Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pankki vaikuttaa asuntoon

Vierailija
10.02.2013 |

Siis jos löytyis hyvä asunto, sanotaanko vaikka alle 10 vuotta vanha, tehtäis tarjous siitä, rahoitusehdolla, ja jos myyjä sitten sen hyväksyy, niin soitetaan pankkiin tästä,

niin voiko pankki sanoa että ei annakaan lainaa tähän asuntoon, kun se on liian huono\ruma\vanha tai jotain.. Laina on meille kyllä luvattu jo oikeestaan..

Vai kiinnostaako niitä pankkeja että minkä asunnon sitä ostaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa asuntoon. Esim. jos on vielä yhtiölainaa asunnosta. Lisäksi meillä tais olla kielto jostain entre- yms. tyyppisistä asunnoista.

Periaatteessa pankki haluaa myös varmasti katsoa, että onko se asunto sen vakuuden arvoinen.

Vierailija
2/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvässä kunnossa yleisesti ottaen, 2006 vupnna rakennettu, eikä ole mitään remontteja tiedossa.. No höh, kiva sit jos se ei antais tuohon asuntoon.. :s mutta toisaalta taas tuntuu että no miksi ei antais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku erityiskohde? Onko asunnossa vielä yhtiölainaa jäljellä?

Pankkihan katsoo vaan vakuusarvoja. Tuskin niitä kiinnostaa sijoituskohde juurikaan, jos teillä on vaan riittävästi omaa rahoitusta.

Vierailija
4/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole yhtiölainaakaan jäljellä.. Ihan perus hyvä kuntoinem asunto :)

Vierailija
5/5 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista sieltä pankista, lähetät sen kohteen tiedot ja ne kyllä kertoo onko ok. Niin mä itse olen tehnyt kun halusin olla ihan varma että laina järjestyy just haluamaani kohteeseen.