G: Kun ajelet pyllykarvasi, kuinka nopsaan sänki alkaa kutittaa?
ei mun pyllyssä ole karvoja. En minä sentään mikään mies ole...
Kommentit (16)
ajelemalla tulee kamala sänki minne vaan, ja se kutiaa.
silti pyllynreiän ympärillä kasvaa karvoja.
Muutaa päivä menee niin kutittaa.
Onneks karvoja ei oo sielä puoellla paljon, ja ne n vaaleita eikä näy, mutta ajelen kumminki kun itteeni häiritsee
en tarkoittanut, että niitä karvoja kasvaisi "partana" pitkin pyllyposkia. Mutta jos et ole huomannut itse, voin kertoa, että ovat kuules aika apinamaisen näköisiä takaapäinseksiä harjoitettaessa ne pyllykarvat, jotka sieltä etupyllyn puolen karvoituksesta pyllyvakoon leviävät. Mitä järkeä on ajella edestä/alta posliiniksi, jos jättää pyllykarvat valloilleen? :O
ap
en tarkoittanut, että niitä karvoja kasvaisi "partana" pitkin pyllyposkia. Mutta jos et ole huomannut itse, voin kertoa, että ovat kuules aika apinamaisen näköisiä takaapäinseksiä harjoitettaessa ne pyllykarvat, jotka sieltä etupyllyn puolen karvoituksesta pyllyvakoon leviävät. Mitä järkeä on ajella edestä/alta posliiniksi, jos jättää pyllykarvat valloilleen? :O
ap
Onneks ei ole tollasta karvaperse ongelmaa...
riitä ihmeemmin pyllykarvoja ajeltavaksi. Hyvä kun saan jotain karvaa eteenkään aikaiseksi etten näytä ihan pikkutytöltä. Odotin parikymppiseksi asti että murrosikä tulisi päätökseen ja muuttuisin karvaisemmaksi, mutta ei sitä ole tapahtunut vielä näin lähempänä neljääkymppiäkään.
karvat kunnolla joka paikkaan..
Vasta hyvin myöhään, joskus täysi-ikäisenä tajusin, että siellä pyllyreiän ympärilläkin niitä karvoja kasvaa ja aloin vasta silloin ajella sieltäkin. Ei tosiaan pyllistäessä ole kaunis näky kun muuten karvat poissa alta, mutta sitten sellainen tupsu pepussa :D
Uskon ettei moni tiedä niitä siellä olevan, kuten en minäkään aiemmin.
Olen kyllä huomannut, että joillain karvankasvu on tosi heikkoa, esim jollain tutuillani, mutta varmasti valtaosalla karvoja kasvaa nivusissa ja kaikissa normaaleissa paikoissa.
Kadehdin hieman kyllä vähempi karvaisia, sillä minulla sänki pukkaa jo huonolla tuurilla seuraavana päivänä, eikä ole mitään hentoista.
ottakaas peili käteen ja pyllistäkää,saatatte yllättyä.
t. MIES
Vedän höylällä eikä sänki kutita. Karvoja kuitenkin sen verran harvassa.
Kesäkuumalla pitää karva-asioiden olla kunnossa!
En tosin ole kokeillut moisia vielä mihinkään ruumiinosaan, mutta tuli ostettua ja nuo pitäisi olla kainalo ja bikinialueen kylmävahaliuskat. Sattuuko?
siihen liuskaanhan saattaa tarttua vaikka minkälaista settiä, jos peffaväliä sillä nyhdät... Yach.
Mikä ihme teidät pistää perssilmästäkin karvat repimään, no halu miellyttää miestä! Nainen raapii persettä kassajonossa ja väittää, että tekee sen vain ITSENSÄ VUOKSI, antakaa kun arvaan. HAH, sanon minä!
Nimenomaan itselläni olisi vaivautunut olo jos karvat rehottaisi. En tuntisi oloani seksikkääksi.
Ap vastaa, että täällä kesti sileys yli viikon, nyt pyllyä raavituttaa niin himpurasti. :(