Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet varustautunut siihen että yhteiskunta ajautuu kaaokseen?

Vierailija
10.02.2013 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen säilönyt paristoja, särkylääkkeitä, vitamiineja ja muita eloonjäämisen kannalta tärkeitä juttuja.

Vierailija
2/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omaa metsää, leivinuuni jota käytämme ahkerasti. Olemme kasvattaneet pellossa perunaa ja vihanneksia pienimuotoisesti, mahdollisuus lisätä tätä. Nyt olen leiponut itse ruisleipää, ja teen mahdollisimman paljon itse muutenkin ruokia.

Kriisin yllättäessä täytyisi pystyä selviämään esim. ilman sähköä ja lämmitystä. Toki varmuusvarasto ruoka, lääkkeet löytyy. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtuaalielämän :)

Vierailija
4/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talosta löytyvä ruoka riittäisi viikoksi. Lämmitys onnistuisi leivinuunilla ja pönttöuunilla. Vessan saisi pihan perälle. Pahin ongelma olisi puhdas vesi koska kaivon pumppu toimii sähköllä. Olen ehdottanut miehelle, että tehdään toinen kaivo joka toimisi ilman sähköä.

Vierailija
5/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten luulen ihmisille ehkä avautuvan jotakin siitä, että tilanne voi yllättäen muuttua täysin.

Elän yksinkertaista elämää ja huolehdin siitä, että pärjämmme noin toimeentulotuen suuruisella summalla. Olen lopettanut kaiken ylimääräisen kulutuksen enkä aio palata. En omista mitään ja olen tyytyväinen vuokralla asumiseen.

Huolet ja stressit vähenevät kummasti tämmöisillä pikku muutoksilla.

Vierailija
6/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittää sen sitten vaan juomakelpoiseksi.

Vierailija
7/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittää sen sitten vaan juomakelpoiseksi.

lähimmälle järvelle on matkaa 15km. Miten haet veden jos ei ole autoa ja polttoainetta?

Siksi pitää olla oma toimiva kaivo.

Vierailija
8/8 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnossasi puuhellaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän