Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~* Perjantaita HEINIKSET *~*~*

09.12.2005 |

Aloitellaanpa :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin ratsastaessa, että ompas huono kunto kun hengästyttää :D Ajattelin sen tosin johtuvan flunssasta joka tosin muuten on mennyt hyvin jo ohi.

Vierailija
22/24 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ku edellinenki (ainakin vielä näillä viikoilla (8+4) )ois mulla se että taas jo tässä vaiheessa tukka tippuu päästä. Sama homma oli viimekski ja parturi sano vaa et on muilta kuullu et sit imetyksen loputtua lähtee mut mulla jo heti raskauden alkuvaiheessa. Mutta yllätyksenä haluan sukupuolen pitää syntymään asti. On sitä vaa niin kiva miettiä!

Mun kaverin pitäis saada vauva tässä joulukuun aikana ja kovasti jännittää miten sit pystyn hallitsemaa itteni ku nään sen nyytin.. Jo ennen raskautta kun kävin toisen kaverin vauvaa laitoksella kattomassa, itkin silmät päästäni ja tärisin. VAUVAT ON NIIIIIN IHANIA!!:)

Tulee muuten päivittäin itkettyä jotain asiaa. Oon aina ollu herkkä mut nää raskaudet tekee kyllä ihan hulluks!

Hauskaa viikonloppua!

Myyti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin myös todella epäuskoinen pikkuisen masussa olosta...Olin varma tuulimunastakin. Meidän neuvolassa ei ole ultraa ollenkaan eli ensimmäiseen ultraan ei lähetetä ellei jokin ole hullusti.

Päätimme miehen kanssa että menemme yksityiselle, jotta saan mielenrauhan.

Mutta ihanaa, siellä lyö pieni vahva sydän!!

Itkuhan siinä tuli!

Minusta oli myös ihanaa kun mies oli mukana, varmasti tuntuu hänestäkin todellisemmalta pikkuisen tulo.

Ultra maksoi 70¿, josta kela maksaa kuulemma n. puolet takaisin...

Toivotaan, että sinunkin pelkosi on turha,ü!

Tsemppiä kaikille heinäkuisille!

Terv. Siiri rv9+1

Vierailija
24/24 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei MyyPikkuinen, tuo minun edellinen viesti oli kohdistettu erityisesti sinulle, ü!

Olen ekaa kertaa mukana ja vähän pihalla, ü!

Ihanaa kun tänään ei kuvota!

ü kivaa päivää!

T.Siiri rv9+1