Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos jännitätte lantionpohjanlihakset täysillä, jännittyykö teillä alavatsa?

Vierailija
10.02.2013 |

Kyseleepi Miina.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niitä tarkoitus tietoisesti puristaa/pitää ylhäällä koko sen harjoituksen ajan,vai kuuluuko lantionpohjan itsekseen automaatilla pidätellä niitä?

Tästä minulla kahdenlaista informaatiota. Jossain sanottiin että ne lihakset toimii automaatilla ja jossain on sanottu että pitää puristaa/puristella lihaksia jotta ne pysyisivät.

Mulla on ollut kolmenlaiset kuulat,smartballsit,luna-kuulat ja aquaflexit, mistään en ole kokenut saavani apua. Smartballsit ovat niin isot etteivät valuisi pois vaikka hyppisin, ja aquaflexejä en osaa käyttää.

olen vain tyytynyt puristelemaan ja nostelemaan tuon corewellnes jumppavideon ohjeiden mukaan ja ovat kyllä lihakset kiristyneet silläkin.

ja ne on niin isot, etta sattuu kun ne laittaa ja ottaa pois.

Miten usein niita pitaisi kayttaa? Onko jarkea kayttaa ylipaansa kun ovat niin isot?

Vierailija
22/23 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä jännity.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niitä tarkoitus tietoisesti puristaa/pitää ylhäällä koko sen harjoituksen ajan,vai kuuluuko lantionpohjan itsekseen automaatilla pidätellä niitä? Tästä minulla kahdenlaista informaatiota. Jossain sanottiin että ne lihakset toimii automaatilla ja jossain on sanottu että pitää puristaa/puristella lihaksia jotta ne pysyisivät. Mulla on ollut kolmenlaiset kuulat,smartballsit,luna-kuulat ja aquaflexit, mistään en ole kokenut saavani apua. Smartballsit ovat niin isot etteivät valuisi pois vaikka hyppisin, ja aquaflexejä en osaa käyttää. olen vain tyytynyt puristelemaan ja nostelemaan tuon corewellnes jumppavideon ohjeiden mukaan ja ovat kyllä lihakset kiristyneet silläkin.

Alussa ja ihmettelin Smartballsien suurta kokoa mutta pian niihin tottui ja ovat olleet eniten käytetty kuula valikoimastani. Ymmärtäisin että ne lihakset estävät kuulia valumasta pois joten se jo antaa voimistelua emätinlihaksille.

Kuitenkin liikuttelen päivän aikana kuulia tietoiseti eri kohtiin emättimessä jolloin se treenaus tehostuu. Myös reipas liikkuminen antaa lisäpotkua treenaukseen samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä