Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, hyi, yök. Tuntuu kuin minua olisi käytetty hyväksi.

Vierailija
09.02.2013 |

Sain hiljattain työkaveriksi minua vanhemman miehen, ehkä noin viisikymmpisen. Kumpikaan ei ole talossa uusi työntekijä mutta ei olla vain aikaisemmin tehty yhdessä töitä. Alusta alkaen tän miehen suhtautuminen minuun on tuntunut joko vihamieliseltä, tai sitten on heittänyt kaksimielisiä juttuja ikään kuin nähdäkseen miten niihin suhtaudun.

Nyt kuulin, että on levittänyt minusta juttuja, että olisin käyttäytynyt sopimattomasti häntä kohtaan. Esim. sopimattomia katseita ja työpaikan miehet on naureskeleet mun "miehenkaipuulle". Mua yököttää, tuntuu pahalta. Toisaalta olen todella vihainen, toisaalta uskon että tämä kääntyy lopulta miestä itseään vastaan, muut pitää sitä limaisena kun viitsii tuollaisia puhua.

Mikä saa jonkun tekemään näin? Mitä tuolle voi tehdä - olla vain niin kuin ei tietäisikään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito junttisika sovinistipaska.

Vierailija
2/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että ET todellakaan ole käyttäytynyt ko. tavalla. Selvität tämän asiallisesti miehelle sekä muille.

Suora ja rehellinen puhe tehoaa aika usein enemmän kuin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen pakeille suosittelisin.

Vierailija
4/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies levittää sinusta sellaisia juttuja. Kysy myös, eikö se heistäkin ole säälittävää, että hän keksii päässään juttuja ja vielä puhuu niitä muille.

Vierailija
5/7 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain tuntuu nololta ottaa asia esille. Ikään kuin selittelisin ja selittelijä on usein se, joka jää alakynteen... Raivostuttaa todella, on ihmisiä jotka ei ansaitse työpaikkaansa.

t. ap

Vierailija
6/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun työkavereille (luottamuksellisesti supattaen), että sinusta on tosi noloa kun tämä vanhempi herra näyttää ihastuneen sinuun niin paljon, että koet sen jo kiusaamisena.

Hän kertoo sopimattomia kaksimielisiä juttuja ja keksii mitä kummallisimpia stooreja voidakseen edes puhua sinusta kun ei voi koko ajan roikkua kintereillä.

Kysy heiltä neuvoa, kannattaisko tehdä heti ilmoitus vai toivoa että se menee ohi. Toista tämä usein, kyllä se jollain tavalla menee tyypin korviin.

Vierailija
7/7 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voisi puolueettomasti hoitaa tuon asian?

Elä nyt ainakaan mene työkavereille noita juttuja levitteleen!!! Voi hyvä ihme miten joku kuvittelee, että tuollaiset miehet hiljenee jostakin "supinasta", jonka joku nainen vastalyönniksi muka aloittaa. Siitähän se vaan innostuu ja saa tuulta purjeisiinsa. Ole sinä ammatilainen, elä lankea samaan mitä tuo limaniska tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi