Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen täl elämällä? En pysty pitämään työpaikkojani :(

Vierailija
09.12.2005 |

Käyn psykologilla jo selvittelemässä näitä ongelmia mutta juontuvat pitkältä väkivaltaisesta ja välinpitämättömästä lapsuudesta, että en pysty pitämään työpaikkojani. Meidän alalla on pienet piirit ja kaikki pomot tuntee aika hyvin toisensa. Ajaudun aina jonkinmoisiin kärhämöihin työpaikalla pomojen kanssa milloin mistäkin asiasta ja lopulta saan aina joko koeaikana kenkää tai sitten työsuhdetta ei jatketa. Ekat pari kertaa ok mutta kun näitä alkaa olemaan niin en kohta saa töitä ollenkaan! Tällä hetkellä näyttää taas siltä, että lähtö tulee vaikka olen tsempannut tosi paljon! Kävin jo varmuuden vuoksi työhaastattelussa mutta kun ne haluaa aina soitella toisilleen niin.... Mulla on jo 2 koulutusta ja molemmissa sama juttu, että en pysy kauaa kun joku hermostuu muhun. Olen huumorintajuinen ja kilttikin mutta en omaa oikein sosiaalisia kykyjä enkä osaa käyttäytyä isossa joukossa sitten vissiin. Masentaa tää tosi paljon ja tuntuu, että tästä helvetistä ei ole ulospääsyä :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa lapsuutta mutta sepä ei paranna sun ongelmaa.

Vierailija
2/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on huonompi varmasti alkuun mutta työ on kuitenkin työ ja pysyy elämssä kiinni paremmin. Itse ymmärsin vasta 2 tutkinnon ja 30+, että olen kouluttautunut väärälle alalle. Koitäityisen jälkeen vaihdan alaa. Ja psykoterapia auttaa varmasti lapsuuden aikaisiin kokemuksiin (siitäkin on kokemusta). Pikku hiljaa se oma tahto ja usko omiin taitoihin herää! Tsempppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteita siitä, että mua käytetään hyväksi jne. Lisäksi en ole koskaan osannut olla ryhmässä (kiitos lapsuuden ja kouluajan siitäkin) ja vaikka sitä ahkerasti harjoittelen ei se tunnu toisille riittävän. En kiroile enkä räyhää ja olen ahkera mutta en vaan osaa olla toisille mieliksi enkä osaa olla normaali vaan aina sorrun sanomaan jotain mikä ihmetyttää muita. Lisäksi olen hyvin vaativa vaikka yritän olla nöyrä. Jos en vaadi tiettyjä oikeuksia itselleni niin ahdistun niin paljon, että en sen takia voi tehdä töitä. Kuljetan töihin mukaan rauhoittavia koska saatan ahdistua kohtelusta tms. todella paljon. Aina päätän, että olen normaali mutta EN OSAA! Se mikä mun mielestä on normaalia on muiden mielestä kauhean erikoista. Olen myös huono ottamaan käskyjä vastaan vaikka yritän ja tiedän, että muuta vaihtoehtoa ei ole. Olen asiakaspalvelutyössä lääkealalla.

Vierailija
4/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kiusata itseäsi sopimattomassa hommassa.

Vierailija
5/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millastakohan olisi lääke-esittelijä työ?

Vierailija
6/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanelujen purkaja? Postin jakaja? jne. Se koulutus nyt vain meni mönkään ja se on vain n ieltävä. Ehkä myöhemmin pysyty toimimaan alaasi vastaavassa työssä, mutta ilm.selvästi et nyt.

Vierailija
7/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksin. Ja on osattava olla super sosiaalinen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi