Onkohan tässä liikaa kenkiä mukaan Thaimaahan..
Lapsilla tennarit jalassa kun lähdetään, lisäksi mukaan 1 sandaalit ja crocksit.
Miehelle ns sporttisandaalit ja kangaskävelykengät tennareiden lisäksi joilla lähtee.
Mulle 2 narusandaalit (ruskeat ja mustat) eli eivät paina oikeastaan mitään, kiilakorkosandaletit ja jalassa olevat balleriinat.
Ns uimatossuja en laske mukaan tähän, niillhän vain uidaan, tosin en tiedä ovatko tarpeen Thaimaassa mutta Egyptissä ne oli tarpeen merisiilien vuoksi.
Kommentit (17)
Noita mukana yhdet rannalle, yhdet millä läpsyttelen kaupungilla/lounaalla jne. ja yhdet "juhlavammat" jotka laitan jalkaan illalla. Eivät vie juurikaan tilaa, muulla perheellä samanlainen setti mukana (tai lapsilla crocsit jos haluavat ottaa mukaan).
Ja ei nuo mitään paina, pelkkä pohja ja sen verran narua että pysyvät jalassa.
Nyt mietin vaatepuolta, sortsien, t-paitojen määrää lapsille jne.
Itselleni otan varmasti liikaa mutta kun pitää olla sitä ja tätä ja yhdistelväsyyttä jne;D
ap
Iltaisin kun syömään mennään ja lisäksi nuo narusandaalit on ihan uudet ja sen näköiset että niilläkin "kehtaa" ihmisten ilmoilla olla, eivät siis ihan mitkään rantahiekkalipokkaat.
ap
Minä ajattelin ottaa muutamat korkkarit ja yhdet läpsyttimet..
Häpeäpukeutumista. Kävin Nykissä ja siellä näin KAHDELLA tyypillä ko. kengät. Kumpikin taisi olla pultsareita.
ja yhdet rantasandaalit. Vaikka olisivat kevyitäkin, niin vieväthän ne tilaa laukuissa ja ihan turha raahata noin monia mukaan.
Ne on lapsille aivan parhaat mm rannalla tallustellessa jos ei hiekassa paljain kävelemisestä kyse ja voisin kuvitella että norsusafarillakin paremmat kuin muut..
ap
Jalat turpoo siinä helteessä niin että korkkareilla ei todellakaan tee mitään. T kakkonen
Mulla on yleensä mukana yhdet sandaalit ja ne avokkaat joilla lähden kotoa, ne on sitten jalassa päivinä jolloin kävellään paljon. Sä voit ostaa sieltä edullisia kenkiä. Ja ravintolat missä me syödään on ns.muovituoliravintoloita, eli korkkarit ei ole sielläkään tarpeen.
ja vielä vähemmän aikuisilla. rumat, muoviset, eikä kovin hyvin jalkaan istuvat...
kunnon sandaalit lapsille! ei myöskään mitään varvassandaaleja.
Olen käyttänyt tasan kolmia kenkiä:
-paljaat jalat
-mustat varvastossut
-ruskeat varvastossut
-crocsit
Lapset ovat käyttäneet käytännössä seuraavia:
- paljaat jalat
- varvastossut
- crocsit
Mies on käyttänyt paljaita jalkoja ja sandaaleita.
Crocseja olemme käyttäneet rannalla ja veneretkillä. Paljaita jalkoja uidessa ja rannalla ja varvastossuja mennessämme syömään. Emme ole NY:ssa, ihan turhaa verrata siellä asuvia pultsareita, ihan eri maailma. Tosi pimeä vertaus.
En ole täällä nähnyt vielä kenelläkään korkokenkiä ja emme ole perinteisessä turistipaikassa, jossa olisi Tjäreborgin suomalaisia ja ruotsalaisia ryhmiä. En voisi kuvitella käyttäväni yksiäkään, vaikka minulla on yhdet mukana.
Vai lentokonepukeutumisetikettikin vielä ja kenkien suhteen, hyvä yritys:D
kun oltiin ekaa kertaa lähdössä:) Eli ihan liikaa tavaraa!
Varvasläpsyt on riittävät tai toiset niistä narusandaaleistasi. Kukaan ei ole kiinnostunut sandaaliesi väristä (paitsi sinä) joten kahdet on aivan turhaa. Siellä on miljoonittain ihania kenkiä muutamilla euroilla, löydät kuitenkin jotain kivaa ja sit harmittaa kun laukku oli täynnä jo tullessa.
Viimeksi mulla oli mukana varvassandaalit (rannalla ja päivisin "normitallustelussa" ja tukevammat sandaalit retkille. Olen kyllä siinä mielessä onnekas, että ne "tukevammat" on myös nätit ja sopii jopa hameen kanssa. Paikanpäältä sitten tuli ostettua sellaset "juhlavarvikkaat" missä on vähän blingblingiä mukana.
Ja ap:lle tiedoksi: Hyödynnä ihmeessä pesulapalvelut, varsinkin kun olet perheen kanssa menossa! Parilla eurolla saat koko sakin vaatteet pesetettyä ja silitettyä. Ei tarvi joka päivälle uusia vermeitä roudata:)
Ihanaa matkaa!
Ostat sieltä "Havaianasit" ja niillä läpsyttelette koko loman:)
Ap on kuin minä ekalla Thaikkula lomalla, kaikkea ihan liikaa!
Thaikuissa riittää yhdet läpsyttimet, kaikki muu on turhaa.