Olen käynyt tällä viikolla ulkona syömässä kaksi kertaa, monta kertaa sinä?
Ja kuinka usein käyt esim. kuussa?
Niin ja perjantaina tilattiin kiinalaista kotii , eli periaatteessa kolme kertaa tällä viikolla.
Kommentit (19)
Siitä on varmaan useampi vuosi. Ai eiku, hainhan mä viime kesänä kerran porilaiset.
eli 5 kertaa/viikkoa, n. 22 kertaa /kk
Me käydään ulkona syömässä kerran viikossa yleensä. Lauantaisin ja vuoroviikkoina paikan päättävät lapset ja aikuiset. Nyt oli lapsilla valta ja käytiinkin hampurilaispaikassa joka ei niin ole mun heiniä mutta sai sieltä ihan ok salaatin;)
lauantaisin siis käydään aina ruokakauppa yms. Shoppailureissun yhteydessä jossain.
silloin kun lapsi tulee käymään. muuten aina ulkona, joskus sekä lounaalla että after work
muistaakseni 50€. Siihen viinit ja vedet 30€ joten loppusumma 80€ kahdelta 4 ruokalajia. Silloin on hinta/laatusuhde kohdallaan. Ja hyvää oli vaikka ruokaa olikin liikaa. Flada 13 käytiin.
Syömme Suomessa ulkona vain 2-3x vuodessa juuri noita 2 yhden hinnalla tarjouksia koska täällä hinnat on niin sairaan kalliit.
Lomilla syödään sitten 5 vkoa ravintoloissa:) Onhan se ihan toista jos Michelin suositellun (pian 1. tähti) ravintolassa saa 3 ruokalajin lounaan kolmelle 118€ yhteensä juomineen!!
Ja hyvää oli vaikka ruokaa olikin liikaa. Flada 13 käytiin.
ja kerran lapseni kanssa. Lisäksi yhden kerran kahvilassa lapsen kanssa. Töistä taisin käydä kahtena päivänä ravintolassa lounaalla eli nelisen kertaa tällä viikolla. Tavallinen viikko, töistä käyn usein useamminkin (max 4 krt sillä työpäiviä ei enempää).
yleensä käydään ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa
Käyn ehkä viisi kertaa vuodessa. Tänä vuonna on mennyt niistä jo kaksi, onkohan tässä nyt sitten nouseva trendi?
(Ulkomailla lomailua ei lasketa.)
Tammikuussa söin kerran, joulukuussa pari kertaa.
4 kertaa tällä viikolla. Usein se on just jotain 2-4 kertaa viikossa.
Lounaalla. Ja sitten pe olin kaverin juhlissa ja oltiin illalla ulkona syömässä Helsingin keskustassa.
Mies käy viidesti viikossa ulkona ravintolassa syömässä työlounaan. Ehkä kerran kuussa tilataan jotain kotiin tai haetaan töistä tullessa intialaista pikaruokaa tai vastaavaa.
muuten en kertaakaan.
Todella harvoin tulee perheen kanssa käytyä ulkona syömässä.
viimeks kävin kai joskus viime vuoden loppupuolella..marras-joulukuussa..
viikolla aamupalan, lounaan ja illallisen ulkona, viikonloppuna ei sitten kiinnosta ravintolasapuskat yhtään.
kun kävin ihan ravintelissa syömässä.
Talvella ulkona on niin pirun hankala syödä kun takapuoli jäätyy. kuussa en ole myöskään käynyt koska sitten jenkkien kuulentojen sinne ei ole päässyt., mutta mielelläni kyllä menisin. Mitä ne kiinalaiset teki teillä jotka tilasit sinne??
Luulisi että AV-mammat tilais enemminkin keenereitä.
Itse voisin tilata jonkun thai hierojan käymään. Esim joku 18-19 vuotias teini voisi olla mielenkiintoinen kokemus