Marrasten torstai!
Eipä meitä juu montaa ole ja teillä Peppi35 ja Päivänsäde75 sentään tuntuu kunnon supparit!
Kiitokset Tsemppaajille! Jollain kumman ilmeellä sitä syntyvää ihmettä jaksaa odotella vaikka ketuttaakin sairaasti ;)
Taitaa tämänkin kanssa tulla suht äkkilähtö niinkuin esikon kanssa parisen vuotta sitten tai sitten tosiaan joudutaan tuohon käynnistykseen. Huomenna yritän olla kontrollissa vieläkin surkeempi kuin eilen, jotta maanantaina viimeistään saataisiin hidas hämäläinen maailmaan :/
Mutta nyt päiviteltäväksi perhekerhoon ;) Yritän jaksella.....
Vieteri 41+4
Kommentit (3)
Eli on taalla viela meita. Ma olen kanssa jo luopunut toivosta...mulla ei ole mitaan " oireita" , ei ole supistanut kertaakaan. Tanaan taas sairaalaan tarkastukseen. Me asutaan Lontoossa, ja mun synnari on onneksi luvannut kaynnistysta kun on 10 paivaa yli, mika olis lauantaina. Tosin ma en usko enaa mihinkaan, niin epatodelliseksi tama vauvan saanti on muuttunut...
Toss rv 41+1
Terveisiä äitiyspolilta. Vauva voi edelleen hyvin eikä omassa olossanikaan ole oikeasti mitään valittamista (tätä totaalista kyllästymistä ja ketutusta tuskin lasketaan mukaan) - siitä huolimatta käynnistystä yritin varovasti ruinata, mutta siihen ei ole kuulema vielä mitään syytä, vaan odotellaan spontaania käynnistymistä. Babyn painoarvioksi annettiin tällä kertaa 4,3-4,5 kg ja sehän voi heittää sen maagisen 10-15 %. Seuraava vierailu ma 12.12. eli silloin on viikot tasan 42, ja jos on paikat tarpeeksi auki, jään synnärille saman tien ja homma käynnistetään. Muussa tapauksessa katotaan ensi viikolle käynnistyspäivä. Eli nyt lenkille joka päivä jotta paikat aukeis ja ikkunat, varokaa, täältä tullaan! Pesuaineet on jo valmiiksi katsottu. Kylppäri on jo pesty...
Tsemmmpppiä kaikille - joskos viikon päästä meillä kaikilla olisi nyytit kainaloissa!!!
Pitkästyneenä odottamiseen
Peppi
On täällä vielä muitakin odottelijoita, joilla vauva ei vain tunnu syntyvän! Kaikista kovista supisteluista, vuodoista ja kivuista huolimatta vauva on ja pysyy ties kuinka kauan vielä kohdun lämmössä. Ei auta kuin odottaa, vaikka välillä on hermot olleet kovalla koetuksella. Nyt oon luovuttanu, enkä jaksa enää oikein odottaakaan. Ei se synny kuitenkaan...
rv 41+4