkailla jotain. Täytyy koittaa nyt jossain välissä uudestaan.
Lytte ja masukki 13+0
Lauantai-iltaa Kertuille! töissä vietän tätä puuduttavaa iltaa, päivällä sentään kerettiin miehen kanssa kiertämään kauppoja ja sain muutaman joululahjan haalittua... Meillähän taitaa tää pikkuipana tulla jouluyllätyksenä sukulaisille joten saavat sitten ymmärtää miksei mitään muuta olla keksitty!! ;)
G: mulla ei oo mitään kauheen hirveetä sanottavaa tästä raskudesta: väsymys tietty on yks juttu minkä oisin voinu kans jättää pois kun kerran pahoinvoinnitkin jätti mut välistä, mut se ois varmaan ollu jo liikaa toivottu! Helpommin on menny tää esikoisen odotus kun odotin.
G: kouvola ja valkeala lähinaapurit...
Lilli: mua polttelis kans ihan kamalasti ne lastentarvikeliikkeet, en tajuu miten maltan olla menemättä sinne kohta... Voishan niitä vaunuja alkaa alustavasti metsästämään...
asiasta kolmanteen tästä: miehellä viisumi venäjälle ja ollaankin mietitty että jos sieltä sais halvemmalla esim emmaljungat... Onko kukaan muu hakenu vaunuja ulkomailta?? eikös se niin oo että takuukorjaukset tehdään sitten vaan siellä myynti liikkeessä?? Ja toisekseen onko kellään tietoa esim Viipurin alueesta, millaisia lastentarvikeliikkeitä siellä on? Mulla ei oo mitään hinkua koko maahan joten jos tähän ratkaisuun päädytään niin joudun luottamaan et mies ne kärrit sieltä löytää... Joten tarkkaan pitää perehdyttää se täällä suomessa etukäteen mikä malli+väri!!! ;)
No mutta joo työnteko jatkuu... Illanjatkoja vaan kaikille!!
Miitsu ja masu13+0