Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Pidätkö anoppisi sinulle ostamista lahjoista??Mikä on " naurettavin" ?

Vierailija
21.11.2005 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun piti saada jotain tosi hyvää hajuvettä, anoppi mainosti sitä vielä useampaan kertaan. " sen minä sinulle ostan, on niin hyvän tuoksuista, ihan varmaan tykkäät siitä" . Rupesin jo itsekkin odottamaan sitä pakettia innolla. Jouluna sitten jäi hajuvesi saamatta. Oli ostanut puhdistusliinoja (kasvoille), ja ripsarin. Pikkasen oli pettynyt olo.

Vierailija
22/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostanut muodikkaita laukkuja, ihania hajuvesia,

kalliita kasvonaamioita, aina on joku tuliainen mukana kun matkustaa

maailman ääristä meitä tapaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan oikeesti... Perustelu oli, että pitää olla paljon paketteja.

Vierailija
24/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saankin häneltä kivoja lahjoja

Vierailija
25/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hacmanin kattiloita, talvirenkaat =) Siis tälläistä tarpeellista. Anoppi on aina tyytyväinen kunhan hän on ostanut kalleimman lahjan.

Vierailija
26/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kamalaa, onneksi mulla ei ole näin mautonta anoppia kun joillain teistä tuntuu olevan... =D

me ollaan saatu anopilta joululahjaksi esim jalallisia glögilaseja, ultima thule laseja, kello yms. ja kaikki ovat olleet todella hyvää ja laadukasta tavaraa, onneksi! viime jouluna anoppi ja appi ostivat meille kaikille hyvälaatuiset pyjamat lahjaksi.. =)

Vierailija
27/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi meille antaa " lahjaksi" . Omia vaatteitaan tarjonnut - ikäeroa about 40 vuotta...

Uusin piirre on, että on alkanut pyytää takaisin antamiaan lahjoja (...ottaja antaja...). Suivaantuneena käytin tilaisuutta hyväksi ja palautin muitakin tarpeettomia lahjoja...

Mieluisiakin lahjoja olemme saaneet anopilta.

Vierailija
28/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä anoppini edes tiedä koska minulla on synttärit, ei taida tietää ikäänikään, kun tarkemmin ajattelen.

t.kolmen äiti

Vierailija
29/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne liian " rajut" ? En edes tarkoittanut mitään pahaa! Tulee nyt vaan mieleen, kun lukee näitä teidän vastauksia.

Vierailija
30/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun 10 vuoden aikana melkein kaikki lahjat ovat olleet ihan järkeviä eli pyyhkeitä ja pussilakanoita.

Yksi lahja oli sellainen, että piti kysyä mikä se on. Jokin ihme puuhäkkyrä, jonka mies heitti seuraavana päivänä roskiin tarpeettomana. Kerran sain kauhean kruusatun maljakon, joka on kuulemma minun tyyliäni:/ No, tiedoksi av:lle ettei minulla ole todellakaan mitään kirjahyllyä tai astiakaappia, jossa säilyttäisin krääsää, koska pidän enemmän aika askeettisesta sisustuksesta.

Silti mukava anoppi.

Vierailija
31/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olisin kokonaan ilman tai vaikka suklaarasia. Viime vuonna sain sohvatyynyn päälliset, ei siinä mitään, mutta kun oli juuri pariviikkoa aikaisemmin näyttänyt minulle miten ihanat päälliset oli halvalla tarjoustalosta itselleen ostanut ja, sit meni ja laitto ne samat mulle pakettiin. Toisina vuosina oon saanu tiimarin koristerihkamaa. Mieheni saa aina laadukkaita paitoja ja muuta tarpeellista, lapset kanssa kivoja lahjoja. Mun lahjaa ei vaivaudu pahemmin miettimään. Muuten kyllä mukava anoppi.

Vierailija
32/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan toinen anopin toinen miniä sai aika uskaliaankin pitsiyöpaidan... Lahjoitin omani käyttämättömänä kaverin tyttärelle...

Vierailija
33/45 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä itse päättää sisustuksesta ja väreistä, eri asia jos oltais vaikka yhdessä käyty valkkaamassa.

Vierailija
34/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan jees, mutta... olen vaatekokoa 34 ja kengät 36 =)

Vierailija
35/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa laitettiin johto seinään ja se vilkkui erivärisenä.

Vierailija
36/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmeisesti ollut meikäläisen pöperöt kovin kummoisia. Ostelee päiväpeittoja ja verhoja oman makunsa mukaan, joka mahdollisimman kukertava ja runsas ja erittäin kaukana omastani=)

Vierailija
37/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauranu vai itkeny kun, sain joululahjaksi pantene shampoota ja tottakai myös hoitoaineen, olipa pakettiin myös sujautettu Yves Rocherin ilmaiskynä.

Vierailija
38/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siskoni anoppi osti siskolleni vuodesta toiseen Vihreitä kuulia. Sisareni ei voinut niitä sietää ja mieskin aina vihjaili vanhemmilleen, että ostakaa vaikka suklaata kun vaimo niin tykkää. Yhtenä vuonna sitten jättivät vihreät kuulat pois ja antoivat 6 h silitystä! Musta aivan huippulahja: ovat varakkaita ihmisiä, joista anopilla on kädet aina tosi kipeänä ja appihan ei silitä... Koko lahja oli siis aivan arvoton kun ei anoppi pystynyt koskaan lahjaa toteuttamaan... :-)

Vierailija
39/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiennyt mitä ajatella, kun sain anopilta lahjaksi alushousuja. Tämä heti sen jälkeen kun kävin kerran pesettämässä meidän pyykit anoppilassa kun oma kone tilttas.

Vierailija
40/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei kaivatakaan häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi