Montako kertaa teidän 2vuotiaat ovat olleet kipeenä?
Mä olen ihmetellyt kun mun 2vuotias syntyi keskosena ja silloin varoiteltiin että saattaa tulla kipeeksi aika herkästi mutta eipä ole pikku mies sairastellut. 2 pientä flunssaa ollut 2.5vuoden aikana.. Ei yhtään korvatulehdusta yms. ollut. :)
Kommentit (9)
sen takia en meinannut toista lasta uskaltaa tehdä.. Onneksi tämä toinen on ollut näin terve! Voimia kaikille siaraan lapsen vanhemmille!
Allergioiden takia on kuitenkin lääkärissä saatu rampata...
Muuten täysin terveinä pysyneet. Keskosina myös syntyneet.
-3 kertaa korvatulehdus
-3 kertaa oksennustauti
-kaksi flunssaa
Ja krooninen ummetus.. Nyt onneks hallittavissa ruokavaliolla.
2 kertaa kuumeessa (toisella kerralla tosi kova kuume ja kouristeli), ja kerran mahataudissa, oli tosi lievä (aamulla pari kertaa yrjösi ja se oli siinä). Eli tosi terveenä on meidän poika ollut, mutta uskoisin sen johtuvan siitä, että on ainoa lapsi ja kotihoidossa.
Kuopus on 1 v 11 kk ja tähän mennessä sairastettu useita flunssia, vauvarokko, ripuli joka kesti kolme viikkoa, krooninen yskä toukokuu-lokakuu, diagnosoitu nyt astmaksi ja lääkkeet siihen. Lisäksi 2-kuukautisesta asti oli maitoallergia ja atooppinen ihottuma. Nyt onneksi jo molemmat taakse jäänyttä elämää.
Nyt seitsemän vuotiaana on ollut sairrana kolme kertaa. Mitään pieniä nuhaköhiä mitkä eivät ole saikkua vaatineet en laske mukaan, niitähän nyt on kerran syksyssä ja keväässä!
pikku mies on jo kohta 3v ja pari pientä flunssaa on ollut. Mekin kyllä ollaan saatu rampata lääkäreissä ja neuvolassa muuten sitten allergioiden takia =/
Meillä poika täyttää tammikuussa 2 vuotta ja on sairastanut _kamalasti_. Lääkärissä on käyty useita kymmeniä, ellei yli sata kertaa. Korvat on putkitettu, kitarisat leikattu, verikokeita on otettu 4 tai 5 kertaa. Flunssia ja korkeita kuumeita lukemattomia.
Tasan ei käy onnen lahjat.