kaupat täynnä hirveitä kevätvaatteita,
hirveitä värejä ja mitäänsanomattomia neuleenretaleita! Hyvä puoli tässä tietysti on se, että ei tarvitse nyt tänä keväänä ostaa pahemmin mitään uutta, kun lähes koko tarjonta ihan kauheaa...
Kommentit (10)
ostoskeskuksessa kauppoja, oudon värisiä farkkuja, neonvärisiä roikkuneuleita ja aivan kamalia malleja vaatteissa, Kuka noita oiken ostaa?
Olen raskaana ja tuntui, että kaikki normaalivaatteet (topeista ja paidoista) mahtui näinkin päälle. En kyllä millään raskauden jälkeen haluaisi pitää tuollaisia kaapuja päälläni.
Elin nuoruuteni 80-luvun lopulla 90-luvun alussa. Näin jälkeenpäin ajatellen se oli kyllä aika ihanaa, kun ei tarvinnut kovin miettiä, miltä kroppa näyttää kun paidat ja kaikki (lukuun ottamatta sitä napapaitakautta joskus 80-luvun lopussa) oli todella maksikokoista... Mutta että nyt taas vetäisin samanlaiset releet päälle. Ei kiitos :-)
ei ole tehnyt mieli lähteä kaupungille kevätostoksille, ilmeisesti ei ole kivampaa tullut kauppoihin vieläkään.
tosin mun mielestä tätä samaa on ollu jo pari kevättä ja on ihan epätoivoista löytää mitään, mitä vois laittaa päälle. Ja värit on niin kamalia että mun kesävaatteet alkaa vähitellen olla kaikki mustia.
vaatteet kohta mustia oli sitten talvi tai kesä. Ei tuollaisia tämän kevään uutuksia laita kukaan aikuinen nainen päälleen, siis ihan kelvotonta valikoimaa!!!
vain silloin kuin tarvitsen, eli muutaman vuoden välein. En osta joka vuodenaika uusinta kuosia päälleni, vaan saatan pitää jotain kivaa vaatetta vaikka kymmenen vuotta, jos se pysyy laadultaan hyvänä. Minua ei kiinnosta lainkaan, millaista vaatetta milloinkin kaupat myyvät. Kun tarvitsen uuden vaatteen, etsin niin kauan, että löydän jonkun.
jos haluatte klassisia värejä ja leikkauksia.
hyvä vaihtoehto. Parasta on välttää vaatteiden ostamista uutena niin paljon kuin mahdollista!
Värit tosi ällöjä!