Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä ei kyllä kukaan usko,

Vierailija
08.12.2005 |

että olen ollut tosi naiivi ja luottavainen. Sinisilmäinen ja sokeasti rakastunut siihen paskaan, joka pitikin mua pilkkanaan.

Oon keväästä asti tapaillu yhtä miestä, joka " teki yö duunia" ja siksi tapailtiin vain satunnaisesti ja hätäisesti. Mutta tapaamiset olivat kyllä sitten sitäkin kiihkeämpiä ja täynnä seksiä. Mies vakuutteli miten sekaisin onnesta hän on ollut minut tavattuaan. Kukaan toine kun ei tähän mennessä ole pystynyt ymmärtämään hänen jatkuvaa ja epämääräistä työelämäänsä. Sitä, ettei pysty viettämään öitä yhdessä, vaan on hyvin sidottu työhönsä. Sanoi olevansa erään valvontaliikkeen palveluksessa.valvovansa työssä yöt ja nukkui suurimman osan päivästä. Lupaili minulle ensi kesään mennessä etsiä uutta työtä, kun nyt vihdoin oli löytänyt minunlaiseni naisen. Naisen jonka kanssa uskalsi suunnitella kenties tulevaisuuttakin. minä tyhmä typerys, miten sokea olin. Ei kehenkään muuhun järkevään ihmiseen varmasti olisi mennyt täydestä tuollainen . nyt se sitten selvisi. pilkkanaan paska minua piti. selvisi että silä onkin jo valmis perhe olemassa lapset ja kaikki. Kävi vaan pikaisesti luonani eilen ja ilmoitti, että " sorry vaan, mutta meidät vihittiin lauantaina. Tämä oli hyvää niin kauan kuin kesti. mutta loppujen lopuksi tämähän oli vain seksiä ja perustui sille. Vai voiko väittää, ettet itse nauttinut?"

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsit tässä vaiheessa siitä eroon! ja saithan sinä hyvää seksiäkin... pelkkää plussaa siis sun kannalta...

Ja mitäpä sitä tuoreen aviovaimon mieltä pahoittamaan.... nauttikoot nyt molemmat onnesta... :-)

Vierailija
22/28 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi hänenkin saada tietää mahdolisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietitään asiaa toisin päin, jos vaimo saakin tietää vasta 5-10 vuoden päästä, että häntä on koko tämä aika petetty (ap, et varmasti ole ensimmäinen etkä viimeinen!) niin kyllä tahtoisin siinä vaiheessa, että joku olisi kertonut minulle jo sillon kun menimme naimisiin...

Eli tahtoisin tietää kyllä itsekin.

Ja tahdoin......

nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä

Vierailija
24/28 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä vaimolla ole oikeus ITSE päättää että mitä jatkossa haluaa tehdä?! Jossain vaiheessa mies jää kuitenkin kiinni. Eikö olisi parempi että nainen ei joudu vuosia olemaan suhteessa petolliseen mieheen? Pahimmassa tapauksessa saa vielä taudin tältä mieheltä, miettikääs sitä arvon naiset... :(

Vierailija
25/28 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ap:lle, mutta samalla onnittelut eipä tullu ukosta sun miestä! Mieti mikä onni!

Vierailija
26/28 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia vielä nykymaailmasa olemassa?

Vierailija
27/28 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin ehti seurustella miehen kanssa melkein vuoden ,ennen kuin miehelle käry kävi. Selvisi, että tällä olikin ja vielä ihan lähi kaupungissa jo olemassa oleva avovaimo ja lapsi ja toinen tulossa. Selitti aina sitä, miksi ei voinut viedä kaveria kotiinsa sillä, että asuu psyykkisesti sairaan äitinsä kanssa. Käry oli kuitenkin käynyt tällekin miehelle ja avovaimo käräytti hänet ja kaverini ns. " rysän päältä" . Se olikin kova paikka kaikille. Mies sai ansionsa mukaan, mutta kaveriani ja tätä petettyä avovaimoa kyllä tuli sääli.

Vierailija
28/28 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia, mutta silti ihan sika koko äijä. Onneksi tästä on jo monen monta vuotta aikaa..