Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa neuvoja

Vierailija
09.02.2013 |

Mieheni aika harvoin pyytää suihinottoa, enkä ole siihen koskaan ollut kovinkaan halukas, mutta nyt tuntuu että voisin ollakin.

Kertokaa miten se parhaiten tehdään? Entä eturauhanen, miten sitä hoidellaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on housut jalassa, niin ensin kaivetaan mulkku esiin housuista jalkojen välistä. Seuraavaksi siitin laitetaan seisomaan, ellei jo seiso.

Nyt otetaan hyvää päivää - otteella mulkun varresta kiinni, avataan kita ja viedäön mulkku sitten sinne sen jälkeen, kun esinahka on vedetty taakse.

Nyt pyydetään miestä nussimaan suuhun esim näin: "Uhhihikko ua uuhun". Ohjataan miehen kädet ottamaan kiinni naisen tukasta ja vetelemään siitä päätä edestakaisin niin, että mulkku menee niin syvälle kuin ylettyy kurkkuun. Orgasmin tultua on ehdottoman tärkeää niellä koko satsi.

Vierailija
2/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sen tähän asti niin, että olen ottanut kullin juuresta kiinni koko kädellä ja sitten kielellä hyväillyt sitä "rengasta" mikä-se-nyt-onkaan siinä päässä... välillä suuhun ja suussa ollessa pyörittänyt kielellä sitä.

En pidä siitä että mua otetaan hiuksista kiinni, olen itse liikutellut päätäni.

Minun mieheltäni vain meinaa lähteä taju tässä hommassa, joten se ei sitä juuri pyydä.

Mut lisää vinkkejä? Hampaat irti vehkeestä? Mulla osuu melkein väkisin hampaat välillä... vehje on niin paksu.

Entä se eturauhanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 oli ap

Vierailija
4/4 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset