G: muistatko minä vuonna hankit ensimmäisen kännykkäsi?
Itsellä Ericsson ja vuosi taisi olla 1997. Muistan vieläkin, millainen jättihalko se oli :)
Kommentit (52)
Maksoi 1900 mk, miehen kanssa puoliksi ostettiin. Radiolinjan liittymä. Äitikin osti itselleen. Lapissa hiihtäessä mukana taskussa ja painoi kuin tiiliskivi!
Tällainen: http://m.gsmarena.com/ericsson_ga_318-99.php
Tuon etupaneelin sai vaihdettua eriväriseksi! Tekstareita pystyi näköjään ottamaan vastaan mutta ei voinut lähettää. Kukapa niitä olis lähettänytkään, harvalla kaverilla oli matkapuhelinta.
Mulla on muuten sama puhelinnumero vieläkin käytössä.
Hinta oli jotain 3500 markkaa.
Se oli Nokian 1610 ja sillä pystyi vastaanottamaan tekstiviestin mutta ei lähettämään sellaista!
eli vuonna 1999-2000 välillä...
sillä piti sitten soittaa aina äidille tai isälle koulun jälkeen kun pääsi.
Nokian, olisko ollut 1610? Se vastaanotti tekstareita, mutta ei pystynyt lähettämään. Maksoi 1990mk.
Nokian 2110i vuonna 1995, kun poikakaveri meni armeijaan oli hommattava kännykät molemmille :)
oli -95. Sellainen järkyttävän kokoinen läppäpuhelin, akun kesto oli puhuttaessa varmaan alle tunti. Toisaalta silloin minuutitaksat olivat niin isot, ettei maratonpuheluita harrastettu muutenkaan... Luuri itse maksoi reilusti enemmän, kun asuntoni kuukausivuokra, joka sekin oli ylii 2000 markkaa...
poimimassa mansikoita. Niillä rahoilla olstin ekan kännykän,Nokian 5110 :)
1996, Nokia 2110. Se on vieläkin olemassa! Toimii jopa, vaikka putosi kerran jokeen.
Silloin hankin ekan oman kännykän. Nokialaisen tietenki silloin. Se kännykkä löytyi juuri hiljattain, kun tein suursiivoa kaappejen uumeniin.
Aikaisemmin oli käytössä joku mieheltä yli jäänyt kappale, joka toimi silloin kun muisti.