G:Pidätkö anoppisi sinulle ostamista lahjoista??Mikä on " naurettavin" ?
Kommentit (45)
on ostanut muodikkaita laukkuja, ihania hajuvesia,
kalliita kasvonaamioita, aina on joku tuliainen mukana kun matkustaa
maailman ääristä meitä tapaamaan.
Siis aivan oikeesti... Perustelu oli, että pitää olla paljon paketteja.
ja saankin häneltä kivoja lahjoja
Hacmanin kattiloita, talvirenkaat =) Siis tälläistä tarpeellista. Anoppi on aina tyytyväinen kunhan hän on ostanut kalleimman lahjan.
voi kamalaa, onneksi mulla ei ole näin mautonta anoppia kun joillain teistä tuntuu olevan... =D
me ollaan saatu anopilta joululahjaksi esim jalallisia glögilaseja, ultima thule laseja, kello yms. ja kaikki ovat olleet todella hyvää ja laadukasta tavaraa, onneksi! viime jouluna anoppi ja appi ostivat meille kaikille hyvälaatuiset pyjamat lahjaksi.. =)
anoppi meille antaa " lahjaksi" . Omia vaatteitaan tarjonnut - ikäeroa about 40 vuotta...
Uusin piirre on, että on alkanut pyytää takaisin antamiaan lahjoja (...ottaja antaja...). Suivaantuneena käytin tilaisuutta hyväksi ja palautin muitakin tarpeettomia lahjoja...
Mieluisiakin lahjoja olemme saaneet anopilta.
Eikä anoppini edes tiedä koska minulla on synttärit, ei taida tietää ikäänikään, kun tarkemmin ajattelen.
t.kolmen äiti
Oliko ne liian " rajut" ? En edes tarkoittanut mitään pahaa! Tulee nyt vaan mieleen, kun lukee näitä teidän vastauksia.
Reilun 10 vuoden aikana melkein kaikki lahjat ovat olleet ihan järkeviä eli pyyhkeitä ja pussilakanoita.
Yksi lahja oli sellainen, että piti kysyä mikä se on. Jokin ihme puuhäkkyrä, jonka mies heitti seuraavana päivänä roskiin tarpeettomana. Kerran sain kauhean kruusatun maljakon, joka on kuulemma minun tyyliäni:/ No, tiedoksi av:lle ettei minulla ole todellakaan mitään kirjahyllyä tai astiakaappia, jossa säilyttäisin krääsää, koska pidän enemmän aika askeettisesta sisustuksesta.
Silti mukava anoppi.
Mielummin olisin kokonaan ilman tai vaikka suklaarasia. Viime vuonna sain sohvatyynyn päälliset, ei siinä mitään, mutta kun oli juuri pariviikkoa aikaisemmin näyttänyt minulle miten ihanat päälliset oli halvalla tarjoustalosta itselleen ostanut ja, sit meni ja laitto ne samat mulle pakettiin. Toisina vuosina oon saanu tiimarin koristerihkamaa. Mieheni saa aina laadukkaita paitoja ja muuta tarpeellista, lapset kanssa kivoja lahjoja. Mun lahjaa ei vaivaudu pahemmin miettimään. Muuten kyllä mukava anoppi.
Samaan aikaan toinen anopin toinen miniä sai aika uskaliaankin pitsiyöpaidan... Lahjoitin omani käyttämättömänä kaverin tyttärelle...
Tykkään kyllä itse päättää sisustuksesta ja väreistä, eri asia jos oltais vaikka yhdessä käyty valkkaamassa.
Muuten ihan jees, mutta... olen vaatekokoa 34 ja kengät 36 =)
jossa laitettiin johto seinään ja se vilkkui erivärisenä.
ei ilmeisesti ollut meikäläisen pöperöt kovin kummoisia. Ostelee päiväpeittoja ja verhoja oman makunsa mukaan, joka mahdollisimman kukertava ja runsas ja erittäin kaukana omastani=)
nauranu vai itkeny kun, sain joululahjaksi pantene shampoota ja tottakai myös hoitoaineen, olipa pakettiin myös sujautettu Yves Rocherin ilmaiskynä.
mutta siskoni anoppi osti siskolleni vuodesta toiseen Vihreitä kuulia. Sisareni ei voinut niitä sietää ja mieskin aina vihjaili vanhemmilleen, että ostakaa vaikka suklaata kun vaimo niin tykkää. Yhtenä vuonna sitten jättivät vihreät kuulat pois ja antoivat 6 h silitystä! Musta aivan huippulahja: ovat varakkaita ihmisiä, joista anopilla on kädet aina tosi kipeänä ja appihan ei silitä... Koko lahja oli siis aivan arvoton kun ei anoppi pystynyt koskaan lahjaa toteuttamaan... :-)
Mutta en tiennyt mitä ajatella, kun sain anopilta lahjaksi alushousuja. Tämä heti sen jälkeen kun kävin kerran pesettämässä meidän pyykit anoppilassa kun oma kone tilttas.
mun piti saada jotain tosi hyvää hajuvettä, anoppi mainosti sitä vielä useampaan kertaan. " sen minä sinulle ostan, on niin hyvän tuoksuista, ihan varmaan tykkäät siitä" . Rupesin jo itsekkin odottamaan sitä pakettia innolla. Jouluna sitten jäi hajuvesi saamatta. Oli ostanut puhdistusliinoja (kasvoille), ja ripsarin. Pikkasen oli pettynyt olo.