Voiko olla jo lapsivettä (rv 27+5)??!!
Olis tosi kiva, jos jollain olis kokemusta seuraavasta asiasta: Mulla on tunnin aikana tippunut alapäästä " jotain" , pissaa se ei ole, koska ei haise yhtään sille, mutta kahdet alkkarit jo kastuneet. Ei tuoksu oikein miltään. Voiko olla jo lapsivettä? Kipuja ja supistuksia ei ole ja paikat ainakin tähän saakka olleet ihan kiinni. Ehkä vähän painon tunnetta alapäässä ja alaselässä.
Joten pitääkö huolestua ja soittaa kättärille vai mitä?? Auttakaa, jos vain jollain tietoa!!
Sport75
Kommentit (4)
kuinka märiksi alkkarit on kastuneet? onko päällihousutkin?
muistaisko joku mille tuon lapsiveden piti haista/tuoksua???
oliko se makealle vai muistanko väärin...
Kyllä kastui ihan päällihousutkin, mutta nyt ei enää ole tullut kuin ihan vähän. Täytyy seurailla tilannetta, käyn nyt saunassa ja sit taas kuivat pöksyt jalkaan:) Toivotaan, että on väärä hälytys!
Sport75
Jos sinulla ei ole ollut supistuksia ja paikat on olleet ed. tutkimuksessa ihan kiinni, niin tuskin on lapsivettä. Lapsiveden sanotaan tosiaan tuoksuvan makealle. Valkovuotoa voi tulla välillä hyvinkin runsaasti. Itselläni oli tuollainen tilanne edellisessä raskaudessa viikoilla 38+ jotain ja luulin synnytyksen alkavan. Synnärillä kätilö teki puikkotestin ja sanoi että ei ollut lapsivettä.
joku kerran neuvo silleen tekemään että meet pöntölle laitat paperin virtsarakon päälle ja pinnistät ja sit jos muualta kuin virtsarakosta tulee nestettä niin ois lapsi vettä...tosta neuvosta en oo tosin ennen kuullut ja en tiiä pitääkö mitenkään paikkaansa..mutta kerroimpa kummiski
minä voisin heittää veikkauksen että olis valkovuotoa... mulla sen määrä varmaan kolminkertaistunut aina raskauden aikana...
mut ite tein aina niin että jos joku huoletti kovasti niin soitin kättärille! sehän ei kuitenkaan maksa kuin sen puhelun verran ja ei sitten ollut niin huolissaan kun sai ns. asiantuntevaa neuvoa :)
ilmottelehan mitä meinaat sitten tehä :)
krisse ja allu rv12+6