Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SYYSkeijujen perjantai****

09.12.2005 |

Aloitamapa uuden pinon meille :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tällein hyvissä ajoin pinon. Aika tylsää on yövuorossa, niin piti jotain keksiä :)

Mitäs keijujen viikonloppusuunnitelmiin kuuluu? Itselläni olisi tänään pikkujoulut ja mies lähtee reisuun. Tekisi mieli jättää pikkujoulut väliin, mutta tuli jo luvattua, että menen. Ainahan sitä pääsee livahtamaan kotiin, jos ei jaksa olla. Toisaalta... miksi önöttää yksin kotona, kun mieskään ei ole siellä. No iltaan on vielä aikaa.

Onkos kukaan muu kokeillut greippimehua? Aloitin itse tällä kierrolla, mut nyt tuli stoppi. Kävin 3 kaupassa ja jokaisesta oli greippimehut lopussa :P Taitaa olla olla nyt niin trendi juomaa. No kun sitä taas tulee, niin pitää hamstrata sitä litroittain kotiin :)

No mutta nyt täytyy lähteä jatkamaan töitä

-väsähtänyt yökkö-

Vierailija
2/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö greippimehussa ole pakjon foolihappoa joka auttaa raskaaksi tulemisessa,minä ostin apteekista t´´foolitabuja lisäksi jos ei vaikka ole greippimehua.Pitää varmaan rueta mittaamaa lämpöjä,mutta millonhan nyt kierto päivä 2/28,30...rueta sekstaamaan joka toinen päivä koko kuukauden,siinä sitä on miehelle töitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta greippimehusta,et koitas anzq79 ostaa semmottista,kun Marlin monivitamiinijuoma,siis eri hedelmistä tehtyä. Siinä ainakin on monipuolisesti eri vitamiineja,myös tuota foolihappoa,sitä mää täällä kittaan ;)

Viikonloppuna on tiedossa ensin huomenna meillä kotona kaveriperheiden kesken pikkujoulut ja sitten sunnuntaina tenavilla päiväkerholaisten joulujuhla,että menoa ja meininkiä riittää.Niinpä toivotankin hyvät viikonloput kaikille keijuille jo nyt,kun en varmaan koneelle huomenna ehdi...

Vierailija
4/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihana sää, täytynee tehdä pikainen visiitti ulkona tytön kanssa. Pikkunen on pikkuhiljaa paranemaan päin, nuha vaivaa vielä. En ole vielä uskaltautunut puistoilemaan jälkitauteja peläten.. rattaiden kyydissä istuminen saa riittää.

Greippimehua en ole kokeillut. Yritän vaan syödä monipuolisemmin ja terveellisemmin nyt kun raskaus olisi haaveissa =)

Huomen olis pikkujoulut. Ison kaveriporukan kanssa ollaan vuokrattu mökki ja tarkoitus olisi pitää hauskaa =) En ole likan syntymän jälkeen (1v 2kk) ollut ku 2kertaa " bilettämässä" , eli tullut siis jo klo 23 aikaan kotiin ;) Ei vaan nappaa baarielämä sitten pätkääkään. Mökille kyllä mielellään lähden ja eri kiva nähdä kamuja pitkästä aikaa! Meidän isi on koko vkonlopun töissä, joten hänestä ei seuraa mökille saa. Olisi kyllä ollut kiva mennä yhdessä =/

Tuntuu et meillä ei o seksiä nykyään ku korkeintaa kerta viikkoon, usein jopa vaan 2vkon välein =( Mies haluaa kyllä pikkukakkosta, mutta tuntuu et hänelle tulee jonkin sortin suorituspaineita " yrityksestä." Olen yrittänyt toitottaa, etten painosta häntä pupuilemaan joka toinen päivä tms..mutta kun edes kerran viikossa kiitos. Ei ne lapset kuitenkaan itsestään synny =( Ja vauvakuume on kova. Parisuhde on muuten ihan kunnossa, mutta oikeastaan esikon syntymän jälkeen seksielämä on vähentynyt aiempaan verrattuna huomattavasti. Onko kellään vastaavaa, vai oletteko kaikki ahkeraan petihommissa oviksen aikaan? JOtenkin olen kade niille, joilta onnistuu hommat joka toinen päivä... Olenkohan vähän outo? Tulipa kerrottua henk koht juttuja, mut on hyvä kun saa jonnekin purkaa, kun tuo ukko ei oikeen ole innokas keskustelemaan näistä asioista. Iso kiitos siitä, että olette olemassa!

Iloisempaa päivän jatkoa teille, toivottaa frodo kp 9/30-32.

Vierailija
5/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

frodo: meillä kyllä on nyt yritetty olla oviksen aikaan hommissa...tosin mies ei tiedä millon se on. Itselläni olisi nyt kohta alkamassa ovulaatio, mutta mies lähti reissuun, joten täytyy vaan toivoa, että tärppäis vähän harvemmalla. Sitten vielä on itselläni tulehdus päällä, niin taitaa taas toivottu LA siirtyä :(

Nyt alan tekemään lähtöä pikkujouluihin... otin äsken yhden sidukan ja se ei oikein maistunut. Saas nyt nähdä millainen ilta tulee. Voipi olla, että kotona ollaan hyvissä ajoin. No saahan siellä ainakin mahansa täyteen ruokaa :)

heippa o/

Vierailija
6/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzq79: Onneks nuo siittiöt elävät tuolla sisuksissa jonnin aikaa, joten toivo elää, vaikka vähän harvemminkin puuhatessa. Itse asiassa esikon kohdalla kävi juuri niin, että seksiä oli ollut vähemmän plussakierrossa, enkä olisi ikinä uskonut plussaavani.. toivo elää!

Sisko tuli iltasella miehineen käymään, joten se siitä tytön nukkumaan laittamisesta. Nukahti vasta 22.30, kun normisti käy jo 20aikaan sänkyyn.. no josko nukkuisi sitten vähän pidempään aamusella.

Hiljaista meidän pinossa tuntuu olevan, tosin itsekin usein olen taustailijana.

Öitä ja plussaonnea!!

Vierailija
7/7 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin menee sekasin!! Piti oikein tarkistaa, mille listalle olin itse ilmottautunut.

Kun kuumeilin esikoista, joskus jopa koittelin greippimehua, jalkojen ylhäällä pitämistä (siis hommailun jälkeen:) ja ties mitä poppakonsteja, mitkä sillon olivat in. Nyt olen ottanut vähän rauhallisemmin.. ei ole niin kovaa painetta tärpin/plussan suhteen, alussa ajattelin että tulkoon sitten kun on tullakseen, nyt olen alkanut jo vähän kattelee kalenteria ja laskeskelee ovista jne.

Olen kohta lähössä mummolaan, mies ja poika menivät eilen edeltä. Hyvää viikonloppua kaikki syyskeijut ja säteet ja kaikki muutkin syysmönkijäiset..!! Tärppionnea :)