Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti eron ex:tään - mun maha pystyssä

Vierailija
04.05.2015 |

Oli ihanaa saada varmistus siihen, että ero toteutuu. Nyt alamme etsimään meille yhteistä asuntoa, ex- vaimo jää kolmen tytön kanssa asumaan entiseen. Vanhin poika on jo muuttanut kotoa pois. Tuntui loistavalta olla hänen kanssaan mökillä, harrastaa elämäni parasta seksiä raskaana jo 5 kk.

En koe olevani isän kaappaaja tai nuori silikoni bimbo joka iskee vanhemman miehen huvikseen tai hyötyäkseen hänestä taloudellisesti. Olen 25-vuotias ikäisiini miehiin pettynyt daami, seksiä enemmän kiinnostaa 30 v miestä 1 vuoden jälkeen kaikki muu, lapsista puhuttaessa tulee hätä,  aluksi isot rintani olivat niin kiihoittavat ja vuoden kohdalla syyteltiin itsensä esittelemisestä ja lutkamaisuudesta. 

Nyt olen jo vuoden saanut seksiä enemmän kuin edellisinä 5 vuonna. Ja kirjaimellisesti tajuttomia orgasmeja. Minun ex-kihlattuni vittuili ravntolassa että mitä tolla papalla on mitä mul ei ole ja näytti habaansa. Sanoin et 24 cm kulli, joka on siis 2 kertaa omasi paksuinen ja pituinen.

t. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Miehelläsi on kokemusta jo neljästä ni eiköhän se siitä. Minkä ikäinen mies oikein on?

Vierailija
2/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon,  oliko lämminverinen ori vai suomalainen?  Millanen teline teillä on että sais sen 24 senttisen sisääs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kyllä sanoa, että oli kyllä hienoa ja merkityksellistä jakaa se esikoisen odotus ja vauva-aika, kun kaikki oli molemmille yhtä uutta ja ihmeellistä. Olen surullinen puolestasi. On hienoa olla ydinperhe ja tarjota lapsille se paras malli avioliitosta. Molemmat vanhemmat nuoria ja jaksetaan puuhata ja kulkea harrastuksissa. Mies oli 22, kun esikoinen syntyi ja ihan toivottu lapsi ja kypsä ja vastuuntuntoinen isä tuli hänestä.

Vierailija
4/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtavaa, onnea sinulle. Elämäsi kuulostaa niin täydelliseltä. (Oooo can you smell the sarcasm..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan