G: muistatko minä vuonna hankit ensimmäisen kännykkäsi?
Itsellä Ericsson ja vuosi taisi olla 1997. Muistan vieläkin, millainen jättihalko se oli :)
Kommentit (52)
"Kaikilla muilla" oli jo silloin. ;) Sitä ennen sain välillä lähettää viestejä isän kännykällä, omani oli siihen verrattuna tosi pieni ja moderni.
Nokia 3110. Oli hyvä puhelin! Ensimmäinen "pienempi" nokialainen.
Joku Nokian vanha halkovat oli, silloinkin jo jotain vanhempaa mallia :D
Jouduin antamaan periksi. Siihen asti vannoin, etten ota kännykkää. Sit huomasin, ettei enää ilman pärjää.
Nokialainen. Yo-kirjoitusten jälkeen. Radiolinjan liittymä.
Ericsson, pienempi kuin ne Nokian halot. Tekstiviestien lähettely ei vielä ollut hitti tuolloin. Mutta kai niitä pystyi lähettämään?
Oli NMT-puhelin, kesti puhua vain tosi pienen ajan ennen kuin piti taas ladata akku.
Sellainen järkyttävä halko, jota ei kyllä viitsinyt kuljettaa mukana vaan se oli mulla opiskelijaboksissa ikään kuin lankapuhelimena. Lankapuhelimet maksoi tuohon aikaan enemmän kuin tuollainen raato. 1996 ostin sellaisen pienemmän Nokia 1610. Hieno ja kestävä puhelin oli se.
ensin olin se viimeinen dinosaurus jolla ei sellaista ollut, ja sitten vuodesta 2001 asti työpaikka on hankkinut kännykkäni ilman että olen itse voinut mitenkään vaikuttaa siihen millainen minulla milloinkin on.
Eka oli joku Nokian tylsännäköinen bisnesmalli, en muista minkä niminen se oli mutta muistan että "siviilikännyköissä" oli vetävämmän näköisiä malleja jo silloin.
vanhemmiltani käytettynä ostetun Nokian NMT-puheliminen, jossa oli kivat pinkiksi maalatut kuoret :) Oli todella noloa omistaa kännykkä ja menin aina nurkan taakse puhumaan sillä. Muuten pidin visusti repussa piilossa.
Vuotta myöhemmin sain uuden GSM:n, Nokian 1630.