Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Pidätkö anoppisi sinulle ostamista lahjoista??Mikä on " naurettavin" ?

Vierailija
21.11.2005 |

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siskon anoppi taas käy aina ennen joulua tallinnassa ja tuo sieltä mitä kummallisimpia vaatteita, kosmetiikkaa tms. siskollani sattuu vaan olemaan tosi herkkä iho, joka ei kestä kuin luonnonkuituisia vaatteita ja tiettyjä meikkejä. anopille on sanottu asiasta monta kertaa, mutta kun ei mene perille niin ei mene...

Vierailija
2/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja on se että, anoppi pysyy kaukana meistä kaikista. Niin on pahansuopa ja ilkeä anoppi. Aion itse olla parempi, eli on tästä jotain oppinutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä muutamista lahjoista,joita olen saanut. kun ottaa huomioon, kuinka vähän rahaa ylipäätänsä anopilla on siellä kaukana.

Vierailija
4/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja shampoota!!

Mikä noilla anopeilla oikein on. Mutta oon saanu ihan kivojaki lahjoja.

Vierailija
5/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 130 x 160, just sopivan näppärä vauvan sänkyyn...

Itse en ole koskaan saanut synttärilahjoja, nykyään naimisiin menon jälkeen olen muutaman kerran saanut lahjashekin.

Joululahjoista törkein oli jotenkin yhteinen shekki (ei siis vielä oltu naimisissa) kirjekuoressa, johon oli merkattu " pojallemme" 700 mummonmarkkaa ja " minulle" 300 mummonmarkkaa... Olis sitten edes laittaneet erilliset shekit, niin ei olis tarvinnut noin täsmentää.

Muuten vaan saan aina torilöytöjä, mm. alekoreissa myytäviä jämä-alushousuja, Yves Rocherin ilmaiskoruja, omassa nuoruudessa joltain 1900-l alussa syntyneiltä tädeiltä perittyjä tosi käytännöllisiä oloasuja jne. Kaikkea suoraan roskiin menevää.

Vierailija
6/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinen joulu tulee tuikkulyhty ja tuikkuja. Todella omaperästä ja, kun niitä lyhtyjä jo niin kovin on. Synttärilahjaksi sain " hattivattipuvun" , siis oloasu, vitivalkonen, suoramalli, ei mikään nätti. Ei sillä hinnalla sinänsä väliä mutta, ois voinu ottaa pois sen Hong Kongin oranssin 5 euroo hintalapun.

Vierailija
7/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja. Kaverini sai anopiltaan Jane Fondan aerobic-videon, 2 kuukautta synnytyksen jälkeen. Mietittiin että, vihjailiko kenties jotain.

Vierailija
8/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin kyllä tehtiin ennen sitä. Mutta ihan hyvää suklaata tuli...

Vierailija
9/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, olen kyllästynyt parittomiin tyynyliinoihin, sillä anoppi ei laita kahta samanlaista samaan pakettiin.

Vierailija
10/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle AINA joka synttäri, nimppari ja joululahjaksi kosteusvoiteita! Siis ihan käsittämättömiä määriä vieläpä, esim. 3prk kerralla, kaikki eri sarjaa ja merkkejä. Esim. käsille niveaa, kasvoille lumenen yövoidetta ja jotain kolmatta vartalovoidetta. Sit anoppi ostaa kaiken kukkuraksi vielä kuivalle iholle tarkoitettua voidetta, kun minun iho on enemmänkin rasvainen! Onhan se vähän huvittavaa, kun synttärien ja nimpparien välillä on 3vk ja anoppi sitten oikein kertoo, että ajattelin ostaa voiteita,tykkäätkö? Alkaa olla vähän noloa se 4-6 purkkia parin viikon välein, kun en IKINÄ edes niitä ehdi käyttää... Lisäksi saan anopilta jouluisin just jotain marmelaadia tai pähkinäsuklaata, mitä VIHAAN ja se on sanottukin... Ostavat hirveitä määriä ÄLYTTÖMIÄ lahjoja, mitään ei ole mietitty kunnolla, vaan kaikki on samoja kuin joka vuosi ja ostettu vain näyttämisen halusta. hohhoijaa...

Vierailija
11/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sekä joululahjaksi että synttärilahjaksi (-> kesällä) prikulleen samanlaisen pöytäliinan, alennus-hintalappuineen. Jouluna kaikissa hänen antamissaan lahjoissa oli hintalaput, ja huomautin vaivihkaa hänelle siitä, mutta hänen mielestä siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Ei hän " ehtinyt" napsia kaikkia lappuja pois. Ja synttärilahjaa ei " ehtinyt" paketoida, vaikka antoi sen etukäteen. No ei sillä aikuisena olekaan väliä, mut valkoset valheet paistaa vaan niin selvästi läpi.

Ai niin, KAIKKI lahjat oli jouluna (myös ne mitä hän antoi muille) samasta marketista, sen näki heti...

Voin varmaan käydä tänä jouluna itse siinä kaupassa ja arvuutella mitä saan lahjaks. (=mikä pöytäliina on alennuksessa tällä kertaa). Selviää synttärilahjakin samalla.

No oikeesti, on ihan kiva saada ylipäätään lahja, sinkkuna ei sekään ollut itsestään selvyys.

Vierailija
12/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saamme yhteisen lahjan. Kerran saimme sellaisen mäntysiivuista tehdyn pyramidipelin joka oli ihan todella_nokkela_lahja... Pitkän aikaa saimme myös edellisen vuoden Guinnessin ennätystenkirjan. Viime vuonna anoppi antoi omaperäisesti ässäarpoja. Harmi etteivät ole enää tallessa, olisin mielelläni antanut ne vastalahjaksi valmiiksi raaputettuina;-)

Vierailija
13/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan taas jotain tarpeellista, viime jouluna tuli jääpalapusseja sekä leikkuulauta. Miehelle oli ostanu adidaksen kylpypyyhkeen ja kalliin dödön. Reilupeli.

Vierailija
14/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteitakin mutta aina sopivia ja muodikkaita. Anoppi pukeutuu paremmin kuin minä.=)

Anoppi tietää mistä väreistä tykkään ja millaisesta tyylistä joten tavarat osuvat oikeaan.

Jaa mutta sainpas minä alkuaikoina pari posliinista kissaa. Mies sitten huomautti heti että vaikka meillä kissa onkin niin ei haluta täyttää kotia koristekissoilla.

Vierailija
15/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Se vaan ottaa välillä pattiin kun ei osaa ostaa edes lapsille. Tyttö 11-vuotta ja, poika 4-vuotta. Antaa rahaa ja, käskee mun mennä ostaa niille jotain.

Vierailija
16/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin näyttää nämä omalle anopilleni joka on kyllä huumorintajuinen ja ostaa / tekee ihan kivoja lahjoja! Appiukolta saan yleensä kirjan!

Vierailija
17/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja, joita itsekin käyttää. meillä on ikäeroo sellaset 30 vuotta, mut hänen mielestään kai tarvitaan saman kaliiberin ryppyrasvat.

Vierailija
18/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosituin lahja on ehkä markettikosmetiikkaa eli niitä pantenen shampoita ja nivean kosteusvoiteita. ja anoppi tekee myös saman mokan kuin jonkun muunkin anoppi eli ostaa kuivan ihon tuotteita (kun itsellään on kuiva iho) minulle jolla on rasvaisuuteen taipuva sekaiho.

vaatteita ostelee myös, yleensä anttilasta tai seppälästä. jotain ihan kivoja pipoja ym. asusteita on ostanut ja niitä olen käyttänytkin. mutta muuten vaatteet ei oikein ole minun makuuni ja ostaa yleensä vielä väärää kokoakin. aikaisemmin osti numeron-kaksi liian pieniä, nyt kun minulla on raskauden tuomia liikakiloja niin arvioi minut läskimmäksi kuin olen ja ostaa suurinpiirtein suurinta xxl-kokoa mitä kaupasta löytyy...

pyyhkeitä ja liinavaatteita on ostellut myös ja niitä on kyllä käytetty vaikkei ehkä nekään ihan täysin natsaa meidän makuun.

Vierailija
19/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten esittelen anopille, mitä sain häneltä lahjaksi. Lahjakortit ovat muutenkin hyvä lahjaidea, sillä samat vaatteet maksavat joulun jälkeen jopa puolta vähemmän kuin ennen joulua!

Vierailija
20/45 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen saanut kankaan palan ja/tai poppanan palan saatesanoin, " tee itsellesi tyyntynpäällinen" ...

Nyt sit ois tulossa vähän käytetty parisängyn joustinpatja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme