Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoo niin hyvin taas yhteiskunnan arvoista, kun kotivanhemmat halutaan töihin. Siis MIKSI??

Vierailija
09.02.2013 |

Ihan takuuvarmasti on tärkeämpää olla pienten lasten kanssa kotona kuin tehdä työtä vieraalle. Mikään summa ei korvaa lasten kanssa vietettyä aikaa. Minä en lähde minnekään ennen kuin lapsi täyttää kolme vuotta. En ehkä sittenkään. Minä opiskelen ja lapseni kulkee mukana toistaiseksi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointivaltio maksaa, valitettavasti ja yhteiskunta tarvitsee työntekijöitä toimiakseen. Kelaappa AP, jos kaikki jäisivät lapsen synnyttyä automaattisesti loppuelämäksi kotiin. Jos tässä yhteiskunnassa joku mättää, niin se, että jotkut ääliöt katsovat subjektiiviseksi oikeudekseen lusmuilla muiden tekemillä rahoilla :P

ap kai puhui ajasta jolloin lapsi on pieni, ei loppuelämästä. Ja harva niitä tenavia pykää peräjälkeen niin monta että siellä kotona vierähtää vuosikausia. Ei esim. alle vuoden ikäisen paras paikka ole päivähoito (jos kotona asiat kunnossa). Hyvinvointivaltio maksaa valitettavasti myös niiden lapsettomien kotona lusmuilun eikä kukaan ole huolestunut asiasta vaikka eivät päivääkään tekisi töitä. Äidit yleensä palaavat töihin viimeistään sitten kun lapsi on 3v ja monet ennen sitäkin.

Jos hankkii lapsen niin pitää olla varaa elättää itsensä ja lapsensa. Jos haluaa olla kotona niin pitää itsellä olla niin paljon rahaa että voi itse maksaa kaikki kulut sen ajan kun on kotona. Yhteiskunnan ei pidä maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla