Olo on kuin ois kuolemassa - mikä mua vaivaa?
Kertokaa mikä tää nyt on?
- joka paikkaan särkee, varsinkin jalkoja
- iho on kipeä paikoittain
- lämpöä jotain 37,0-37,2
- vatsassa velloo ja ruokahalua ei ole mutta ei okseta eikä ripulia
Eli siis varsinaisesti ei ole mitään flunssan tai vatsataudin oireita mutta olo on kuin ois kuolemassa. Nyt jo kolmas päivä meneillään ja alkaa tympästä tämä kituminen. Onko tää nyt joku vatsatauti tms mikä on vaan keskivertoa lievempi?
Kommentit (7)
joka ei välttämättä nosta kuumetta, on vaan tajuton lihaskipu
Itse olen kerran sairastanut rajun influenssan ja muistan siitä lähinnä sen, että kovan kuumeen lisäksi oli sellainen yleismaailmallinen särky joka paikassa. Ihokin ihan kosketusarka. Kyllä mä sinuna nyt ainakin soittaisin lääkärille ja kysyisin, onko aihetta tulla käymään.
Tai sitten tauti vasta tulossa , flunssa, influenssa tai vatsatauti.
Kertokaa mikä tää nyt on?
- joka paikkaan särkee, varsinkin jalkoja
- iho on kipeä paikoittain
- lämpöä jotain 37,0-37,2
- vatsassa velloo ja ruokahalua ei ole mutta ei okseta eikä ripuliaEli siis varsinaisesti ei ole mitään flunssan tai vatsataudin oireita mutta olo on kuin ois kuolemassa. Nyt jo kolmas päivä meneillään ja alkaa tympästä tämä kituminen. Onko tää nyt joku vatsatauti tms mikä on vaan keskivertoa lievempi?
Mulla on ollut tollasta nyt kolme viikkoa plus välillä ihan jäätäviä kuumeita. Nyt on kuumeet ollut jo viikon verran ohi, mutta tollanen olo jatkuu vaan. On kuulemma normaalia influenssa/vatsatautiaikana.
Varmuuden vuoksi, kai ne voi sielä varmistaa puolin tai toisin.
Mitä muka lääkäri voisi auttaa? Jos kyse on virus niin antibiootit ei auta, yskää eikä nuhaa ole niin ei mitään reseptiä voi kirjoittaa...
Sinänsä ihan hyödyllinen tauti, ruokahalu on täysin 0, tänään on kalorit jäänyt varmaan alle 300:n.
-ap-