miksi mua ällöttää peppu/suuseksi?
olenko ihan outo, kun en voi kuvitellakaan ottavani suihin omalta mieheltäni, enkä myöskään lämpene peppuseksille? siis ollaan oltu yhdessä jo kymmenen vuotta ja meillä on tasapainoinen ja avoin parisuhde. lapsia on neljä ja siitäkin huolimatta seksi ihan hyvää. eli harrastetaan kyllä ihan usein (2-3krt vko), paikat vaihtuu ja tykkään kyllä eri asennoista jne. mutta suuseksi/peppuseksi ei vain jostain syystä nappaa minua. mies kyllä haluaisi, muttei valita, kun kuitenkin muuten asiat hyvällä mallilla seksin suhteen...
Kommentit (3)
aluksi otin suihin kortsun kera, sitten ilman ja lopuksi sai lauetakin suuhun. niele en kyllä vieläkään (10v yhes oltu) ja on vaikea ajatella että siihen ikinä pystyisin. kaikenkaikkiaan tohon meni aikaa n.6 vuotta....eli peesaan edellistä, "hiljaa hyvää tulee"!
ois kyllä mahtavaa saada joku nainen tänne ottamaan suihin mieheltä ja niin että oikein lipoo spermaa sen kullista ja nauttii siitä. minä tietenkin saisin olla mukana.
peppuilu oli opiskelun paikka myös.
koitettiin joskus aika alkuaikoina kerran, mutta ei onnistunut (jännitin liikaa) ja sattuikin ja oli vähän nolo olokin.
asia jäi pitkäksi aikaa, kunnes sitten jostain syystä mies rupesi hiplaamaan peräpäätä seksin aikana ja sitten rupesi ajanmyötä mua kiinnostamaan peppuseksikin.
koitettiin asiaa uudestaan vähän paremmalla menestyksellä (rutosti liukkaria ja rento meininki, ehkä ryyppy tai pari ois rentouttanu paremmin) ei edelleenkään ollut mikään maata kaatava kokemus mutta kiinnostus heräsi ja koko ajan on kehitytty hommassa.
nyt oikein harmittaa kun ei voida peppuilua harrastaa kun olen raskaana. (tulee aina kamala olo sit jälkeenpäin jos peppuillaan raskausaikana)
ei silti kauheen usein peppuilla kun pelottaa vähän että kuinka ulosteenpidätyskyky, kärsiikö se kyseisestä hommasta? mutta silloin tällöin vaihteluksi.
tästäkin on kehittynyt fantasia: kaksi miestä yhtä aikaa, toinen pillus toinen pepus! aaaah!
toistaiseksi saa dildo toimittaa toisen miehen virkaa...=/
mut todellisuudessa ku on pari kertaa naitu niin siit on oma kiihottuneisuus kaukana.Sitä vaan makaa ja oottaa et ukko laukee ja iteltä loppuis kipu.
'
Mut suuseksi onki sit iha eri asia...
ma RAKASTAN ottaa suihin mieheltä,mä saan siitä iha sairaammoiset kiksit ja oon ite sit niin kiihottunu suuseksin jälkeen et ku rupeen ratsastaan tai mies takaapäin nai,niin ei tartte ku pati työtntöä niin mä laukeen.
Se on vaan jotenki älyttömän kiihottavaa ku mä otan suihin ja mies sit kädellä painaa päätä oikeen nopeesti munan vartta pitkin,ja se kiihottaa ku siin pystyy "määräämään"miehen nautintoa aika hyvin.
Tykkään myös että mies laukeaa mun suuhun.
Peppuseksi ällöttää mua vieläkin, mutta suuseksin "opettelin"
Teininä yksi kundi pani mua suuhun ja sen jälkeen jäi inho ko. hommaa kohtaan. Mieheni tiesi tämän ja hyväksyi asian. Huomasin kyllä, että hän sitä haluaisi.
Reilut 13 vuotta siihen meni että uskalsin edes aloittaa. Aloin aluksi ihan pienillä lipaisuilla ja ns tutustumisella. Kerta toisensä jälkeen vähän enenmmän.
Nyt jo pidän siitä itsekin ja jopa otan lastin suuhun ja nielen.
Hitaasti hyvä tulee.
Peppuhommista ollaan miehen kanssa yhtä mieltä, että emme koe menettävämme mitään vaikkei sitä harrasteta.