Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä liian ahdas esinahka.

Vierailija
10.02.2013 |

Olemme seurustelleet jo jonkin aikaa ja ikää molemmilla 22 v. Oltiin kumpikin neitsyitä kun tavattiin. Olen huomannut että miehen esiahka ei mene taakse. Yhdynnässä en sitten tiedä mutta mitä olen nähnyt siinäkin välisä niin ei mene. Miestä tämä ei tunnu haittaavan enkä tiedä onko niin hölmö ettei edes tajua mitään koko asiasta. En ole sanonut mitään asiasta ettei loukkaannu. Olen käsipelillä tehnyt ja sillon jos vedän liikaa alaspäin niin sanoo että älä tee noin. Ja tulee kyllä helposti joka kerta, siinä ei ome ongelmaa. Mitä tehdä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 32 jatkaa:

Esinahan kireys on usein perinnöllistä. Meillä vanhimmalla pojalla on  myös kireä esinahka, ja hän halusi oma-aloitteisesti 16-vuotiaana, että se leikataan. Leikkaus ei ollut ihan pieni juttu: samana päivänä kyllä kotiutui, mutta esim polkupyörällä ajaminen kouluun ei sujunut moneen viikkoon (kävi kyllä koulua muulla kyydillä parin sairaslomapäivän jälkeen).

Voi kysyä, olisiko meidän vanhempien pitänyt järjestää asia jo joskus 4-vuotiaana, jolloin kireys on todettavissa. En tiedä, mutta nyt ainakin poika sai päättää itse.

Käsitykseni on, että poika on kyllä hyvin tyytyväinen lopputulokseen (vaikka leikkaus melkoinen kokemus olikin).

Tärkeää kuitenkin mielestäni on, että poika itse halusi. (Ei tyttöystävä tai vaimo.)

Alle murrosikäisellä on normaalia, ettei nahka liiku, joten 4-vuotiaalla ei voi todeta tiukka esinahkaa.

Miten se lapsi pesee vehkeensä kunnolla jos ei saa esaria taakse?

Ei sitä tarvitse pestä sieltä alta, koska esinahka ei päästä mitään likaa sinne.

Vierailija
42/50 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä ympärileikkausta uskalleta enää kysyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 32 jatkaa:

Esinahan kireys on usein perinnöllistä. Meillä vanhimmalla pojalla on  myös kireä esinahka, ja hän halusi oma-aloitteisesti 16-vuotiaana, että se leikataan. Leikkaus ei ollut ihan pieni juttu: samana päivänä kyllä kotiutui, mutta esim polkupyörällä ajaminen kouluun ei sujunut moneen viikkoon (kävi kyllä koulua muulla kyydillä parin sairaslomapäivän jälkeen).

Voi kysyä, olisiko meidän vanhempien pitänyt järjestää asia jo joskus 4-vuotiaana, jolloin kireys on todettavissa. En tiedä, mutta nyt ainakin poika sai päättää itse.

Käsitykseni on, että poika on kyllä hyvin tyytyväinen lopputulokseen (vaikka leikkaus melkoinen kokemus olikin).

Tärkeää kuitenkin mielestäni on, että poika itse halusi. (Ei tyttöystävä tai vaimo.)

Alle murrosikäisellä on normaalia, ettei nahka liiku, joten 4-vuotiaalla ei voi todeta tiukka esinahkaa.

Miten se lapsi pesee vehkeensä kunnolla jos ei saa esaria taakse?

Miten peset 4-vuotiaan tytön kohdunkaulan?

Vierailija
44/50 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni fimosiorenkaille, tilaa ebaysta. Sain omani tolla hoidettua, ja ei tarvinnut silpoa penistä.

45/50 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi ahdas esinahka, joka on operoitava! Mahtaa siellä olla melkoinen annos "sissijuustoa", pesemättömän esarin alla.

Olen nähnyt miehiä, jotka ovat naineet ikänsä vehkeellä, jossa terska ei pääse paljaaksi!

Olen nähnyt miehiä, jotka katuvat, etteivät aikoinaan lähteneet lääkäriin, siihen saattaa kehittyä kunnos tulehdus. Tai sitten staassi, kun esari jumittuu terskan taakse.

Tyhmyyttä mieheltä, ellei hoidata aivan pikkujuttua!! Kyllä seksistä tulisi ihan toisen tasoista, antoisaa ja kireydestä vapaata.

Tklääkäriin tai työterveyteen, sieltä lähete kir pkl:lle tai uroligin yks vastaanoton kautta toimenpiteeseen!!

46/50 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sissijuuston pois pesee, jos esari ei mee taakse??

Vierailija
47/50 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puperteetti iässä muistan miten esinahka ei ollut avautunut kuin vähän terska oli näkyvissä hieman, kun sitä yritti vetää auki tuntui miten se oli tiukka ja ahdas eikä mennyt terskan yli, aikaa myöten kuitenkin avautui, siinä iässä en ollut harrastanut seksiä enkä tiedä miltä se olisi tuntunut jos terska olisi esinahan alla, sen muistan oli kuin lotto voitto, ku esinahka meni reilusti terskan yli pitkälle terskan vallin taakse, ajattelen miten kosketus herkkä terska on kun työntää peniksen pimppiin.

Vierailija
48/50 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on akuutti sairaalareissu tiedossa, kun nahka jää puristamaan kivuliaasti terskaa ja voi aiheuttaa jopa kuolion, kun veri ei pääse terskan päähän kunnolla virtaamaan.

Voit kertoa kumppanillesi, että ahtaan esinahan kanssa voi tulla helposti tulehduksellisia ongelmia, jotka vaikuttavat sinuunkin. Kysy onko hän koskaan miettinyt ympärileikkauksen mahdollisuutta. Se on lyhyt ja helppo toimenpide, joka tehdään paikallispuudutuksessa.

Nyt kuulostaa valelääkärin puheilta. Kireä esinahka ei ole vaarallinen, jos se ei häiritse itseä. Tuo kuvailemasi kuolion tapainen tila on riskinä teoriassa silloin, kun esinahka jää terskan taakse ja tämähän ei tiukalla esinahalla tahdo onnistua. Kireä esinahka ei itsessään purista yhtään mitään sen enempää kuin kynnet sormissa; se ei vain mene taakse.

Vierailija
49/50 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että esinahka ja insinöörit taka-alalle, kun hommiin ryhdytään.

Vierailija
50/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytelkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän