Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä liian ahdas esinahka.

Vierailija
10.02.2013 |

Olemme seurustelleet jo jonkin aikaa ja ikää molemmilla 22 v. Oltiin kumpikin neitsyitä kun tavattiin. Olen huomannut että miehen esiahka ei mene taakse. Yhdynnässä en sitten tiedä mutta mitä olen nähnyt siinäkin välisä niin ei mene. Miestä tämä ei tunnu haittaavan enkä tiedä onko niin hölmö ettei edes tajua mitään koko asiasta. En ole sanonut mitään asiasta ettei loukkaannu. Olen käsipelillä tehnyt ja sillon jos vedän liikaa alaspäin niin sanoo että älä tee noin. Ja tulee kyllä helposti joka kerta, siinä ei ome ongelmaa. Mitä tehdä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on nyt niin että tämä on aivan yleinen vaiva, ja monet kärsii tästä, mutta se että vaikka miehesi kävisi leikkauksessa ongelman hoitamassa, niin terskan herkkyys vähenee, ja lopulta hinkkaisit sitä 25 minuuttia etkä sais mitään irti, pääset vähemmällä kun annat asian olla ja pidät terskan herkkänä, sillon saatat selvvitä minuutissa. kondomin käytöstä en sitten tiedä koska se edellyttää esinahan vetämistä taakse ja sehän ei mieheltäsi onnistu.

Vierailija
2/50 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahkaa voi venytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään ympärileikkausta tarvita. Pieni viilto esariin ja viikon pari on tatti kipeä, mutta sen jälkeen ei kireys vaivaa. Tosi yleinen vaiva, minulle tehtiin ko. toimenpide n. 25 ikäisenä, enkä ole katunut sekuntiakaan...

Vierailija
4/50 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, iholla on se mahtava ominaisuus, että se venyy. Yrität nyt saada sen poikaystäväsi uskomaan, että sen esarin kuuluu liikkua kokonaan terskan taakse jo ihan sen sissijuustopatterin takia, joka sinne on kertynyt. Se on hämmästyttävää miten nopeasti esinahka sitten venyykään normaalitoimiseksi, kun sen saa pari ensimmäistä kertaa vedettyä terskan taakse. Kokemusta on ihan konkreettisesti.

M22

Vierailija
5/50 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan ja fernulan ahtaus. Podin vuosia ahdasta esinahkaa joka aiheutti seksin jälkeen esinahan arpeumaa ja nahan vahvenemista joka haittasi entisestään tiukkaa esinahkaa. Esinahan saaminen terskan taakse oli tosi "tiukkaa" ja joskus kipeää. Peniksen paraneminen tapahtuu lepotilassa, jolloin se tapahtuu lepotilan mittoihin. Samaiset ongelmat ilmeni fernulan "terskan alapuolen jänne" kanssa joka oli lyhyt ja aiheutti yhdynnässä terskan päähän mustelmia ja kovaa yhdyntäkipeyttä, etenkin esteettisesti ja terveydellisesti epävarmuutta. Lääkärin kautta kävin fernulan leikkauksessa, jonka piti auttaa, mutta kun leikkaus ja paraneminen tapahtui lepotilassa, tulos oli ns. alimittainen ja ongelma ei poistunut. En tiedä johtuuko tämä yksilöllisestä peniksen lepo / erektio muutoskertoimesta? Olen aina ollut ns. pikkupelinen lepotilassa noin 10 cm mutta erektiossa melkein 19 cm, joka on aina haitannut parantumista. Nyt olen ensimmäistä kertaa löytänyt keinon molempiin ongelmiin, siis miten venyttää kudoksia ja edesauttaa paranemista joka toimii ja riittää erektiossa. Ratkaisu oli aktiivisen etsimisen ja kokeilun tulosta ja yllättävän hyvän tuloksen antaneen laitteen, PENISPUMPPU. Olen nyt käyttänyt pumppua puoli vuotta ja arpikudokset sekä mustelmat ovat kohta mennyttä aikaa, ja esinahka on venynyt niin että se ei enää ole tiukka vaan antaa jo kaipaamaani nautintoa. Penikseni on saavuttanut ensimmäistä kertaa arkailemattomasti sanoen ne toiminnalliset mitat mitä ei koskaan aiemmin ja terska paisuu ilman rajoituksia, niin että esinahkakin liukuu helposti sen yli. Suosittelen kokeilemaan ja aloittamaan varovaisesti, itse koen uuden alun alkaneen 20 vuoden jälkeen, ei kannata hankkia huonoa penispumppua jossa on huonot ohuet tiivisteet. Seksi on parantunut nautinnoksi.

Vierailija
6/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yhdyntää haittaa, niin eihän mies hevin asialle mitään tee. Mutta jos ei saa pestyä kunnolla, niin se kuuluu sullekin, kun se bakteeripesä työntyy sun synnyttimiin ja aiheuttaa tulehduksia siellä.

Suosittelen asiallista keskustelua asiasta.

Ja onhan mahdollista, että riuhdot esinahkaa liikaa, onhan siinä se jänne pitämässä nahkaa toiselta puolelta kiinni.

Vierailija
7/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä todella varovasti ja silti aina sanoo ei. Ja ilmeisesti sattuu. Alussa sain tyydytettyä loppuun asti käsin ja suulla, nykyään sen pitäö aina lopussa auttaa kun ei millään onnistu, vaika tuntuu kuulema tosi hyvältä. Mut mietin vaan jos se kaikki tuntuis paremmalta kun toi asia menis niinkun pitäis. Vaikea toiselle sanoa, se sulkeutuu kuitenkin ja sitten en enää saa varmaan koskea sinbe kun oon sitä "haukkunu"...

Ap

Vierailija
8/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tollasesta pysty puhumaan, niin tuskin suhteella on tulevaisuutta. Nips ja naps nahalle.

Vierailija
9/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta nyt ei oikein tiedä onko se ongelma. Jos mies pystyy normaalisti-hyvin rakastelemaan, niin silloinhan se ei ole suuri ongelma. Toisaalta mies saisi enemmän jos esinahka ei olisi noin tiukka, esin suuseksissä ja naisen käsin hellittelyssä. Suuri toimenpidehän se ei olisi suurentaa hieman esinahkaa, tottunut urologi osaa tehdä pari pientä viiltoa ja homma on selvä ja nautinto vähintäin kaksinkertainen. Minä en kyllä haluaisi olla ns. tuppimulkku paremman näköinenhän kalu on kun sen hoidattaa. Muuten kuten joku edellä sanoi, niin näissä tapauksissa esinahan alta hygienia on erittäin tarpeellinen.

Vierailija
10/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama ongelma, ei ole tehyt asialle mitään. Mulla on mennyt maksu koko seksistä kun pitää koko ajan varoa ettei miehen satu.

Joskus yhdyntäkin on keskeytetty kesken kaiken kun teki miehelle niin kipeää.

Vierailija
11/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt maksu koko seksistä kun pitää koko ajan varoa ettei miehen satu.

Vierailija
12/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan suurempi kun asian hoitaisi. Ei se seksi kuitenkaan mitään kovin ihmeellistä loppupeleissä ole kun alkaa miettimään. Mies tulee kyllä mutta lyhyitä on sessiot ja koko ajan vaihtaa asentoa ja tuntuu ettei mikään meinaa tuntua niin hyvältä kun pitäis..nyt muutamaan kuukauteen ei ole ollut seksiä ollenkaan mut olen kyllä kädellä ja suulla saanut tyydyttää, muuta ei sitten muka jaksa tms.

Ap

Vierailija
13/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun teen käsin niin saan terskaa näkyviin sellasen sentin pari mutta siinä vaiheessa aina sanoo älä. Ja mun mielestä tuntuu että menis kyllä aika helposti enenmmänkin kun vaan tekisin, mut minkäs teet jos toinen ei anna ja jos se sit sattuu.

Ap

Vierailija
14/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua lääkäriin, niin ei kukaan häntä sinne pakottaa voi. Keskustelu on ainoa mitä voit asialle tehdä ja kyllähän yhdyntöjen vähyys selvästi kertoo, että sullakin on ongelma.

Lopulliset vaihtoehdot ovat: mies lääkäriin, sinä tyydyt tilanteeseen tai suhde katkolle.

Vierailija
16/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on akuutti sairaalareissu tiedossa, kun nahka jää puristamaan kivuliaasti terskaa ja voi aiheuttaa jopa kuolion, kun veri ei pääse terskan päähän kunnolla virtaamaan.

Voit kertoa kumppanillesi, että ahtaan esinahan kanssa voi tulla helposti tulehduksellisia ongelmia, jotka vaikuttavat sinuunkin. Kysy onko hän koskaan miettinyt ympärileikkauksen mahdollisuutta. Se on lyhyt ja helppo toimenpide, joka tehdään paikallispuudutuksessa.

Vierailija
17/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun teen käsin niin saan terskaa näkyviin sellasen sentin pari mutta siinä vaiheessa aina sanoo älä. Ja mun mielestä tuntuu että menis kyllä aika helposti enenmmänkin kun vaan tekisin, mut minkäs teet jos toinen ei anna ja jos se sit sattuu.

Ap

Jos esinahka on kireän oloinen, mutta kuitenkin liukuu terskan päälle, niin eiköhän tuon saisi liukumaan siitä yli kokonaankin.

Lämmin vesi puoli seisokissa ja asiaa voisi kokeilla vaikkapa suihkussa.

Minä olen myös mies ja nyt jo itse vaari, mutta tuo esinahan kireys ekoilla kerroilla on tuttu juttu. Muistan vielä hyvin miten joskus armeijan jo käytyäni menetin poikuuteni ja miten inhottavalta otti vetää esinahka ensikerran kokonaan terskan yli. Ei se varsinaisesti kipeää tehnyt, mutta tunne oli ilkeä.

Koskaan aikaisemmin en ollut sitä itse uslkaltanut vetää vaikka puhtaanapito oli todella ollut hankalaa. Jotenkin en vaan ollut uskaltanut kun aina puolivälissä alkoi tuntumaan sille, että nyt voi sattua.

Samaa pelkoa saattaa olla miesystävällisikin, mutta ainakin minulla sen ensimmäisen kerran jälkeen ei ollut enää mitään vaikeuksia.

Vierailija
18/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helppo toimenpide ole kuin osa antaa ymmärtää... toipuminen kestää melko pitkään, vaikka itse toimenpide on nopeahko.

Vierailija
19/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli ekalla poikaystävällänikin. Mutta nautti silti ja ei haitannut touhuissa muuten kun jouduin olemaan tosi varovainen etten satuttanut jos hyväilin käsin. Ja hänellä taisi mennä yli jos oikein varovaisesti venytti.

Miehellänikin on ja alkuun sattui joskus yhdynnässäkin. Siksi käytti mielellään kortsuakin kun silloin ei sattunut. Ajan kanssa olen tottunut asiaan eikä taida enää koskaan sattua edes yhdynnässä vaikka nahka ei menekkään yli. Ja käsin hyväilykin onnisttuu helposti ilman että venytän nahkaa niin että mies joutuisi pelkäämään sattumista. Eli käytännössä ei ole ollut mitään haittaa ja mies osaa kyllä hoitaa hygieniansa eikä kummallaakaan ole ollut koskaan tulehduksia.

Mitäkö tehdä. Mitä jos et kiinnittäisi asiaan huomiota, et venytä niin että joutuu kieltämään jne. Vaan keskittyisit muuten nauttimaan ja hellimään. Ehkä sitten mieskin rentoutuisi ja uskaltautuisi seksiin. Jos asia jatkossakin haittaa niin etsi netistä asiallista tietoa miten vaiva voidaan hoitaa ja näytä se poikakaverillesi rauhallisena hetkenä. Jos hän ei halua sitten tehdä asialle mitään niin joudut harkita onko suhde tuollaisenaan sinulle riittävä ?

Vierailija
20/50 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei minua sinäänsä haittaa mutta pelkään vain että satutan kun teen käsin. Ja myös miehen puolesta voisi olla kivempi jos pystyisi nauttimaan enemmän, varsinkin kun ei nyt maistu hänelle seksi ollenkaan. Miehellä ei ole kyllä hygienian kanssa ollut ongelmia joten kai se asia voi sitten näinkin olla ellei häntä itseään ala joskus vaivaamaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi