Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos teille jotka

Vierailija
08.12.2005 |

annoitte vinkkiä jossain keskustelussa tuota delfiinistä! Yksin kotona ja äsken kokeilin... Sain elämäni ensimmäisen orgasmin ja voitte vaan kuvitella mikä fiilis on nyt!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole havainnut tälläisiä oireita ollenkaan. En ihan joka päivä kyllä kyseistä vekotinta jaksa käyttääkään.

Vierailija
22/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sopivaa ostaa joululahjaksi tuollainen delfiini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ns. vapautunut ja muutenkin kokeilunhaluinen ihminen niin anna palaa! Eiköhän nainen innostu intiimistäkin lahjasta, varsinkin jos pääsee vielä testaamaan sitä päälle ;)

Vierailija
24/30 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ns. vapautunut ja muutenkin kokeilunhaluinen ihminen niin anna palaa! Eiköhän nainen innostu intiimistäkin lahjasta, varsinkin jos pääsee vielä testaamaan sitä päälle ;)

Vierailija
25/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko joululahjaksi? Ostiko joku, miten reagoi?!

Vierailija
26/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkun johdosta!Taidampa tilata myös...Vitsi mikä kultakaivos nää keskustelupalstat on esim. Toy heavenille! :D

Vierailija
27/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ja olen tyytyväinen. Ja onhan niitä vastaavia sit saanut sen jälkeenkin. Minulle ainkin sellainen lahja on tervetullut ja otan riemulla vastaan. Ja toisinkin päin. Ostin itselleni pienen hieromasauvan muiden isompien rinnelle ja niinhän siinä kävi, että kun uskaltauduin kokeilemaan varovaisen kyselyn jälkeen sitä mieheni anaaliin, niin sille tielleen taisi se sauva jäädä. Eli omistan sen miehelleni ja toivon saavani itse vastaavan...

Koskaan ennen en edes kuvitellut kokeilevani mieheeni moista juttua vaikka itse pidänkin peppupanosta. Ja oli kyllä kokeilemisen arvoista... Eikä taatusti jää viimeiseksi kerraksi. Oli sen verran hurmoksessa tuo ukkokulta.

Eli sauvoja voi käyttää yhdessä ja erikseen. Kun vain rohkeutta on, niin sitä voi yllättyä omasta ja puolisonsa puolesta.

Vierailija
28/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle pari vuotta sitten sellaisen pinkin sauvan, jossa on erillinen klittakiihotin. Tykkäsi kovin ja käyttää yhä. Takuuvarma tyydyttäjä siis. Myöhemmin hankin muutaman muunkin, muunmuassa anussauvan, mutta pinkki ' pupu' tuntuisi olevan ykkönen. Delfiiniä on kehuttu kovin, pitänee yllättää. Itse olen kokeillut erilaisia penisrenkaita, mitkä lisäävät erektion tehoa ja sitä anussauvaa, mutta on kovin kova eikä siinä ole värinää. Jelly plugi minkä ostin viimeksi on tosi pehmeä ja miellyttävä käyttää, paksuhko tosin eikä siinäkään täryä, mitä kaipaan.

Kivat lelut piristävät ja niitä on hauska käyttää kun kumpikin luottaa toiseen ja haluaa tuottaa nautintoa sekä nauttia itse.

t. Onnellinen

Vierailija
29/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delfiinin saa muuten halvemmalla netanttila.fi sivuilta. Tilasin viime viikolla sellaisen ja on todella hyvä minulle.

Vierailija
30/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei ollut sivuillakaan. Noh, delfiini on nyt tuolla toyheavenissa puoleen hintaan joten varmaan kannattaa tilata jokatapauksessa sieltä.. eikä siellä tartte tilata 25 Ekella. Hoi muut sieltä tilanneet, kuinka pian voin odottaa pakettia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän