Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä liian ahdas esinahka.

Vierailija
10.02.2013 |

Olemme seurustelleet jo jonkin aikaa ja ikää molemmilla 22 v. Oltiin kumpikin neitsyitä kun tavattiin. Olen huomannut että miehen esiahka ei mene taakse. Yhdynnässä en sitten tiedä mutta mitä olen nähnyt siinäkin välisä niin ei mene. Miestä tämä ei tunnu haittaavan enkä tiedä onko niin hölmö ettei edes tajua mitään koko asiasta. En ole sanonut mitään asiasta ettei loukkaannu. Olen käsipelillä tehnyt ja sillon jos vedän liikaa alaspäin niin sanoo että älä tee noin. Ja tulee kyllä helposti joka kerta, siinä ei ome ongelmaa. Mitä tehdä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana mulla oli sellanen pippeli niinkun muuillakin, että esinahka oli tietenkin terskan päällä ja sentin verran siinä ylikin. Sit teini-iässä muilla kundeilla alkoi terskanpää näkymään sieltä esinahan piilosta ja se näytti miehekkäältä. Mullakin penis kasvoi ihan normimittoihin, mut esinahka jäi peittämään terskan ja lörpötti vähän ylikin.

Sitten aikanaan huomasin et se esinahan lörpöttävä osa ei meekkää terskan taakse kun se oli niin ahdas ja kiree. En saanut terskaa paljaaksi stondiksessa kun pelkäsin et ahdas esari repee. No sit yksissä bileissä yks tyttö pokas mut ja sai ihan sänkyynkin asti. Menetin poikuuteni ja nautintoakin oli, mut kun esinahka väkisin rullautu terskan taakse, niin aika kipeetä teki.

Sit rupesin kuitenkin seukkaamaan tän tytön kanssa ja se sano ihan suoraan ja luonnollisesti, et "mee pippelilääkäriin, jos sua sattuu". No menin ekaks terkkariin ja sitten urologille ja kahden viikon päästä olinkin jo operoitavana. Eli sellanen kevyt ympärileikkaus, pari tikkiä joita ei tarvinnut edes poistaa, "sulivat" itsestään pois. Neljä viikkoa ja mulla oli uusi "Jorma" ja parempi seksielämä.

Näin kannustan muitakin samasta vaivasta kärsiviä.

Vierailija
22/50 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena häiritsevän kireä nahka. Sen sai taakse kun oukein varovasti veti mutta takaisin se ei sitten mennytkään ennen seisomisen loppumista.

Kun nahka ensimmäisen kertan lurpsahti taakse, niin voi että sitä hätää että tähänkö tämä nytten jäi. Eipä ollut nettiä silloin eikä tietoa.

Joskus noin 25v iässä kireä nahka otti niin paljon päähän, että aloin aamusuihkussa aina venyttelemään sitä terskan taakse. Aika hyvin se lutviutui ja nykyään liikkuu kivuttomasti vaikkei ihan itsekseen.

Jos ei ennen seksiä vedä nahkaa taakse, niin kyllä se kuitenkin siinä touhutessa siirtyy.

M, -74

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko homma ja hanki jotain oikeita murheita?

Vierailija
24/50 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteeri pesä ? Luuletko että erektioon asti venyvä nahka ei ole kyllin joustava lepo asennossa liikkumaan ...

Vierailija
25/50 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikkaus voidaan tehdä aikuisellekkin.

26/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin itse tiukasta esinahasta koko nuoruuteni ajan, ja nyt kun ongelma on vihdoin selvitetty, ajattelin tulla näin jälkikäteen spontaanisti jakamaan ratkaisun niin yksinkertaiseen, mutta stressaavaan asiaan.

- Jättäkää esinahka taakse, se venyy luonnostaan muutamien viikkojen kuluessa. Pyrkikää pitämään esinahka mahdollisimman paljon takana pitkin päivää. Ensimmäinen viikko saattaa olla herkkä terskan ihon osalta, sillä se ei ole tottunut hankaukseen, mitä esim. alushousut aiheuttavat, mutta voin vannoa että tiukkuus lähtee ja vielä täysin luonnollisella keinolla. Pitäkää hengittäviä vaatteita, jotta hankaus on vähäisempää ensimmäisinä päivinä. Itselläni oli tiukka esinahka yli 10 vuotta, ja sen päivän jälkeen kun aloin pitämään nahkaa takana, loppuivat haavaumat, pelot valkojäkälästä ja hygieniaongelmista. Ette menetä mitään, jos kokeilette, ilmoittakaa miten meni ensimmäisen kuukauden jälkeen.

Väittelynäkökulmasta voidaan toki jakaa mielipiteitä sen suhteen, miten esinahka tuottaa uutta ihoa terskan pinnalle, ja suojaa näinollen herkkää ihoa, mutta esinahan jättämisestä taakse ei ole mitään haittaa, päinvastoin. Nahka venyy luonnollisesti, jolloin hankaumat, arpeutunut iho sekä jatkuvat haavaumat vihdoin loppuvat. Tämän asian osalta jo oma intuitio voi selkeyttää, kumpi ratkaisu on luonnollisempi ja näin ollen lähempänä ratkaisua.

Vierailija
27/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä sama ongelma, ei ole tehyt asialle mitään. Mulla on mennyt maksu koko seksistä kun pitää koko ajan varoa ettei miehen satu.

Joskus yhdyntäkin on keskeytetty kesken kaiken kun teki miehelle niin kipeää.

Eihän toi arvii kuin kerran kunnolla naintia niin homma korjaantuu.

Ja ette kai nyt kuiviltaan paneskele?

Otappa kerran kunnon ratsastustunti niin saat asian hoidettua, kliimaksissa viimeistän hoituu.

Vierailija
28/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt pitää tehdä kirurginen toimenpide.

Vierailija
29/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tollasesta pysty puhumaan, niin tuskin suhteella on tulevaisuutta. Nips ja naps nahalle.

Mun poika oli kesällä nipsnaps.

Passita poikkis lekuriin.

Vierailija
30/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa venytellä itse, koska ainakin julkisella painostavat ympärileikkaukseen.

Vierailija
31/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on niin kireä, ettei esinahka mene yhtään taakse. Kolme lasta olemme saaneet eikä muutenkaan ole ollut ongelmia. Seksiä olemme harrastaneet noin 19 vuoden ajan.

Mies on riittävän herkkä ja sopivan kestävä. Jos noissa olisi pulmaa, vähän luulen, ettei kirurgia siihen välttämättä auttaisi (nipsnaps auttaisi ehkä puhtaanapitoon, mutta meillä ei ole siinäkään havaittu pulmaa.)

Me ihmiset erilaisia, mutta luulen, että ap:n kuvailemaan pulmaan ei leikkaus välttämättä toisi muutosta.

Vierailija
32/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nahka liikkuu noinkin hyvin, niin homma vaatinee vain pientä venyttelyä enää. Kannattaa aloittaa löysällä "kiskomaan" nahkaa ensin useita kertoja "suoraksi eteenpäin".  Nahkaa voi myös hieman hieroskella ja muuten vetristellä. Tämän alkunotkistuksen jälkeen nahka vedetään varovasti taakse, ja jätetään sinne. Hankitaan erektio, joka venyttää nahkaa hellävaraisesti. Suoritetaan mahdolliset muut liikkuvuutta lisäävät liikkeet. Jos lopputuloksena on haavaumia niin pestään, kuivataan, rasvataan Bepanthenillä ja koetetaan kahden päivän päästä uudelleen.

Näytä tämä ohje kundillesi. Muista ihastella harjoitusten lopputulosta.

Vierailija
33/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti ; mennään yhdessä terkkaan ja lääkäri kertoo mitä tehdään. On molempien ongelma. Siinä se !

Vierailija
34/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä kysymys kauniina kevätpäivänä.

Eikö muuta mietittävä ole, kuin toisen esinahka?

Vierailija
35/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 32 jatkaa:

Esinahan kireys on usein perinnöllistä. Meillä vanhimmalla pojalla on  myös kireä esinahka, ja hän halusi oma-aloitteisesti 16-vuotiaana, että se leikataan. Leikkaus ei ollut ihan pieni juttu: samana päivänä kyllä kotiutui, mutta esim polkupyörällä ajaminen kouluun ei sujunut moneen viikkoon (kävi kyllä koulua muulla kyydillä parin sairaslomapäivän jälkeen).

Voi kysyä, olisiko meidän vanhempien pitänyt järjestää asia jo joskus 4-vuotiaana, jolloin kireys on todettavissa. En tiedä, mutta nyt ainakin poika sai päättää itse.

Käsitykseni on, että poika on kyllä hyvin tyytyväinen lopputulokseen (vaikka leikkaus melkoinen kokemus olikin).

Tärkeää kuitenkin mielestäni on, että poika itse halusi. (Ei tyttöystävä tai vaimo.)

Vierailija
36/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nro 32 jatkaa:

Esinahan kireys on usein perinnöllistä. Meillä vanhimmalla pojalla on  myös kireä esinahka, ja hän halusi oma-aloitteisesti 16-vuotiaana, että se leikataan. Leikkaus ei ollut ihan pieni juttu: samana päivänä kyllä kotiutui, mutta esim polkupyörällä ajaminen kouluun ei sujunut moneen viikkoon (kävi kyllä koulua muulla kyydillä parin sairaslomapäivän jälkeen).

Voi kysyä, olisiko meidän vanhempien pitänyt järjestää asia jo joskus 4-vuotiaana, jolloin kireys on todettavissa. En tiedä, mutta nyt ainakin poika sai päättää itse.

Käsitykseni on, että poika on kyllä hyvin tyytyväinen lopputulokseen (vaikka leikkaus melkoinen kokemus olikin).

Tärkeää kuitenkin mielestäni on, että poika itse halusi. (Ei tyttöystävä tai vaimo.)

Alle murrosikäisellä on normaalia, ettei nahka liiku, joten 4-vuotiaalla ei voi todeta tiukka esinahkaa.

Vierailija
37/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuommoinen kireä esinahka vie tunnon yhdynnässä? Siinähän on nahkatuppi herkimmän alueen päällä. En kyllä ottaisi suihin mieheltä, jonka esinahka ei ole taakse vedettävissä = pestävissä kunnolla.

Vierailija
38/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa phimosis ring, on todella kätsy, moni kikuli säästyis jutkutukselta kun näitä ensin koitettaisiin;

https://www.google.fi/search?q=phimosis+ring&sxsrf=ALeKk00okfuzELuxlw5o…

Vierailija
39/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 32 jatkaa:

Alle murrosikäisellä on normaalia, ettei nahka liiku, joten 4-vuotiaalla ei voi todeta tiukka esinahkaa.

Miten se lapsi pesee vehkeensä kunnolla jos ei saa esaria taakse?

Vierailija
40/50 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa hoidattaa. Multa leikattiin kolmikymppisenä. Mitä enemmän yritin venyttää, sitä tiukemmaksi meni. Tuli arpikudosta. Seksikin parempaa sen jälkeen, tuli kestävyyttä kun ei nahkalerpukka suojaa alusasun hinkkaukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän