+ ENSIKOITA? / esikoisen odottajia +
Hei!
Huhuilen kokoon vauvakuume-puolella ENSIKOISSA pinoutuneita kuumeilijoita, nyttemmin odottajia :). Löytyykö kiinnostusta alkaa pinoilla samalla porukalla täällä puolella?
Ja muut esikoista odottavat toki myös. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja ihmetellä asioita yhdessä, vaikka mentäisiinkin eri vaiheissa raskautta :)
Mii- (rv 5 + 6)
Kommentit (43)
...Toukolaisiin minäkin olen kirjoitellut, mutta hauskaa että meitä esikoisen odottajia löytyy näinkin paljon.
Viikkoja on kasassa 16+4 ja kaikki on mennyt hyvin. Viime viikolla oksensin muutamana iltana, mutta en muuten. Väsymys on vaivannut, rinnat kasvaneet mutta siinäpä se.
Pahoitteluni pepsille tapahtuneesta.
Dolosa ja sintti
Itku pääsi teidän puolesta! Vielä itsellä nuo samat tunnot niin pinnassa.. Uutta yritystä vaan kun olette valmiita..
mulla kerkesi tulla kahdet menkat keskenmenon jälkeen ja nyt viikkoja kasassa 7. Välillä jo meinattiin luovuttaa kun pettymys oli aina niin suuri!
Nytkin pelko on ilmassa koko ajan.. eilen tuli pikku tuhru, mutta neuvolasta sanoivat että ei syytä pelkoon! Olis normaalisti täti tulos näinä päivinä niin saattaa pikku tuhruja tulla..
Jaksamisia teille!
Voi Pepsi... olen pahoillani. En tiedä, mikä ajatus tässä tilanteessa auttaisi. Uskotaan ja toivotaan, että seuraava pieni ihme pääsee pian alkuun ja pysyy matkassa ihan valmiiksi asti.