Laihduttajat, miten te kestätte nälkää?
Sitähän on vääjäämättäkin joskus, vaikka kuinka terveellisesti söisi.
Itse käytän kiloklubia, joten tiedän että saan tarpeeksi kuituja, protskuja jne. Kalorivaje on päivässä n. 600.
Onko olemassa jotain ruokaa jossa ei ole juurikaan kaloreita? Itsellä tulee mieleen vesi, cola light, kurkku(siinäkin on jonkin verran...)...mitä muuta?
Kommentit (12)
nälkä pysyy pitkään loitolla. Tää on vanha mallien kikka.
Riisikakut.
Minä oikeastaan aloin laihduttaessa jopa jollain tapaa tykätä nälästä. Tuli kevyt olo.
mihin en voisi syödä. Ennen lounasta maha kurnii usein mutta sitten syön lounaan, samoin ennen päivällistä. Syö paljon kasviksia,niissä on niin vähän kaloreita että saa syödä tosi paljon aterian yhetydessä,ei varmaan tuu nälkä :) -5kg
mutta ei mulla kiloklubin vajeilla ole nälkä olluy ongelma vaan se naposteluhimo...
Mä paistan usein kesäkurpitsaa, herkkusieniä ja sipulia (kaikki siis pilkottuna). Eipä ole paljoa kaloreita. Hapankaali on myös lemppareitani, sekä paistettuna että sinällään. Käytän sitä myös esim. kanan lisukkeena.
Itse olen syönyt tänään:
aamulla
neljän viljan puuroa iso lautasellinen ja marjoja
lounaalla
- uunissa paahdettua broileria, porkkanaa ja perunaa
- kurkku, salaatti, tomaatti sekoitusta, jossa oliiviöljypohjainen kastike
välipalana
Lidlin 4,4% rahkaa ja ananasta (purkillinen kumpaakin)
päivällisenä
-Itsetehty hampurilainen (7% jauhelihasta pihvi, juustoviipale päällä sulatettuna, jalapeno/sipulihakkelusta täysjyväpaahtarin päällä)
- lisäksi iso lautasellinen salaattia
Kaloreita tulee päivän ruokailusta vain 1250 (ja kiloklubissa kaikki vihreällä) ja kalorivaje siinä 550-600. Enkä todellakaan jaksaisi enempää syödä.
Söin 1600 kcal päivässä ja ei kyllä ollut mikään vaikeasti kestettävä nälkä missään vaiheessa. Söin aina kun oli nälkä. Kasviksia paljon koska niissä ei ol epaljon kaloreita ja ne täyttää vatsaa.
sitä pitää heti huomenna paistaa, olen unohtanut sen kokonaan. paljonkonhan siinä on kaloreita?
ap
no mitähän tässä mun menussa vois muuttaa? tälläistä söin tänään:
aamupala
ruispala, kinkkuviipale, kurkkua, tl oivariini
muna
kahvi
appelsiini
lounas
sosekeitto
raejuusto
leipäviipale
välipala
porkkana
maitoa
päiväälinen
munakas (3munaa, paprikaa, kinkkua ja oliiviöljyä rkl)
iltapala
kaurapuuro
mehukeitto
ruispala kinkulla, kurkulla ja oviariinilla
ap
Ja voin sanoa, että ei ole ollut nälkä aterioiden välillä.
kasilta:
kaksi mukia kahvia kookosöljyllä ja kahvikermalla. Purkillinen rahkaa, pari lusikallista sokeroimatonta kermavaahtoa (maustettu vaniljalla), mustikoita.
kolmelta:
Uunilihaa ja sen rasvaliemessä haudutettuja lanttukuutioita ja porkkanaviipaleita. Puolet lautasesta salaattia, kirsikkatomaattia ja kurkkua, loraus oliiviöljyä.
kuudelta:
tuli vieraita, joten keitin kahvit. Vieraat toivat mukanaan laskiaispullia, yhden söin kahvin kanssa. Kahvissa minulla oli kookosöljyä ja kermavaahtonokare.
nyt tässä kirjoittaessani samalla syön munavoita siemenleiväkkeen päällä.
Uunilihan jämät, luut, rasvaliemen ja loput juurekset keräsin jääkaappiin. Niistä tulee tiistaina maailman herkullisin hernekeitto.
Pidin huolen, että söin 3 kunnon ateriaa eikä mitään muuta sitten. Rasvaa pitää syödä kunnolla ja paljon kasviksia, riittävästi proteiinia.
Rasvainen rahka terästettynä kermalla + marjoja on aika hyvä. Samoin viili, turkkilainen ja leipäjuusto. Pähkinät ja avokado myös.
Eli olen pitänyt vajeen 250-300 kcal:ssa päivässä ja tehnyt vajeen suurimmaksi osaksi liikunnalla. Näin ei ole tarvinnut kärsiä nälkää lainkaan, kunhan on vain suunnitellut syömiset hyvin.
Esim. porkkanassa on niin vähän kaloreita, että käytännössä niitä ei tarvitse laskea. Jos teet siitä sosekeiton, antaa se todennäköisesti täydemmän olon kuin raa'an porkkanan syöminen.