Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥ pUoLuKaT torstaitohinat ♥♥♥

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink][b]Tervetuloa Puolukoihin Juveliks! Ahkerasti vaan kirjottelemaan, niin tutustutaan :) Puolukoiden esittelypino on myös olemassa, jos sen jaksaa vaan etsiä tuolta jostain. Sinne kirjottelet omat tietosi ja samalla näet meistä muista parit faktat :)[/b]

[b]Kampaamoreissu[/b] tehty. Kiva tukka tuli, olen tyytyväinen. Lyheni jonkin verran, mutta se oli tarkotuskin. Hieman kerrostusta tehtiin. En mitään kamalan monimutkasta halunnu, koska haluan, että hiukset saa kunnolla kiinni. Pidänkin yleensä ponkkaria. Kunhan Tuutti tulee kotiin, niin sitten tuskin muuta kampausta ehtii tekemään, joten hiustyyli pitää olla simppeli. Uuden värin taidan laittaa ens kerralla. [b]Millasia hiuksia/leikkauksia teillä muilla on?[/b]

Levähtäminen on tänään onnistunut eilistä paremmin. Nukkuminen vaan alkaa olla aika hankalaa. Koko ajan painaa... vieläköhän se tästä pahenee? Luultavasti... :/ Mutta kaikki kestetään Tuuttiksen takia :)

Mä muuten luin tuosta synnytysoppaasta, että [b]epiduraali[/b] on tehokkain kivunlievityskeino, mutta myös kaikkein eniten " haitallisin" ja siinä on eniten sivuvaikutuksia. Pisti miettiin, että ehkä haluankin jotain muuta sitten kun sen aika on.

Paljon [b]plussa/tärppisäteitä[/b] kaikille halukkaille! JJ 31+2 + Tuutti[size=5]♥

Vierailija
22/23 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄPÄ VINKKI NIILLE JOILLA OSOTEKIRJA AINA HUKASSA ;) KULTAAKIN KALLIIMPI PALVELU AINAKIN TÄLLASELLE LAHOPÄÄLLE KUIN MINÄ.

ELI TUOSTA LINKISTÄ SAA KAIKKI OSOTTEET, PUHELIN NUMEROT JNE ILMATTEEKSI KUNHAN EKA REKISTERÖITYY. MAKSO VISSIIN 25 SENTTIÄ KOKO HOMMA JA SE ON AINOO MAKSU MIKÄ MENEE, VAIKKA HAKISIT OSOITTEITA JOKA PÄIVÄ.

www.eniro.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ihan lahopäisenä viimoista yötä valvomassa: jotenkin ihan karsee olo...

JJ: Olehan ihan hyvin mielin saikulla, tosissaan korvaamaton oot Tuutille ja se tarttee viel useemman viikon sun masua turvakseen!! Töissä pärjävät ihan varmasti ilman sua!!! ´Kivalle kuulosti sun uus kampaus.. Mulla on pollatukka ja uht uutena juttuna otsis.. joskus kun saisin kuvaa tästä voisin laittaa tuonne postiin... (ja vinkkinä siellähän niitä hiustyylejä ois kun kuvan saat sinne (: )

GaltsU: sulla tosissaan kiperät paikat siellä.. Niin toivoisin et haamut vaihtuis ihan oikeeksi plussaksi pian!! Tietty jos menee terveyskeskukseen voivat tehdä testin siellä! Peukut on täällä pystyssä teidän puolesta!!

Hannele: Vaikee varmaan tuossa tilanteess olla stressaamatta mutta tsemppiä ja paljon tärppionnea!! Kumma juttu, silloin kun meillä alkoi tuplaus mun suu meni kiinni koko yrityksestä vaikka aiemmin olin aina kaikille voivotellu tilannetta... nyt tekee vielkin mieli pitää tää omana tietona: jotenkin on jännää sanoa kellee mitään: ihan kun vauva katois masusta jonnekin kun kertoo (oonko vähän outo??)

Mä en taas muista mitä muuta piti kellekin kommentoida joten vähän omaa napaa: sain tänään kirjotettua nimen työsopimukseen, vuoden soppari siis taskussa!!! Pomolle en sitten sanonut mitään raskaudesta: aloin aattelee että mitä turhia, eihän sen pitäs muuttaa mitään ja mitäs jos tekis lyhyemmän sopimuksen ja vauva vaikka kuolis... pakkohan mun ois sitten mennä töihin.. no parempi kun ei ajattele mitään. tuo meidän pomo on ollu viime aikoina tosi paska meitä työntekijöitä kohtaan joten saapahan vähän takasinpäin... Ja vasta kk ennen mammalomaa pitää ilmoittaa joten en mitään kriminaalia oo tehny!!!

Raskaudesta ei mitään uutta kerrottavaa... maanantaina on neuvola niin sitten katellaan mitä siellä sanotaan!! Huomenna illalla saan sitten miehen ja koneen kotiin joten jäänen viel hetkeksi pimentoon....

Hyvää viikonloppua siis kaikille ja uusille tervetuloa joukkoon!!!

Niin tosissaan: merineito: milloin se hääpäivä olikaan??