Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Lauantaihin KesäKertut~

10.12.2005 |

[color=purple]Todella aikainen pino tulossa :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Pahalta tuntuu niiden puolesta jotka on saaneet huonoja uutisia ja vähän huono mieli siitä että on itse niiiin onnellinen (vaikka se ei keneltäkään ole pois...silti) Voimia ja lohtua kaikille teille

[color=red]Join ison kupin teetä ja vauva sai ilmeisesti kofeiinia ja innostu siitä :) Ei ollut mitään yksittäisiä potkuja tms. vaan semmosta mylläystä. Hassulta tuntuu, kun viikkojakin on vasta aika vähän. Esikoisestakin tunsin kyllä jo 16.viikolla.

[color=green]Massu on isontunu ihan reippaasti jo ja kuulemma näkyy. Johtuu varmaan siitä että reenasin keväällä ja kesällä tosi kovaa ja maha oli niin littee ettei sitä ollu!! Tästäkin oon niin hämilläni ku viime kerralla kaikki ei huomannu ees 8:lla kuulla..

[color=purple]Väsyttää kovasti ja tuntuu et vaan pahenee, mut nukuttua en saa silti ja varsinki ku noi per**leen naapurit on riehunu tuolla jo 2 vuorokautta.. Jotenki käyn ylikierroksilla koko ajan. Kuten kuvasta näkyy en vieläkään oo nukkumassa :)

[color=red]JA rakas avomieheni on nyt tohkeissaan meille suunnittelemassa häitä ja kantaa sormusesitteitä mulle, että päättäisin minkä haluan ;) IHANA

[color=pink]Huumaavassa olossa Kivi 13+5

Vierailija
2/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: [color=blue]Huumaavassa olossa Kivi 13+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljä viikkoa herännyt joka aamu 6.30 viimeistään kun olen ollut töissä. Tänään kun on vapaapäivä niin sain nukuttua jopa puol kahdeksaan. Join lasin mehua, menin sänkyyn, nousin heti ylös ja menin oksentamaan. Ja taas on paha olo. Milloin se helpottaa???

Mulla ei kyllä masu näy juuri ollenkaan. Itse sen huomaa ihan selvästi ja varsinkin tuntee. Mies yritti illalla tunnustella, mutta kun sillä ei ole aikaisempaa vertailupohjaa, niin ei se hoksaa missä se kohtu alkaa. Ulkopuoliset ei varmasti huomais yhtään mitään.

Enää kaksi päivää ultraan, jee!

Tytteli-83 rv 13+3

Vierailija
4/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sammuin kuin saunalyhty het kun painoin pään tyynyyn. En edes herännyt kun mies kiipesi viereen. Eli oli siis oikeasti väsy enkä vain kuvitellut!

KiWi: Oon kateellinen sun miehestä, ei meillä mitään tuollaista eikä varmaan koskaan tule.. *huokaus* Susiparina eläkeikään? Joskus alkuaikoina sanoi, ettei aio toistamiseen naimisiin (kerran ollut), joten siihen lienee tyytyminen.

Muuten, maha kasvaa vauhdilla, joka päivä mittailen ympärysmittaa tuosta navan yläpuolelta ja alavatsan korkeimmalta kohdalta. Napaan tullut lähtömittauksesta jo +10cm! Alavatsa sen sijaan edelleen samoissa luvuissa, ensin kasvoi mutta sitten laski takaisin..

Toivottavasti tänään iskisi vaikkapa siivousvimma, ja saisi saunan pestyä? Pitäkää peukkuja..

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 14+0!!

Vierailija
5/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=red]KesäKerttusten epävirallisen virallinen arvuuttelulista[/size][/color]

[size=3][color=blue]Tällä listalla ovat kesäkuussa -06 pienokaisiaan syntyväksi odottavien äitien arvaukset lapsen sukupuolesta ja tulevasta syntymäpäivästä.[/size][/color]

[size=2][color=green]Jamessiina poika 2.5.2006 (14+4)[/size][/color]

[size=2][color=green]suhmura80 poika 28.5.2006 (13+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]bombo poika 1.6.2006 (12+4)[/size][/color]

[size=2][color=green]Nearoosa poika 2.6.2006 (14+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]Magpie poika 3.6.2006 (14+6)[/size][/color]

[size=2][color=green]tammenterho poika 4.6.2006 (13+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]krisse-79 poika 7.6.2006 (12+3)[/size][/color]

[size=2][color=green]Miitsu poika 7.6.2006 (12+3)[/size][/color]

[size=2][color=green]susse77 poika 10.6.2006 (12+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]s@n poika 15.6. tai 18.6.2006 (13+2)[/size][/color]

[size=2][color=green]mammat77 poika 16.6.2006 (12+6)[/size][/color]

[size=2][color=green]Miiris poika 17.6.2006 (12+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]Eggis poika 19.6.2006 (13+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]Faith_ poika 20.6.2006 (12+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]Lytte77 poika 20.6.2006 (12+3)[/size][/color]

[size=2][color=green]Aapeli_77 poika 21.6.2006 (12+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]nandiitti poika 21.6.2006 (11+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]mariadee poika 22.6.2006 (10+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]Soffu poika 24.6.2006 (11+0)[/size][/color]

[size=2][color=green]Helmis-06 poika 26.6.2006 (11+5)[/size][/color]

[size=2][color=green]lullaby80 poika kesäkuun lopulla (12+3)[/size][/color]

[size=2][color=green]Marieela poika 3.7.2006 (11+2)[/size][/color]

[size=2][color=plum]Lilli81 tyttö 30.5. tai 13.6.2006 (14+3)[/size][/color]

[size=2][color=plum]Rosa_81 tyttö 31.5.2006 (15+0)[/size][/color]

[size=2][color=plum]Mrs.Marple tyttö 31.5.2006 (13+3)[/size][/color]

[size=2][color=plum]äitimiia tyttö 4.6.2006 (14+3)[/size][/color]

[size=2][color=plum]MiljaMaaria tyttö 4.6.2006 (14+3)[/size][/color]

[size=2][color=plum]sokuri tyttö 10.6.2006 (14+4)[/size][/color]

[size=2][color=plum]mirju76 tyttö 12.6.2006 (12+2)[/size][/color]

[size=2][color=plum]vepeli2 tyttö 16.6.2006 (12+3)[/size][/color]

[size=2][color=plum]Tytteli-83 tyttö 18.6.2006 (12+6)[/size][/color]

[size=2][color=plum]hattara4 tyttö 28.6.2006 (?)[/size][/color]

[size=2][color=plum]Quest955 tyttö 22.6.2006 (12+4)[/size][/color]

[size=2][color=plum]odottavaparturi tyttö 5.7.2006 (10+6)[/size][/color]

Vierailija
6/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas nukuttua pitkään. Toi klo 9 on ylellisyyttä. Eilen sitten tapahtui se ihme, että tavalliset housut ei yhtäkkiä menneetkään kiinni:-) Maha kasvoi ns. päivässä. Vaakakin näytti 2 kg takaisin päin. Kyllä tämä nyt virallisesti on nousujohteista. Onhan tota alun -5 kg varaa tasotellakin. Käytiin muuten eilen piiiitkästä aikaa saunassa anoppilassa. Oli tehny hirvimurekkeet ja kaikki. Olipas hyvä syödä, eikä kuvottanutkaan enää.

Tänää sitten oleillaan kotosalla ja mennään tonne pihaan laskee mäkeä, tai siis tyttö laskee. Aamusella vaavi möyrys tuolla massussa niin, että päältäpäin oikein näki. Oli ihan oikealla ja suoritti keskikäännöksiä:-) Kyllä tää on hienoo. Esikoisesta noi liikkeet tuntu vasta viikon 20 jälkeen. Taitaa johtua nyt tosta istukan paikasta, että pääsee tota etuseinää kiehnäämään.

Olikos niitä kaksosten odottajia? Ihan uteliaisuuttani kyselen... On tuplasti jännenpää.

Lytte ja Masukki 13+(ja taas uusi viikko)

Vierailija
7/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää täälläkin. 10 tuntia on se määrä unta, jonka selkeästi tunnun tarvitsevan. Aamulla kun kuuden aikaan käyn vessassa en oikein enää sen jälkeen saa syvästä unesta kiinni ja nukun levottomasti aamuun asti.

Vaikka sai nukkua puoleen yhdeksään, piti taas pönttöä käydä halailemassa. Eikö se ikinä lopu?

Se on tosin aina ¿kerrasta poikki¿. Eikä aamulla oikein mitään tahdo edes tulla...öyks

Eilen ensimmäinen ulkopuolinen osoitti vatsaani ja kysyi ¿onko tuolla joku?¿: Hih hih.. no onhan siellä. Mitäpä jollei olisikaan ollut¿siis mitähän kysyjä siihen olisi sanonut... noh sitä tuskin kannattaa pohtia.

Töissä vielä kykenen peittelemään. Varsinkaan miehet eivät tunnu tajuavan tuon taivaallista. Olin näet ajatellut, että töissä yleisesti olisi tiedossa vasta joululoman jälkeen. Pomo ja lähimmät työkaverit tosin tietävät jo.

Aamuisin masu tuntuu olevan vielä aina ¿normaalia¿ kokoa ja illaksi kasvaa ihan selkeäksi vauvamasuksi. Omat farkut mahtuvat vielä päälle, mutta vyön viimeinen reikä on käytössä.

Tänään on isot juhlat ja en uskalla sovittaa mekkoa vielä kun, luulenpa, että se ei mahdu tai vähintäänkin näyttää kaamealta tämän kadonneen vyötärön kanssa :-D

Minullakin Lyten tapaan kaksi kiloa miinuksella vielä painon kanssa. Olen tosin sitä mieltä, että kyse on lihasten katoamisesta. Nälkä on nimittäin asettunut taloksi ja vatsa oikein kurnii jollei ole saanut vähään aikaan purtavaa. joten, eiköhän se paino sieltä nouse.

Jopa näkyy tulevan paljon poikia kerttusille : )

Kaunista talviviikonloppua kesäisille

Aapeli 13+1

Vierailija
8/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja pitäs keretä tehä vaikka mitä mut ei jaksas....

Mies kun oli eilenillalla pikkujouluissa ja tietysti olivat kyselleet mikskäs vaimo ei tullu,niin yks kaveri oli arvannu jo... No kohtahan se on kaikkien tiedossa... Ehotin miehelle ettei kerrottas muille,hoksailkoon omaa tahtiaan muut... Ilkeetä...?

G: Eilen illalla kirjotin jo tonne perjantain pinoon mut otetaas uusinta.. Mä oon oikeesti hillittömän utelias ihminen.. Ja kysynki paljastasko ne joilla ei esittelylistassa lue kaupunki/paikkakunta,vaikka muutaman naapuruskunnan/-kaupungin...? Ois kiva tietää suuntaa joilla sama synnäri.....

Tosta istukan sijainnista muuten. Esikoisen aikaan oli istukka eessä ja nyt takana... Eikös se mee niin et sen ollessa takana liikkeet tuntuu aikasemmin...? Ja muistaakseni th sano aikanaan ku maha ei meinannu pullahtaa esille et seki johtu siitä...?

Pitäs rueta miestä herättelemään,puolilta päivin pitäs synttäreille lähtee ja toiv. ei herralla oo järetön krapula.......

Viikonlopun tohinaan hyppään...

Suhmura ja napura 14+2

Vierailija
9/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Haapajärvi ja Kiuruvesi.....

Vierailija
10/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nopea tuo enter-sormi =)

Lytte viikkoja oli tuossa veikkauksen teko vaiheessa 10+5

Paikkakunta G: kiuruvesi, vieremä (niitä naapurikuntia mm)

Ihana eilinen kirpeä pakkanen on vaihtunut muutamaan leutoon pakkasasteeseen. Lunta satelee taas! Meillä ois illalla pikkujoulut..pääsee syömään ravintolaan *njam* Toivottavasti ei sitten yöllä pahasti närästä..

Mutta eipäs tänne viikonloppuun mitään uutta! Toivottavasti kaikilla viikonloppu sujuu hyvin ja masukit voivat hyvin!

Hattara rv11 (jos muistan oikein..) ja lapset

Vierailija
11/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkihän se on kotikaupunki.

Ja viereen sattuvat Espoo ja Vantaa :-D

Aapeli

Vierailija
12/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kävin pissalla ennätykselliset 5 kertaa, voi fuck! Join kyllä vettä yli litran iltasella, kun tehtiin tacoja miehen kanssa special-illalliseksi...kummasti tällä hetkellä jos on vähänkin enemmän suolaista ruokaa niin jano on ihan hillitön. Ei mua ennemmin tacot nyt ihan noin ole janottanut..

Bombolle vielä että taitaa noi käytännöt sitten vaihdella paikkakunnittain koska mua ei laiteta sokerirasitukseen ennen kuin sitten tosiaan myöhemmillä viikoilla vaikka oli siis ihan sama tilanne mulla viime raskaudessa kuin sulla.

Paikkakunta galluppiin että asun Vantaalla, naapureina Sipoo ja Kerava.

Poikaa oli eilen joku viideluokkalainen tönässyt eilen koulussa niin että oli lyönyt päänsä rautatolppaan ja kunnon kuhmu nyt otsassa. Poika oli itkenyt ja mennyt kertomaan välkkävalvojalle joka oli vähätellyt että ei nyt pikku asioista tarvii itke ARGH! Kyllä pistää vihaksi!! Tuo samainen idiootti 5.lk on kiusannut paria muutakin ekaluokkalaista poikaa nyt enemmänkin, aiemmin ollut pientä tönimistä ja etupäässä haukkumista, mutta nyt kyllä mulla paloi pinna totaalisesti! Mies kävi jo niin kuumana että miltei lähti etsimään sitä jätkää että olis antanu kyytiä sille, olis saanu maistaa omaa lääkettä miltä tuntuu kun isompi kiusaa. Opelle laitan viestiä nyt urakalla, pakko ton kiusaamisen loppua. Pojalla on jo alkanut olemaan vähän nukahtamisongelmia kouluiltoina sekä kouluun kun vien niin ei saa jättää häntä koulun tietylle puolelle koska ne isot on juuri siellä. Ja ns. pitkälle välkälle poika ei suostu menemään! Toinen poika samalla luokalla ei suostu menemään välitunneille ollenkaan, ja saakin olla sisällä välkät, mutta eikö maalaisjärjellä olisi oikeampi ratkaisu että tuo kiusaaja viettäisi välkät sisällä?

Illalla sitten katselin nukkuvaa poikaa kuhmu päässä ja voi että kyllä oli surkea olo!! Paha maailma jo alkanut esittäytymään pienelle...

Oma napa, kuvottaa ja yökkäilyä ilmassa urakalla. Mieskin jo kyseli että eikö tuo jo pitäisi loppua kun aamupala pöydässä yökkäilin. Lapsetkin taas totesivat että siellä se vauva taas temppuilee :).

Jätän nyt palstan muille, ja alan valmistautua iltavuoroon, voi yök yök yök sentään, ei työt nappais kyllä yhtään!!

t. mariadee 11+1

Vierailija
13/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisee vaan ilmoittaudun ->joululahajostoksille suuntamme.

G: Vantaalla asun ja Espoo ja Helsinkin naapuri kaupungit.

PAhaolo oli eilen kunnolla taas päällä, onneks nää aamut ovat paaaaljon parempia. Saa koko pvän syödyksi ennen illan kakomisia ;D

Mulla varmaan painoa jo tullu 10 kg, hieman liioteltuna ;D Mutta eipä sitä painoa mulla ollutkaan (alipainoa) ennen raskautta et hyvää tekee mun kropalle nuo kilot, rehellisesti sanottuna :)

LYTTE, mä oon kopioinu aina koko esittelylistan käskyineen päivineen ja siirtänyt sen uuteen aloitukseen ja sinne sitte aina tehnyt tarvittavat korjaukset. Tosi helppoa, mutta siitä sitte paremmin ajan kanssa :)

Nyt on mentävä, heipta kerttuset !!!

Marieela + Paapero 11+6 -> huomenna taas uusi viikko, jee :)

Vierailija
14/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei oo kivaa, särkylääkkeetkään ei oo auttanu yhtään. aamusta alkaen särkeny niin hirveesti ettei oikeen liikkumaankaan pysty.

inhottavaa.

kauppaan olis pakko mennä ruoka ostoksille mutta ei kyllä yhtään huvittais.

G: me asutaan Vantaan Tikkurilassa

ulkona meinaa sataa lunta :O

edelliset lumet suli heti ja jääty maahan tehden kaikki pihat luisteluradoiksi...jospa tänne joskus tulis jouluisen näköistä.

kauhee vali vali...

omanapa: esikko: Janina 3vee nauroi kippurassa kun kerroin sen np-ultran jälkeen että vauvalla oli hikka siellä masussa ja pyysi kertomaan sitä uudelleen ja uudelleen :) ja sitten äsken se halusi katsella mun mahaa ja silitellä sitä :D ihanaa!!

silloin kun odotin Mimosaa,Janina vetäyty kuoreensa eikä suostunut noteeraamaan mitenkään siihen kun kerroin että äidin masussa on vauva...

eikä ekat 2 viikkoa olleet todellakaan mitkään helpot kun tultiin vauvan kanssa kotiin sairaalasta :(

Janina oli ihan kuin eri ihminen, se joka löy ja potki meidän neuvola tätiä joka tuli kotiin tekemään sen ensimmäisen tarkistuksen...

nyt täytyy mennä laittamaan pyykit koneeseen, jos sitä pääsis joskus lähtemään siellä kaupassa käymään.

katellaan taas, ja kaunista lauantain jatkoa kaikille!

krisse ja tytöt +Allu (Alien)13+0

Vierailija
15/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi taas pitänyt jättää lehti lukematta. Iltiksessä oli monta kymmentä sivua juttua tuosta tsunamista ja siitä selvinneistä ja kuolleista. Todella ahdistavaa luettavaa. Jopa mies sanoi, että ei pitäisi lukea noita juttuja, kun ovat niin surullisia. Nyt ne jutut pyörii mielessä koko ajan.

Tästä kirjoittamisesta ei meinaa nyt tulla mitään, kun kissa pyörii tuossa näppäimistöllä jatkuvasti... J a kehrää niin mahdottomasti.

Mies lähti pikkujouluihin ja mä laitelen täällä joulua kotiin. Verhot ja matot vaihdettu ja jouluvalot esillä. Ei uskoisi, että kahden viikon päästä se pukki jo tulee!

Tänään on ollut taas vähän parempi päivä oman olon kanssa. Tänään ei ole oikeastaan kuvottanut yhtään, no ehkäpä sitten illalla taas.

Viikonloppuja kaikille!

bombo rv 12 + 5 ja tyttö 11/01

Vierailija
16/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkuukos täällä näin vapaapäivinä muut kuin minä? Tämä on oikein oiva tapa luistella joulusiivon tekemisestä; tänään olisi vuorossa saunan siivous. Pyykit sainkin jo saunasta käärittyä, mutta tämä pieni tauko tässä koneen ääressä tuntuu venähtäneen vähän pitkäksi..

No mitäpä tuosta.

Kaupassa tuli taas sompailtua aiemmin päivällä, pikkaisen lähempänä että olisi kaikki joululahjat. Vähän kerrallaan ja ajoissa liikkeellä, niin ei tarvitse stressata ainakaan lahjoista. Eli ainoa mistä stressaan on tuo siivous joka ei tahdo edistyä. Ideoita?

Jos vaikka menis etsimään inspiraatiota...

Vierailija
17/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä välillä tännekkin kirjoittelis ku on luppoaikaa. Miestä odotan mökiltä syömään. Ruoka olis jo valmis ja mulla kamala nälkä!

Tänään olis tuparit ja ajattelin ottaa pommacia ja juoda sitä viinilasista juhlissa. Jos menis valkoviinistä =) Porukka on jo pistänyt merkille että oon ollu aika monissa juhlissa jo kuskina. Alkavat jo varmasti kyselemään ellen jotain " alkohollista" muka juo. Heh, huijaan!

Opinnäytetyötä himmeetä vauhtia oon vaan väsänny ja joulua yrittäny siinä sivussa valmistella.

G: Espoossa asutaan, naapurina Marieela! Hih! =)

Joku kyseli joulukiireiden vaikutuksesta parisuhteeseen. Meillä ehkä päinvastoin. Nyt alkaa olee jo koulustakin vapaata niin nähdään miehen kanssa paremmin. Yhdessä joulua suunnitellaan ja valmistellaan. Parisuhde voi ainakin nyt vielä hyvin.

Oon tosi pahoillani niiden puolesta joille ei sitten sitä pikkuista kesällä tulekkaan. Noi on aina niin raskaita uutisia. Täälläkin tippa linssissä aina kun lukee sellasesta. Ei voi muuta kysyä kun MIKSI? Mutta eipä siihen vastausta saa.

Meillä ultraan vähän päälle viikko aikaa. Alkuraskauden ultrassahan mä kävin ja sikiö löyty, mutta tässä välillähän on voinut tapahtua vaikka mitä. Onneksi mitään vuotoa ei ole ollut. Välipäivinä sitten toka neuvola.

Rauhallista joulun odotusta kesiksille!

Soffu+Nuppu 11+3

Vierailija
18/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä pinoudun taas kun on aikaa. Eilinen meni sitten leipoessa kun tuli inspis. Sitä ei kyllä satu usein:) Mutta en sitten syönyt kuitenkaan mitään niistä eilen. Tänän tosin maistui erityisen hyvälle. Joten hyvä,että tuli leivottua.

Aamulla oli ostamassa loput joululahjat,kun mies nukkuin pikkujoulun jälkeistä krapulaa pois. Kävin hakemassa hänet viiden aikaan aamulla kaupungista kotiin. No olin muutenkin silloin jo hereillä,joten ei olisi enää nukuttanutkaan :)

Meinas aamulla ostoksilla lähteä sitten mopo käsistä,kun oli IHAN pakko mennä katseleen lasten lelukauppaan kaikkee kivaa. No eiköhän sielä ollut sitten vauvalle myös kaikkea,mitä olisi kiva olla. Olin ihan taivaassa ja meinasin jo ostaa kaikenlaista kivaa,mutta onneksi sain hillittyä itseni. Vaikka vaikeeta oli. Olisin halunnut sellaisen nalle puh soivan vauvamobilin joka laitetaan vauvan sänkyyn,mutta onneksi oli niin kallis,että jätin ostamatta. Sitten olis ollut nalle puh hahmoja jota voi laittaa joko vainuihin tai sänkyyn roikkuun missä on helistin sisällä. Ei tarvia varmaan tonne kauppaan mennä ennen joulua. Joulun jälkeen alkaa varmaan ale ;) Kuinka saan pidettyä itseni pois sieltä ? Samalla meinasin käydä kattelemassa vauvan vaunuja,mutta ONNEKSI se oli jo silloin kiinni.

Anoppi oli sitten käynyt ruokakaupassa ja soitteli,että oli ostanut meille ruokaa. Onneks en olis jaksanutkaan raahata kaupungista autolle kauheeta ruokakassia,kun jouduin jättämään auton kilsan päähän kaupungista. Ihanaa kun se huolehtii :)

G:Tuli tässä mietittyä,että mikä on ollut teidän mielestä kaikista " hirveimmät" raskauden ajan oireet mitä teillä on ollut tähän menessä?

Itse listaisin kaikista pahimmaksi Alkuraskauden kivut ja sen kun oli verenvuotoa. Tuskat oli aivan hirveät ,ei voi edes verrata kuukautiskipuihin!

Ja hyvänä kakkosena tulee yli kipeet rinnat. Ne on mielestäni kaikista pahimmat. Huono olo ei ole MUN kohdalla kyllä noiden joukossa. Kumma kun sen on jo melkein unohtanut kuinka huonosti voi silloin pari viikoa sitten :)

Perjantaina työkaveri kertoi ihan hirveitä synnytyskertomuksia omasta synnytyksestään, pisti ihan puistattaan. Se oli yrittänyt synnyttää ekaa lasta puolitoista vuorokautta ja sitten kun se oli ihan loppu niin piti alkaa punnaan toista. Se sanoi,että oli ihan hirveetä ja lääkäri oli ihan kauhea. (sille syntyi kaksi tyttöä)Miksi kaikkien pitää kertoa vain hirveitä juttuja synnytyksestä? Eikö kellään ole positiivisia kokemuksia?

No joo, sellaista tänään. Koittakaa jaksaa te joilla on huonoa oloa ja muita oireita kyllä ne siitä pian helpottaa.

Täälä aloitellaan uusi viikko,jippii!

Lilli81 15+0

Vierailija
19/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ookaan moneen päivään ehtinyt koneelle. Tänäänkin olin koulutuksessa, joten jää nämä viikonloputkin lyhyeksi. Onneksi tällä viikolla oli tuo yksi ylimääräinen vapaapäivä.

Nyt on jo alkanut jännittää tiistain np-ultra. Toisaalta odotan innolla ensimmäistä tapaamista tulevan perheenjäsenen kanssa, mutta toisaalta pelkään niin, että onko siellä kuitenkaan ketään...Se maanantainen sydänäänien metsästys on vielä niin tuoreessa muistissa. Löytyihän ne sitten kuitenkin, niin miksi ei sitten löytyisi myöskin tiistaina..?!? Silti se vaan pelottaa ku tuntuuhan meitä tippuvan porukasta vieläkin.

Maha kasvaa täälläkin ja olenkin siirtynyt äitiyshousuihin tai muuten vaan joustaviin. Pomokin sai viime viikolla tietää, ku yksi työkaveri oli vahingossa mennyt asiasta hänelle mainitsemaan... No, toisaalta on parempi, ettei tarvi enää piilotella mahaa. Koskahan alkaa töissä huomaamaan lasten vanhemmat. Olen siis päiväkodissa töissä.

Ja tuohon Gallupiin: Kempele ja Tyrnävä lähimpinä ja tutuille terveisiä! =D

mirju ja pikku-pööpöti 12+6

Vierailija
20/22 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain löytyi siivousintoa ja nyt on sauna puhdas! Ja lämpiämässä. Pikaisesti imuroinkin ja pesin koneellisen pyykkiä, olenpas ollut ahkera! Hyvä minä! (pakko kehua kun muut ei kehu, mies oli koko päivän kyläs ja nyt ottaa tirsoja sohvalla kun oli niin rankka päivä hänellä..)

Lillikös se kyseli kamalimmasta oireesta: Kaikkein kamalinta on ollut (toistaiseksi) ihan täysin hallitsematon tunne-elämä, tai paremminkin mielialojen ailahtelut.. Miten sen nyt sanois, kun hermostuu ihan pienestä, itkee joka asiaan joskus naurattaa mitä typerimmät asiat ja sitten nämä heittää kuperkeikkaa ja mies aina ihmeessä että mikä sille tuli ja mitä sille nyt tekis.

Ehkä tuo nyt on vähän tasoittunut, toivottavasti.

Nyt voisi suunnistaa sinne saunaan, jos vaikka olisi jo sopivan lämmin. Mitäs muille kuuluu näin lauantai-illasta?