Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko koskaan käynyt mustasukkaisena toisen naisen kimppuun??

Vierailija
09.12.2005 |

minä olen. tällainen ikävä piirre alkoi, kun naisia kiehnäsi mieheni ympärillä baarissa, vaikka minä (vaimo)olin kainalossa...siitä on kyllä jo aikaa. mutta enpä tiennyt ennen pystyväni tekemään moista! eräs sama muija oli tullut muutamaan otteeseen (eri iltoina) flirttailemaan mieheni kanssa, ja aina kun menin esim. vessaan se haahka pyyhälsi paikalle.... silloin paloi pinna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanansäilällä oon sivaltanut ja aika monia...siis ei mitään huorittelu-huutoa. Eräälle muijalle otin ja soitin, puhuin asiaa tiukalla äänensävyllä, se raasu alkoi itkemään. :D

Vierailija
2/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin vastakkainen metodi toimi minulla.

silloinen seurustelukumppanini sähläsi jotain toisen naisen kanssa. (ei seksiä kuitenkaan), nainen mulle tuttu jotenkin.

pyysin naisen ulos kanssani. vedettiin perseet olalle ja juteltiin kunnolla naisten kesken. nainen tuli mun luokse yöksi. aamulla soittelin mieskaverin aamukahville. hieman oli hänellä nolot paikat kun istuttiin kolmisin aamukahvilla. ja se flirttikohellus loppui tasan siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä naurattaa:-D

Vierailija
4/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko talvi? pää jäässä ja silleen...

Vierailija
5/5 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika mustasukkainen, mutta toivottavasti en koskaan (edes kännissä) keksi kenenkään kimppuun käydä..