G: Kumman lapsiluvun ottaisit mieluummin; 2 poikaa vai 1 tyttö?
Kommentit (33)
Ottaisin mieluummin kaksi lasta kuin yhden.
Meille ei edes voisi tulla kahta poikaa.
Yksi tyttö olisi oikeastaan epämieluisin vaihtoehto.
Mulla on 2 poikaa ja en mä niitä kyllä yhteen tyttöön vaihtaisi mistään hinnasta.
Sukupuolella ei merkitystä, kaksi tyttöä kävisi aivan yhtä hyvin kuin kaksi poikaa.
Mitä tahansa enemmän kuin yksi. Olisin mieluummin jopa ilman lapsia kuin vain yhden kanssa.
Vierailija - 09.02.13 03:43 (ID 16428199) Yksi tyttö olisi oikeastaan epämieluisin vaihtoehto.
2 poikaa tietenkin! ei tarttis koko ajan höösätä yhden prinsessan kanssa.
terv. 3 pojan äiti
mutta oikeasti mulle riittää tämä yksi poika:)
Toisaalta kaksospojat olisivat ihan kiva, sillä olen itse tykännyt siitä, että minulla on sisaruksia. Lisäksi kaksoset syntyisivät yhdellä rysäyksellä.
Meillä yksi ihana poika. Nyt odotan toista eikä sukupuolella ole väliä (tosin kun ihan rehellisiä ollaan vähän toivon, että toinenkin lapsi olisi poika).
2 poikaa.
Jotenkin aina kummallista, että naiset laittavat omat mieltymyksensä kaiken muun edelle. Onko kukaan koskaan ajatellut, miltä lapsesta tuntuu olla perheen ainoa lapsi? Ne ystäväni, jotka ovat perheensä ainoita lapsia, ovat aina sanonneet, että toivoivat aina sisarusta itselleen. Ja vastaavasti ne ystävät, joilla on sisarus eri sukupuolta kuin omansa, olisivat toivoneet samaa sukupuolta olevan sisaruksen. Minäkin olisin lapsena halunnut paljon mielummin siskon kuin veljen. Nyt aikuisena olen kyllä päässyt jo asian yli :)
Sain ensin pojan ja sitten tytön, mutta olisin tosiaan toivonut kahta poikaa.
Ihan yhtälailla jos olisi tullut kaksi tyttöä, niin en varmasti vaihtaisi poikaan. Yhtä rakkaita olisivat varmasti kuin nämä pojatkin :)
ottaisin kumman vaan, mutta jos valita pitää, niin 1 tyttö. Pelkästään siitä syystä, että minulla on se 1 tyttö.
on jo! Tosin sukupuolella ei väliä, mutta mielummin 2 kuin 1.
sukupuolella ei ole väliä. määrä ratkaisee.